Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Täällä kp 4 ja yk 5. :( Toiset menkat siis teroilla alkaneet. Niitä nyt sitten jäljellä vielä yhteen kiertoon, kannattaako ne käyttää nyt siis heti seuraavalla kierrolla, vaiko pitäiskö pitää yksi "normaali" kierto tässä välissä? Minkäänlaisia ovulaatiotuntemuksia ei kyllä ainakaan näissä kahdessa tero-kierrossa oo ollut. :|
 
heihei.. :wave: meillä mies onneks parantunut ja päästään vielä hommiin ja toivotaan et tärppää..en o kyl varma onko jo myöhästä et oliko se ovis sillon pari päivää sitten jo..aika aikasin se sit oli jos se sillon oli ku kuitenkin toi kierto on ollu n.32pvää. No eipähän ainakaan taito ruostu.. :) Mä täällä palstalla kyselin siltä matamilta joka ennustelee et koskas tärppää ni se sano et helmikuussa..jäämme odottamaan pitääkö paikkansa.. :)

tervetuloa uusille!!!tulee kokoajan niin paljon uusia ettei aina muista kenet on toivottanut tervetulleeksi. :)
 
Tänne liityn taasen. Tuli keskenmeno siis. Viikot oli jo päälle kahdeksan kun alkoi vuoto ja viime viikolla just ennen joulua ja häitä piti siis tehdä kaavinta.
Kiertopäivistä ei siis tietoa nyt ennen menkkoja mutta täällä sitä taas ollaan.
 
AnnaStiina82 :hug:, Inhottavaa tollanen, voimia teille!

Me lähdetään viettää äidin luokse tytön kanssa uuttavuotta, hän tarjoutui ottamaan tytön hoitoon että pääsen viihteelle mutta ei huvita lähteä mihinkään :)
Tehdään tacoja ja juodaan yhdet siiderit ja katsotaan raketteja parvekkeelta :)

Hyvää uutta vuotta kaikille!!!

Niin ja tervetuloa uusille :flower:
 
Tervetuloa uudet :flower: !

AnnaStiina82 ikävä kuulla huonoja uutisia...luonto karsii omansa ja ne jotka eivät täällä pärjäisi :'( . Nyt kuitenkin uuteen vuoteen ja uusiin kujeisiin eikös? Surukin toivottavasti helpottaa pian ja toivotaan, että piakkoin tärppää uudelleen :hug:

Hentsu84 hienoa, että mies parani- sit eiku peitot heilumaan :LOL: . Mikä se sellainen ennustaja matami oikein on?

Oma napa: Edelleen piinaviikoilla. Ei mitään mainittavaa muutosta mihinkään suuntaan...näillä siis mennään vuoteen 2009 =)

Kaikille tädin tavoittamille :hug: ja plussaonnea ihan meille kaikille vuoteen 2009 :heart:

Iloista vuodenvaihdetta itse kullekkin :D !
 
AnnaStiina82 ISO :hug: Toivon että pääsette pian uuteen yritykseen ja pieni matkaaja asettuisi mukaan pian :heart:

Itsellä ei tässä kummempaa. Kp5/31 ja täti alkaa voipua hiljalleen kamalan puheripulin jälkeen...hyvä, sillä ei sitä jaksa pitkään kuunnella :D

Mutta enempiä pölisemättä:

HILPEÄÄ UUTTAVUOTTA 2009 KAIKILLE!!!!
 
Heips kaikki!
Enpä oo täällä käyny aikoihin.. Alko ahistaa kun ei vaan pikkukakkosta kuulu. Mulla siis toi esikko edellisestä avoliitosta jo 6vuotias. Nyt ois toiveissa nykyisen miehen kaa eka yhteinen.
Yk on jo 13.. No, ehkä sittenki vielä joskus...
AnnaStiina82:lle :hug:

Halusin tulla toivottamaan teille kaikille Hyvää ja tärppirikasta Uuttavuotta B)
 
AnnaStiina82:lle :hug: täältäkin! Tulin tarkentamaan vähän noita tietoja ja toivottamaan kaikille oikein Hyvää Uutta Vuotta! Meillä taitaa tulla ihan koti-ilta ja tuolla pihallakin näyttää niin sumuiselta ja harmaalta etten usko että näkyy raketitkaan. Hyvä syys toisaalta heilutella peittoja :D

Mutta niitä tietoja hieman tarkemmin eli kp 15/29-30, kierto ollut hieman aiempaa pidempi raskauden ja synnytyksen jälkeen ja yk taitaa olla 3. Ollaan miehen kanssa osittain eri maissa niin välillä vähän hankalaa "ajoittaa" yrityksiä ;) Tulee välikuukausia, kuten taas tammikuussa, kun itse olen Suomessa.

 
Minäkin vielä pistäydyin täällä :D

Meilläkin ollaan ihan kotona sittenkin. Kauniilta tosin näyttää ulkona, kuu jo möllöttää sirppinä taivaalla ja on ihan kirkasta, näkyy raketit hienosti...mitenköhän mahtaa poika nukkua yöllä :LOL: No ei haittaa vaikka heräisikin, tykännyt tässä katsella noita raketteja ikkunasta niin tykkää varmasti kunnon shousta :D
Yksi kuohuviini on kyllä kylmenemässä ja se poksutetaan auki sitten vuoden vaihtuessa ja sitten nakkeja ja pottusalaattia :p

Eipä muuta sitten...plussa rikasta uuttavuotta jokaiselle =)
 
AnnaStiina82 :hug: Ikävä nähdä sut tän palstan puolella . Aina se keskenmeno kirpasee mutta sille kun ei vain itse voi mitään. Voimia sinulle ja puolisolle. Toivottavasti teillä oli kaikesta huolimatta ikimuistoiset häät.

Täälläkin uusi vuosi vaihtui ihan kotosasti, kuudelta ammuttiin pari rakettia pojan kanssa ja kun poika nukahti vähän vaille yhdeksän join kaksi lasia shamppanjaa ja oksensin sen sitten kolmen aikaan yöllä pois :eek: :eek: Ei mulle vielä ikinä ole noin helposta huono-olo tullut. Tällä viikolla onkin sitten tämä oksetus kiintiö tullut ihan täyteen kun tiistainakin oksensin, mutta luulen sen johtuneen siitä pojan hypystä jossa meillä kolahti päät mukavasti yhteen!

HYVÄÄ JA PLUSSA RIKASTA UUTTAVUOTTA TEILLE KAIKILLE
 
TORSTAI 1.1.2009

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 24/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 21/28.................yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 23/28-31.............yk6..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 16/31...................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 16/29-30..............yk5..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 23/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 28/33..................yk 2.........2. toiveissa
Muumero......................kp 5/??..................yk.5.........2. toiveissa
mami09.........................kp 31/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 34/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
nazu..............................kp 138/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 27/28..................yk3.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 24/27...................yk.2..........2. toiveissa
hugoliina........................kp 22/35.....................yk.2........1. toiveissa
heisku............................kp 31/30....................yk.?..........4. toiveissa
yöperhonen-..................kp 5/29...................yk. 12.......1. toiveissa
catzu..............................kp 21/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 22/35-38...........yk. 2..........2. toiveissa
kendra...........................kp 7/28..................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 62/35.................yk.2............1. toiveissa
sonja R..........................kp 10/29-33..............yk?...........3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk.1.............1.toiveissa
Marta............................kp?..........................yk. 2..........1. toiveissa
anu84...........................kp49/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?.............? toiveissa
Stella2009....................kp 12/?.....................yk?............1.toiveissa
kaz...............................kp 28/28...................yk.6............1.toiveissa
mami08.........................kp?...........................yk?.............?.toiveissa
ramitta.........................kp 31/?......................yk.?.............2.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp ?............................yk.4.............2.toiveissa
Strösselivuori...............kp 17/28....................yk.2.............2.toiveissa
paapelo.......................kp 6/31.......................yk.4.............2.toiveissa
saini81.........................kp 15/29-30...............yk. 3...........2.toiveissa
antilo...........................kp?.............................yk.13..........2.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis


:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod


 
AnnaStiina82 suuri lämmin halaus sinulle!! :hug: niin ikävä asia tuo keskenmeno :'(

teddybear82 pahoittelut negasta!! Toivotaan että se plussa vielä tulis ja täti pysyis poissa!! :)

Nyt ei muuta kirjotuksia tällä kertaa, kaikille toivottelen Hyvää Uutta Vuotta 2009!! Ja plussarikasta sellaista!! ;)

 
Ah...ihanan kaunis ilma ulkona!
Olen aivan ihmeissäni, että poika todella väkisin valvoi klo00.30 asti :whistle: Oli aivan onneissaan kun se raketti tykitys alkoi hiukan ennen kahtatoista, kikatti ja kiljui onneissaan sylissä :D

Ei muuta juuri nyt mielessä :D
 
H-a-n-n-e täältä käyn hakemassa kuvat http://www.glitter-graphics.com/ sieltä vaan klikkaat haluamasi kuvan, ja sit kopioit tekstin siitä alhaalta kuvan alapuolelta kohdasta jossa lukee :To post on Glitter-Graphics.com and forums, use this BB code:

Noin mä olen kuvat lisänny, tuonne glitter-sivulle löysin joskus tän palstan kautta :) Kokeile, tuohon kuvien lisäilyyn jää koukkuun :D
 
Pitääpäs itsekin kokeilla tuota kuvan laittamista :)
Täällä suunnalla elämä ennallaan...TAASKAAN ei tuntemuksia suuntaan tai toiseenkaan, joten eiköhän se vierailija tule taasen käymään noin vk.kuluttua.
Uusi vuosi vaihtui kotosalla, kylmässä tuulisessa säässä, raketteja ampuen ja elokuvia katsellen.
Mies jälleen kerran raksalla ja taitaa se minun ja tytönkin tie sinne päikkäreiden jälkeen viedä... ei se auta, ei valmistu talo ei jos ei tee mitään. Tällä kerralla tiedossa maalausta :/

 
Hyvää Uutta Vuotta 2009 kaikille!!

Minut voi siirtää tuonne taustailemaan. Tuun kyllä sitten kertomaan uutiset, kun semmosia on. Mulla kierto heittää ihan häränpyllyä, eikä millään tasotu. Välillä 3 viikkoa väliä, välillä 28 päivää ja välillä vielä vähemmän tai enemmän.
Uusi vuosi vietetty railakkaasti miehen kanssa kaksistaan. :)
 
Hyvää uutta ja plussarikasta vuotta kaikille.. :) :heart:

Hensku00 Joo, no ei tästä lannistuta.. :D Ei tätiä vielä näy.. kuitenni pyyheltää paikalle ku matkalle lähdetään.. sais nyt vaan pysyä poissa.. :kieh:

plussatuulosia kaikille.. :whistle:
 
Huomenta ja Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Enpähän vähään aikaan olekaan kerennyt (tai paremminkin päässyt) ottamaan osaa näihin keskusteluihin. Nyt on aikaa, kun töissä on kuolemanhiljaista :) Viimeksi taisin kirjoitella ennen gynelle menoa ja siellä kaikki oli onneksi hyvin. Teki ultrat ym. ja kaikki kunnossa, myös hormonit. Tänään olisi mulla kp 28/27-29 meneillään ja tuntuu, että pää ehkä kohta hajoaa. Mitään erikoisempaa oireilua ei ole ollut, mitä nyt pari päivää oli tosi vahvaa menkkakivun tyyppistä kipuilua tuossa reilu viikko sitten. Rinnat on kipeät, mutta ne on aina ennen menkkoja. Tekis mieli vaan marssia apteekkiin ostamaan testit, mutta yritän vielä malttaa mieleni ainakin viikonlopun yli. Nähtäväksi jää, miten onnistuu. Toisaalta tällänen jännittäminen ei varmaan ainakaan edesauta tädin saapumista jos on tullakseen.

Mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä