Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Kiitos kaikille tuesta :flower:
Kyllähän se mielen matalaksi vetää tuollainen mutta eiköhän tästä vielä nousta. Toivotaan uutta tärppiä mahdollisimman pian. Varmasti jos sellainen tulee, on pelko siinä raskaudessa mukana kokoajan, mutta ei anneta periki.

Häät meni loistavasti kuitenkin. :heart:
Oli lunta ja sopiva pikku pakkanen, kynttilöitä ja tunnelmaa :)
Nyt on verentulokin jo lakannut, menkkoja sitten vain odottelemaan että pääsee taas yrittämään...

Sellasta tänne ja nyt töihin. Hyvää alkanutta vuotta kaikille!
 
AnnaStiina:
Oih, itsekkin haaveilen talvihäistä, sitten joskus :heart:
Itse olen ajatellut, että niin kauan kun nuo km:t on tosiaankin vain hyvin satunnaisia omalla kohdalla (tietääkseni ei ole vielä ollut kuitenkaan), niin vaikka se koskeekin paljon, niin tietää kuitenkin itse, että voi tulla raskaaksi...mutta siinä tilanteessa se ei kyllä paljon lohduta. Suren kovasti kaikkien muiden puolesta näitä tapahtumia ja aina toivon, ettei heidän tarvitse sitä enään ikinä uudestaan kokea :/
Onneksi kuitenkin kun puhti palaa niin voi aloittaa alusta =)

ON:
kp7/31 ja tädin potkin kirpeään pakkaseen hytisemään eilen...kellontarkasti menee ainakin tämän osalta, vaikka kierto välillä temppuilee muutamalla päivällä :D Nyt sitten vaan oilia odotellessa...nähtäväksi jää aiheuttaako greippimehu minulla oviksen aikaistumisen :p Pitää kytätä TARKASTI :D
 
Kirjoitampa tämän nyt tännekkin ja heti omaan napaan eli APUA |O : Nyt on taas kerrakseen pulmaa täällä päin... tikutin oviksen viime viikon perjantaina kp 16/35 ja se hyödynnettiin & oireista kyllä tasan huomasin myös ovuloivani seuraavan vuorokauden kuluessa. MUTTA nyt tänään: TAAS näytti lh-huippua ja nyt kp 23/35 :eek: :eek: :eek: ??? Mitääää ihmettä??? Huvikseni halusin katsoa mitä testi näyttää koska "liman tulo" ei ollut lakannut tähän päivään mennessä kunnolla ja en voinut uskoa silmiäni: taas "täysi sarvi"! Olen myös testannut ko. testillä puolikkaita sarvia eli ei lh-huippua eli tiedän testien toimivan. Käytän siis Clearbluen digit. testejä ja erehdys vaaraa ei juuri ole, ainakaan tulkinnan kannalta! No kyllähän me nyt sitten tämäkin sarvi hyödynnettiin...mutta mietin täällä nyt herkeämättä, että mitä ihmettä mun kropassa oikein tapahtuu :| Nyt siis menossa dpo 7...

paapelo , nyt sitten vana peitot heilumaan ahkeraakin ahkerammin
:LOL:

AnnaStiina82 kuulostipa ihanalta teidän häät...itsekin olen talvihäistä haaveillut ja ainoa pulma onkin se, että haluaisin ehdottomasti ihanat talviset kinokset ja paljon kynttilöitä...kynttilät kyllä järjestyy, mutta tuosta hangesta en menisi takuuseen...tai ainahan sitä lunta jossain kohtaa talvea on, mutta kun pitäisi ennalta tietää milloin...ja toiseksi sulhanen vaatii kesähäät...ehkäpä siis kallistumme kevääseen tai syksyyn :LOL:
 
hei taas ja hyvää uutta vuotta samoin kaikille ! saatoin hieman pudota kun selasin parin viikon sivut läpi, et kenelle kävi kuinkakin. :xmas:

mulla oli tosi pitkä ja raskas loma kun piti käydä eri paikkakunnilla omien ja miehen sukulaisten ja kaverien ja kaikkien luona. mutta se ei tosin meillä estäny mitään vauvantekohommia, ehkä melkeen päinvastoin kun oltiin yhdessä koko aika..
mutta kierto puolessa välissä, joten asiat selvinnee vasta parin viikon päästä.

(vuoden vaihteessa päätin myös lopettaa tupakoinnin samalla.. saa nähdä, en oo koskaan aikaisemmin edes yrittäny)

 
Minä taidan ilmoittautua mukaan:) 5ttä ois tarkotus alkaa yrittään.. Kuopus on syntynyt 12/07 ja ekat menkat tuli synnytyksen jälkeen n.vko sitten.
Eli kp 8/30 Yritys 1 (kierto on ollut tuo 30 ennen edellistä raskautta siis...Sitähän ei tiedä kuinka se nyt on sekaisin raskauden ja vuoden imetyksen jälkeen...)
Kaikki lapset on alkanut heti ekalla tai toisella yrittämällä, saa nähä miten nyt käy... Syysvauva siis haaveissa:)
 
Huomenta kaikille ja tervetuloa Tuittu79.

Mä olen sitten tosi ylpee itsestäni. Töihin olen menossa kymmeneksi mutta mä olenkin jo tänä aamuna kopistellut kaikki petivaatteet ja siellä ne nyt parvekkeelle saa iltaan asti tuulettua!

Mullakaan ei siis oireita suuntaan eikä toiseen, mutta eihän mulla ole hajuakaan että milloin ne mun menkat pitäis alkaa. Keskenmenon jälkeen ekojen menkkojen pitäis tulla 4-6 päästä eli näillä näkymin viimeistään Tammikuun lopulla. Peittoja ollaan kyllä heiluteltu mutta varmuuden varalta jatkamme heiluttelua mahdollisimman usein
=) Illalla oliskin nyt puhtaat lakanat odottamasssa...

No siinäpä tärkeimpiä kuulumisia ja nyt pitää mennä sinne työpaikkalle :wave:
 
LAUANTAI 3.1.2009

Kuumeilevat:

Hensku00....................kp 23/28.................yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 25/28-31.............yk6..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 18/31...................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 18/29-30..............yk5..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 25/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 30/33..................yk 2.........2. toiveissa
Muumero......................kp 7/??..................yk.5.........2. toiveissa
mami09.........................kp 33/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 36/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
nazu..............................kp 140/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 2/28..................yk4.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 26/27...................yk.2..........2. toiveissa
hugoliina........................kp 24/35.....................yk.2........1. toiveissa
heisku............................kp 33/30....................yk.?..........4. toiveissa
yöperhonen-..................kp 7/29...................yk. 12.......1. toiveissa
catzu..............................kp 23/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 24/35-38...........yk. 2..........2. toiveissa
kendra...........................kp 9/28..................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 64/35.................yk.2............1. toiveissa
sonja R..........................kp 12/29-33..............yk?...........3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk.1........ .....1.toiveissa
Marta............................kp?..........................yk. 2..........1. toiveissa
anu84...........................kp51/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
Stella2009....................kp 14/?.....................yk?............1.toiveissa
kaz...............................kp 30/28...................yk.6............1.toiveissa
mami08.........................kp?...........................yk?........... ..?.toiveissa
ramitta.........................kp 33/?......................yk.?.............2.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp ?............................yk.4.............2.toiveissa
Strösselivuori...............kp 19/28....................yk.2.............2.toiveissa
paapelo.......................kp 8/31.......................yk.4.............2.toiveissa
saini81.........................kp 17/29-30...............yk. 3...........2.toiveissa
antilo...........................kp?.............................yk.13..... .....2.toiveissa
tuittu79.......................kp 9/30.......................yk.1............5.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti


:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod


 
hei vaan kaikille ja hyvää uutta vuotta!täällä ei ole kuukautiset vielä alkaneet,tänään tai huomenna testailen ja tulen sitten kertomaan miten kävi.olen kyllä melko varma että plussaa olisi tulossa,venytyskipua tuntuisi olevan,nivusiin sattuu niin kuin puukolla työntäisi,väsyttää aivan tajuttomasta jne. mutta voihan tämä olla taas tätä toiveajattelua...
 
heisku Plussaonnea kilokaupalla!!! :heart: :heart: :heart:

Minä edelleen mietin miksi ovistesti näytti viikon välillä kaksi kertaa huiput... :/ mutta ehkä tämä tästä omalla painollaan...peitot heiluu edelleen ja alan jo todellakin toivoa, että edes se täti saapuisi...mitään muita tuntemuksia ei ole kuin alavatsan keskelle nippailee sillointällöin...ei kovia nippailuja mutta kuitenkin nii, että tuntuu. Nännien kipu hellitti ja turvonnutkana en ole. Eipä siis tainnut tärpätä kun mitään tuntemuksia ei ole. Toisalta yk 1:n ovis oli niin kivulias, että pitäisi varmaankin olla onnellinen kun ei varsinaisesti mihinkään koske :|

Kaikille tädin saavuttamille :hug: ja muille testionnea jo tähän kiertoon :)
 
olg4
Itse lopetin sauhuttelun myös ekapäivä. Tosin en paljoa polttanut, mutta riippuvuus oli kuitenkin päällä :kieh: Itse olen aikaisemmin raskaaksi tullessani viimeksi lopettanut tupakoinnin ja tämä kerta oli mielestäni paljon helpompi. Poltin n.14 tupakkaa päivässä ja nyt halusin katkaista määrän HETI niin että pureskelen vain 5 purkkaa päivässä. Olihan se eka päivä vähän kelju, mutta nyt jo on ihan iisiä. Loistava puoli tässä lopetuksessa on, että hermot palautuu lauhkeaksi, vaikkei lopettaneesta heti uskoisikaan, mutta todella olen paljon iloisempi, enkä kimpaannu herkästi :LOL: Tuossa ensiviikolla sitten lasken purukumien määrän 4 ja taas viikonpäästä 3:een jne. En rupea törsäämään tähän riippuvuuteen rahaa enään 3kk niinkuin purkkapaketin kyljessä lukee :D

Ja heiskulle plussaa toivotan :heart:

Hugolina:
Jospa sinulle on käynyt lykky ja olet ovuloinut kahdesti kuun aikana? Ei se tavatonta ole, joskin hyvin harvinaista. Esimerkiksi luin jostain lehtijutun erimunaisista kaksosista, joista toinen oli hedelmöittynyt vasta lähes viikko sisartaan myöhemmin, kun useastihan nämä erimunaiset hedelmöittyvät n. vuorokauden sisällä toisistaan =) Kukapa sen tietää :D

ON:
kp8/31 tänäpänä...greippi vaikuttaa ilmeisen mukavasti. Normaalisti tädin häädön jälkeen iskee kuivakausi, noh ei ole kuivaa ei, tosin ei kuitenkaan samanlaista kuin oviksen aikaan...hmmm, ehkäpä tässä tarvitsisi aloitella jo alkuviikosta, jos oili todella aikaistuukin ja tämä, ei kuivakausi, onkin merkki siitä :p
 
Nostetaanpas vähän, kun tippunut jo toiselle sivulle :)
Odottelua, odottelua ja vielä vähän odottelua... olo on kuin lapsella jouluna =) Miks ovulaatiosta loppukiertoon aika ei voisi kulkea ennätys vauhtia... No toivotaan että lähipäivinä tulisi oireita johonkin suuntaan.
Hetken jo yhdessä vaiheessa luulin, että NYT se on varmasti sitä, kun nivusia ja jäseniä pakotti, väsytti ja vilutti ja wc:ssä tuli juoksua, ruokakaan ei maistunut, mutta tuloksena vain 39 asteen kuume :/
Tänään pakkasesta huolimatta lähdettävä kaupunkiin etsimään itselle toppapukua, että tarkeneepi huomenna töissä ja tytölle villapukua, ottanut hänkin ihme kasvupyrähdyksen ja sai suoraan uusia kakki vaatteet ja siirtyä koosta 86 --> 98 :( kasvaavat siin turhan nopeaan.
Nyt matti myöhäsenä heränneinä aamupuurolle ja valmistautumaan ulos lähtöön.
Mukavaa plussaista sunnuntai päivää kaikille :heart:
 
Heipä hei kaikille! Täällä jännitellään tuleeko täti vai ei, pysyis poissa vaan! :p

Keksin kaikkea oheistekemistä etten juoksis koko ajan vessassa kurkkimassa joko ne alkoi :D:D
Oon tässä siivonnu koko kämpän ja pessy saunan ja kolme koneellista pyykkiä pessy :LOL:
Huh huh.. Mutta jatkan tästä taas kuivaushuoneelle :)

Hyvää alkanutta tammikuuta kaikille!! :)
 
Jännäilijöille kovasti pitkää hermoa :hug:

Täällä greippi tekee tepposiaan, bongasin ovislimat jo nyt vaikka kp9/31 menossa...sen on pakko olla joku kropan sekoilu, sillä mitään muita tuntemuksia ei ole...vaikka ehkäpä kuitenkin olisi hyvä pelata varman päälle ja aloittaa jtp vehtaus peräkammarissa...ja taas miestä viedään :D
 
SUNNUNTAI 4.1.2009

Kuumeilevat:

Hensku00....................kp 24/28-35..............yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 26/28-31.............yk6..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 19/31...................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 19/29-30..............yk5..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 26/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 31/33..................yk 2.........2. toiveissa
Muumero......................kp 8/??..................yk.5.........2. toiveissa
mami09.........................kp 34/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 37/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
nazu..............................kp 141/25-28...........yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?.........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 3/28..................yk4.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 27/27...................yk.2..........2. toiveissa
hugoliina........................kp 25/35...................yk.2........1. toiveissa
heisku............................kp 34/30...................yk.?..........4. toiveissa
yöperhonen-..................kp 8/29...................yk. 12.......1. toiveissa
catzu..............................kp 24/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 25/35-38...........yk. 2..........2. toiveissa
kendra...........................kp 10/28..................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 65/35.................yk.2............1. toiveissa
sonja R..........................kp 13/29-33..............yk?...........3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk.1............1.toiveissa
Marta............................kp?..........................yk. 2..........1. toiveissa
anu84...........................kp52/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
Stella2009....................kp 15/?.....................yk?............1.toiveissa
kaz...............................kp 31/28...................yk.6............1.toiveissa
mami08.........................kp?...........................yk?........... ..?.toiveissa
ramitta.........................kp 34/?......................yk.?.............2.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp ?............................yk.4.............2.toiveissa
Strösselivuori...............kp 20/28....................yk.2.............2.toiveissa
paapelo.......................kp 9/31.......................yk.4.............2.toiveissa
saini81.........................kp 18/29-30...............yk. 3...........2.toiveissa
antilo...........................kp?.............................yk.13..... .....2.toiveissa
tuittu79.......................kp 10/30.....................yk.1............5.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti


:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod


 
Olipas positiivinen viesti hugoliina :) Voin kun niin olisikin... No sitä kuumetta kestikin sitten vain sen yhden illan. Ennen nukkumaan menoa otin 500mg panadolin ja aamulla ei mitään eikä myöhemminkään... Nyt alkoi jo hieman jännittämäänkin, hui :)
Noh tytölle löytyi villapuku, mutta itse jäin vielä ilman toppavarusteita, täytyy siis sinnitellä vielä kevyttoppauksilla.
Plussia kaikille +++ :heart:
 
Heips! Pääseekö uusi vielä mukaan ? :D Pari kuukautta sitten päätettiin miehen kanssa että pillerit saa jäädä, pienoinen saa tulla kun on tullakseen, että kiirettäkään ei muka ole, mutta kuume se vaan kasvaa ! Ei jaksais odottaa enää.. :) Viime kierrolla olin jo ihan varma että tärppäsi heti, oireet oli kuin suoraan tuolta oire-ketjusta, kuvittelua siis, Sillon täti ajallaan, nyt jo kuitenkin kp 35/30.. ja siis ensimmäistä toivotaan. Huomenna olis tarkotus heti testata, jos ei ehdi menkat tulla, olisin jo testannut tänään, muttei päässyt apteekkiin.. :/
 
ONNEA HEISKULLE!!!! :flower: :flower: :flower:
Ihan mahtavaa...tulee itsellekkin parempi fiilis ja jaksaa uskoa, että se plussa voi tulla aikanaan :D

Niiz, tervetuloa!!!
Toivotaan ettet jää tänne huomisen jälkeen, siis toivotan sinulle plussaa, jotta pääset odotuspuolelle :D :heart:
 

Yhteistyössä