Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

saini81 Sama homma meillä: miehelle kyllä kelpaisi vaikka useamman kerran päivässä...kiuitenkin, minun onnekseni myös hänellä melkoisen kova vauvakuume päällänsä eli suostuu mukisematta (ainakin toistaiseksi...) näihin mun "kokeiluihin" jtp, jokapv, joka kolmas pv jne :LOL:

Mua alkoi masentamaan ihan tosissaan kun olen edelleen hiukan kipeänä, siis flunssassa ja luin jostain, etten mahdollisesti sen vuoksi ovuloisi lainkaan tässä kuussa...tai ainakin ovis siirtyy...kiroan tämän flunssan alimpaan h*****tiin |O |O |O ja rukoilen, että se ovis nyt kuitenkin jossain vaiheessa kiertoa tulisi :'( . Onko kenelläkään kokemusta flunssan vuoksi ovulaatiottomasta kierrosta? Tai olenko jo ihan varmasti tuhoon tuomittu, jollei tämä tauti pikkuhiljaa hellitä :'( ? Kuumetta ei varmaan ole...ehkä korkeintaan pientä lämpöä, kurkku karhea ja nenä tukossa/vuotaa...ja minä onneton tein jo r-testinkin elätellen toiveita, että tämä flunssa olisi SITÄ, ensioire flunssaa...mutta eihän se tietenkään ollut :ashamed: ...oon kyllä oikeasti melkoisen säälittävä tapaus tämän v-kuumeiluni kanssa :ashamed: ...mutta päivät kun menevät niin hitaasti eteenpäin ja ajatuskin siitä, että yksi yk jäisi kokonaan väliin tuntuu ahdistavalta :'(

Kiitos kun sain purkaa tuntojani taas teille...mies tulisi hulluksi jos alkaisin nyt tätäkin asiaa hänelle parkumaan :ashamed:
 
hugoliina nyt on miun vuoro halii sinuu
:hug:
Toivottavasti siun flunssa menee ohi ja pääset taas yrittämään kunnolla.
Mullakin on jos jonkinmoisii oireita.. masuu nipistelee, kuumeilua, rinnat arat.. Koskakohan vois aikasintaa testailla :whistle:
Tilasin jo testejäkii...
 
hugoliina:
Mulla on kokemusta siitä, että flunssa on siirtänyt ovista muutamalla päivällä...muistaakseni pari kiertoa sitten...silloin tuli flunssa kun menkat oli alkanut ja sitä kesti oletettuun silloiseen ovispäivään asti,sillon en bongannut ovislimoja, mutta siitä muutaman päivän päästä bongasin, joten toivotaan, että sullakin sitten kävisi näin :hug:

Jee, mun testit tuli :D
Joten nyt pääsen stressaamaan huomista :D
 
jenninho: tiedän ton tunteen!!! Viime kierrossa ne halut hävis just oviksen aikaan ja voit vaan arvata, millainen herne (tai koko palko) oli mulla nenässä :) En todellakaan halunnut sanoa, että nyt "pitäis panna jos vauvoja haluaa", mutta paha mieli oli molemmilla. Tämän jälkeen sitten (ihan muiden asioiden yhteydessä) selvitin, että kun siitä 30 päivästä on yksi hedelmällinen, niin silloin kannattaisi vetäistä, vaikkei niin kovasti mieli tekisikään. Jotenkin olen ajatellut sen asian silleen, että yksi vko kierrosta on niin vähän, että silloin voi vähän "tehdä" sitä vauvaa..muuten voi pupuilla sitten fiiliksen mukaan, joko koko ajan tai ei ollenkaan. Toivottavasti saatte asian puhuttua!

Täälläkin ovisviikko on nyt menossa ja tosiaan sillä jtp taktiikalla mennään tämä viikko. En tiedä edes että ovuloinko joka kierrossa vai en, mutta vielä en ole testejä halunnut hakea. Joka kk en ainakaan limoja bongaa, mutta tiedä sitten tarkoittaako se automaattisesti sitä, ettei ovulaatiota tapahtuisi? Ja jos taas testi voi näyttää plussaa, vaikkei sitä ovista sitten tapahtuisikaan, niin en ainakaan vielä niitä halua. Päivä kerrallaan.

Hugoliinalle pikaista paranemista. Ehkä se luonto on niin fiksu, että se siirtää kipeänä oviksen, ettei se jää hyödyntämättä, mistä näistä tietää. Mutta toivottavasti ei liian pitkälle kuitenkaan, hermoja raastavaa se odotus sitten. Toisaalta mullakin on ollut tässä viime päivinä ihmeen rauhallinen mieli tämän vauva-asian kanssa. Kyllä se mielessä on ollut, mutta ei mitenkään stressaavasti. Alkukuusta meinasin jostain syystä jo heittää kirveen kaivoon tämän kk:n osalta, mutta ongin sen sieltä sitten pois :)

Ja Hentsu: Kiva, kun aloit tota listaa päivittää ja jos sulle pamahtaa plussa lasiin, nyt pikapuolin, niin mä varaan seuraavan päivittäjän paikan ;)
 
tervehdys.!

empä ole aikoihin täällä käyny.. on ollut vähän hulinaa, muuttoa ja eron poikasta ja muutakin vastaavaa... mutta nyt kaikki niiltä osin mitä mainioimmin

nyt on kp 2/28 ja yk 13, ihmetyttää vaan että miksi täti tuli monta päivää etuajassa :eek:

mutta tänne ei siis ihmeempiä... TAAAAS uusi yritys.. jospa kaikki vielä sais hyvän käänteen, ois tässä muutto todennäkösesti tampereelle jospa alkais uus elämä sitten

toivotan kaikille plussanneille näin yhteisesti mahtavan suuuuuuret onnittelut :) ja :hug: kaikille sitä tarvitseville.. en kerennyt nyt valitettavasti lukemaan kaikkia juttujanne..

YP :wave:
 
terve YP :wave: kiva kuulla sinusta.. :) päivitän noi sun tiedot myös tässä ni ollaan ajantasalla.. :)

ja Marta saat mielihyvin tän päivittäjän pestin jos minä tästä kohta pääsisin tuonne odotuspuolelle. ;)

Vielä jännätään muutama päivä ja sit testaan uudestaan..luulen et jos tein sen testin liian aikasin ni siks näytti negaa..tällä viikolla vois onnistaakin,kun ei tää ainakaan normaalia ole et menkat on näinkin paljon myöhässä.

Käytiin tänään moikkaamassa mun kaveria jolla on laskettu aika maaliskuun alussa..kovin oli paisunut..huvitti kun se kerto et pari muuta munkin kaveria oli sanonu et he eivät voi hankkia lapsia kun sen jälkeen joutuu hankkii vatsan kiristyksen ja tissien kohotuksen..siis huhhuh..tosi kivasti sanottu ku toinen raskaana.No ne on sellasia ihmisiä jotka ei varmasti tule hankkimaan lapsia vielä moneen vuoteen.

mut tällasta tällä kertaa..huomenna taas tulen päivittämään jos vaan ehdin aamusta..nyt saunaan.
 
Hmmm...en malttanu mieltäni ja törsäsin yhden testin piruuttani...vähän alle minuutissa siihen testiin piirtyi TOODELLA hailu viiva ja sitten hiukan voimistui niin, ettei tarvinnut killisilmänä tiirailla...
Herätin miehen kesken unien katsomaan ja hänkin sitten näki siinä haalean viivan, jossa oli hiukan pinkkiä.

Typerää etten saanut otetuksi kuvaa siitä, kun meidän kamera ei osaa ottaa selkeää kuvaa noin pienestä kohteesta, koko tikku ihan sumea ja rakeinen vaikka miten pikseleitä ja tsuumeja säätäisi :kieh:

Mutta en kyllä uskalla tuohon luottaa vielä...pitää testata vaikka perjantaina uudestaan jos tarvis vaatii :headwall:
 
Moi!

Tänään se sitten tapahtui, kierukka on saatu pois =) wuhuu
Lisääntynyt vuoto ja kipu tarkoittikin sitä et kohtu supistelee kun yritti työntää pois sitä.
Nyt viel ku jaksais näiden supistelujen kaa olla. Olo on välillä heikko.

Yhdet menkat vielä niin sitten siirryn yrittäjien puolelle =)
 
Heipä hei kaikille,
tänne varovasti ilmottautuisin kuumeilijoiden joukkoon... kolmatta toivomme. eka yrityskierto nyt meneillään että ei mitään ihmeitä odotuksia vielä ole... kiertoa en nyt osaa kertoa kun en ole sitä silleen seuraillu, kuun lopussa yleensä täti on tullut kylään.

mutta onnea jo plussanneille ja muille mukavia yrityshetkiä ;)
 
Uusille kuumeilijoille tervetulohalit! Tottahan tänne mukaan mahtuu. :)

paapelo onnittelut plussasta, tulehan kertomaan vahvistusviestejä pikaisesti.

YP kiva lukea sinunkin kuulumisia pitkästä aikaa.

Plussatuulia puhallellen ppphuuuuhhhuuuu++++++++++!
 
Tervetuloa uusille, onnea paapelolle siitä se viiva vahvistuu... Mulla on ihan kamala flunssa päällä, lääkäristä sain jo antibiootteja siihen kun kestänyt jo reilusti toista viikkoa, joka paikka on ihan tukossa ja pitäis jossain välissä sitä vauvaakin jaksaa tehdä. Mies olis kyllä innostunut tekemään mutta kun mä itse olen tässä kunnossa niin eihän siitä meinaa tulla mitään. Paranemaan päin tässä kyllä ollaan menossa ja menkat loppui maanantaina että hyvin vielä ehditään tähän kiertoon mukaan.

Mä oon kyllä nyt sitä mieltä että tässä kuusta tehdään ennätys tammikuu ne ketkä ei ehdi saamaan plussaa tammikuussa niin ainakin saavat sen vauvan aluilleen tammikuun puolella ja viimeistään helmikuussa plussataan... eikös ole hyvä suunnitelma ;)
 
Tervetuloa uudet, onnitteluja plussanneet ja jänniä päiviä eläville ++++tuulia! :hug:

omaa napaa:
Yritin hieman pitää taukoa täältä mut huonolla menestyksellä...Täti on nyt sitten poistunut näyttämöltä ja pitäisi taas virittäytyä vauvantekotunnelmiin. Nyt kuitenkin joku masentaa. Voi olla sateinen ja harmaa ilma, mutta ei huvittais :/ . Siis haluan kyllä yritellä sitä vauvaa, mut tuntuu et mielialat velloo ees ja taas.
Onko kellään ollu tällasta tunteiden vuoristorataa? Miehen tullessa töistä olen aikalailla vain kiukutellut, joten luulen et ei se edes halua seksiä tällaisen ''kärttyämmän'' kanssa...
Kait tässä nyt alkaa parin päivän psyykkaus ja voimien keruu uuteen yritykseen...niin jos herran vielä saa samaan sänkyyn...
 
yksi kuumeilija ja Polkkajäde tervetuloa kuumeilemaan :heart: !

H-a-n-n-e flunssaa täälläkin ja millään ei meinaa hellittää :(! Oviskin pitäisi olla tulossa /tullut, mutta liekö tämä sitkeä tauti perkele sitten peruuttanut tai ainakin siirtänyt sitä |O |O Ja suunnitelmasi on niin loistava, että lupaan tehdä parhaani, jotta siinä myös pysytään :D Pikaisia paranemisia sinne!


Indo :hug: Niin se täälläkin menee, että tädin saapuessa ja aikana ei niin hurjaa kuumeilua havaittavavissa, mutta odotas vaan kun täti pakkailee kamojaan...jo alkaa taas toiveet uuteen kiertoon olla korkealla ja onhan niitä sitten hyvä päästä tänne purkamaan, eli pysy messissä vaan suosiolla Indo ;) ja musta ainakin tuntuu, että yhtä tunteiden vuoristorataa täällä ainakin päivästä toiseen...tai itseasiassa menkkojen aikana olen aina kummallisen tyyni, "kohtaalooni alistunut" ja ilman oviksen odotus/ vauvanteko "stressiä", mutta odotas vaan kun täti poistuu ja alkaa taas jännät viikot...mielialat heittelee synkimmästä epätoivosta suurimpaan iloon ja siltä väliltä :LOL: :LOL:

Marylene Onnea kierukan poissaannin johdosta ja vauvanteko puuhiin (pian) pääsemisestä :) :flower: ...niin ja toivottavasti olo pian helpottaa :)! Itse ajattelin, että sitten joskus kun joudun taas ehkäisyn aloittamaan, niin valitisin kierukan, mutta jotenkin mietityttää nyt kun sulla oli ilmeisestikin vaikeuksia sen pois-saannin kanssa... :/ . Ja älä huoli: väkisinkin tulet pääsemään mukaan ovis- yms juttuihin täällä: olisi mahdottomuus niiltä välttyä ja myös mahdottomuus, ettetkö niistä pian alkaisi jo ymmärtääkin jotakin ;)

ON: Sitten eilisen ei sitten mitään uutta...tai no vähän: tein ovistestin aamulla ja kyseessä oli sellainen liuskatesti, sain niitä muutaman ystävältä: todella haalea toinen viiva tuli, joten en sitten viimeistä digitestiä varmisteluun tuhlannut...mrrr... tulis nyt se ovis sieltä |O näyttää kohta pahasti siltä, että kierto taas venähtää... :eek: . No jtp peitot heiluu ja mieli yritetään pitää hyvänä flunssasta ja oviksen saapumattomuudesta huolimatta. Pitää varmaankin lopettaa koko oviksen ajattelu niin ehkä tulee nopeammin ;) ja tosiaan kun jtp- menetelmin eteenpäin mennään, niin eipä tuolla niin väliä missä vaiheessa ovis tulee kun ilmeisesti sitä emme voi missata =)

Plussaonnea ihan jokaiselle ja :hug: tarvitseville!!!
 
minski80 mulla toi marketin rfsu-testi näytti ekasta raskaudesta selkeän plussan, mutta testasin kyllä vasta kun menkat oli viikon myöhässä...joten voipi siitä vielä sullakin plussaksi muuttua. Onnea testailuun!
 

Yhteistyössä