** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Arcatha, ei sulla oo vielä toivoa menetetty. Kyllä diabeetikot voi saada lapsia, hienoa että sitä osataan sitten seurailla heti alusta ettei tuu jättiläisvauvaa ;) .
Täti ei oo vielä ilmestynyt, huomenna inpi jo kp 31. Nyt alkaa jännäys! Mä yritän kaikkeni etten turhaan testais ennen perjantaita.
 
Mies on töissä tällä hetkellä, pääsee yhdeksän maissa. Hän soitti muutama tunti sitten ja puhelimessa läväytin että illalla sitten puhutaan (päätin että tänään puhutaan se vauva-asia tai sitten ei koskaan). En kertonut siinä että mistä. Hän sitten yritti tekstiviestein nyhtää tietoa irti minusta mutten sanonut mitään. :lol: Sitten hän soitti ja kysyi että ai seksistäkö on asiaa? Ei. Vauvasta? Joo. Ai vauvanteosta? Joo. Aijaa, miksi? Siksi. Jaa. Eikä kuulostanut ainakaan miltään negatiiviselta hänen äänensävynsä.. Sitten totesi vain että soittelee kun pääsee töistä. Ainakin jopa kuulosti minusta hiukan kun hän olisi sillä puhelimen toisessa päässä lievästi hymyillyt.. ;)
 
Esikoista Enteilevät



kiharapää.......... kp 1/32-35...........yk 11............TYKS
miracle.....kp 4/27(-32)............ ..yk 7 (km 04/08)
suikku...............kp 6/29-32...................yk 14
emiliana...kp 7/28-33.......yk 4
Lumikeiju....kp 13/28.......yk 3
papaijaa81...kp 14/28-30.....yk 9
nti......................kp 15/28-33..................yk 9................PHKS
Johanna83...kp 16/44.......yk 4....KOKS
Arcatha.............kp 23/27-29...................yk 9...............KYS
Henuliini...........kp 24/30-35...................yk 1
Ouska....kp 25/28-??.......yk 4
JoJo79 ............. kp 32/37.................yk 2
rusina85...kp 33/??........................yk 3
humu82.....kp 36/27-33........yk 3
Linduu...............kp 48/28.................yk 4
piksu.................kp 49/30........................yk 13
JJ-t....................kp 60/30-33....................yk 07/07 alkaen
Laala.................kp 152/??.........................yk 1.............TYKS






Toista Toivovat



mariq.........................kp 5/28-36.................yk 15..........L-PKS
minime...................kp 7/34...............yk 5
Tuulia79.....................kp 13/30-35................yk 7............PHKS
Jadekettu..................kp 18/30-40................yk 1...........Jorvi
Ninnurainen...............kp 19/27-105................yk 15..........K-HKS
Halfcafnonfatlatte...kp 22/26.....yk 4
mama-84....................kp 27/26-28.................yk 20...........SATKS
Selis.......kp 31/30-34.......................yk 2......TYKS
Vilinäiti......................kp 37/?.....................yk 21..........TYKS






Kolmatta Katselevat



tikruliini.....kp 10/51.................yk 1.....SATKS
superheppuli.....kp 20/28-32......yk 1.....KOS
TaikaWiitta..............kp 38/22-30
Hymy83......kp 38/44.....yk 3
seamrog - Kuumeilee kanssamme





Neljättä Toivovat



Jonna-........kp 8/28-33....yk 7
Päppä........................kp 15/25-30.......yk 17.........PHKS
Rouva Pikkumyy.......kp 33/29.............yk 4..........TYKS
mammeli83......kp ?/??...............yk 1




Viidennestä villiintyneet

Millukka...kp 5/30-35





Kuudetta kuumeilevat

velmuliina74....kp 30/26



Taustajoukoissa mukana:

Lapinmaria



:heart: Haamuilijat :heart:





:heart: Plussanneet :heart:



Nanniina..............??.??.????...................yk 9............SATKS
nessu86..........??.??.????....yk 3....KYS
meilinde.......??.??.????
Charlott.......................3.3.2009.................yk 6........KYS
Sini74.........21.2.2009.....yk 2
Pixie........14.2.2009
ipanapa-08.....................??.??.????.....................yk 8
Sirja...............................1.2.2009......................yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
mymmyryy.....??.??.????....................yk 1
Mamamin....................23.1.2009......................yk 3...........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks

Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13








 
Mua kyrpii kun taitaa menkkakierto mennä taas ihan omia polkujaan.
Nyt on öö,kp jotain oisko 18(tai jotain),ja mielestäni ovista ei oo tässä kierrossa ollu.
Muissa kierroissa oon havainnu sen ihan selvästi.
Toivottavasti oon väärässä ja ne nenkat sieltä alkas ihan ajallaan,ja ovis ois vaan sujahtanu niin nopeeta että en oo sitä huomannu....
 
Jee menkat alkoi!! Ajatelkaa jo näin aikaisin.. Kun odotin niitä ensi viikonloppuna.. Nyt olen toisaalta tyytyväinen..kun menkat alkaa tulemaan koko ajan niinkuin normaalimmassa rytmissä.. olenkohan lopettanut menkkojen odottamisen kunnolla..

Eli huomenna kp 1/30-35 yk 10 ja muuten sairaala on Tyks

KP
 
Sellaisen tiedon sain miehestä irti että hän ei täysin taida olla pikku kolmosta vastaan, koska kun otin asian puheeksi, hän sanoi että pitää miettiä ennen kuin voi keskustella kunnolla. Sovittiin myös että alle parin viikon sisään puhutaan asiasta (ennen kuin mies lähtee esikoisemme kanssa mökille, sanoin että mökkireissua ei tule ellei tätä asiaa puida kokonaan ennen sitä. Ehkä hiukan ilkeää mutta hänelle mökkireissu on henki ja elämä, minulle vauva-asia eli tasoissa ollaan!).
 
Alkuperäinen kirjoittaja seamrog:
Sellaisen tiedon sain miehestä irti että hän ei täysin taida olla pikku kolmosta vastaan, koska kun otin asian puheeksi, hän sanoi että pitää miettiä ennen kuin voi keskustella kunnolla. Sovittiin myös että alle parin viikon sisään puhutaan asiasta (ennen kuin mies lähtee esikoisemme kanssa mökille, sanoin että mökkireissua ei tule ellei tätä asiaa puida kokonaan ennen sitä. Ehkä hiukan ilkeää mutta hänelle mökkireissu on henki ja elämä, minulle vauva-asia eli tasoissa ollaan!).


... Jos asia sopii sinulle enemmän kuin hyvin ja toinen ei ole suoraan vastaan niin mikäs siinä... yritystä vain päälle =)
 
Mies66: Toivotaan että näin lopulta kävisi. :) Sinällään tuo kun sanoo että pitää miettiä, niin on aika hyvä merkki, koska jos olisi täysin suoraan vastaan niin kyllä sen sanoisi kai heti, tai ainakin minä sanoisin. :eek: Varsinkin näin ison asian suhteen, en antaisi toiselle kyllä yhtään turhia toiveita!

Mitenhän pian uskaltaisi taas ottaa asiaa puheeksi jos mies itse ei sitä tee (tuskin kai tekee).. En tahtoisi kuitenkaan jankuttaa ettei toinen hermostu.
 
mut pitää muistaa myös se, et ihmiset ovat erilaisia. Ei voi olettaa, et jos itse tekisin jollain lailla, että toinenkin automaattisesti tekisi niin. Jotkut saattavat jopa odottaa ja keksiä tavan kuinka sanoa ei, etenkin he, jotka eivät spontaanisti siihen pysty. Ei siis pidä olettaa, et kaikki toimisi samalla lailla.
 
miracle: En oletakaan, mutta kyllä sen verran miestäni tunnen että luulisi hänen kyllä pystyvän sanomaan suoraan ei jos joku ei miellytä. :LOL:

Tänään olen koko päivän ajatellut vauva-asiaa asiaa ja äsken puhelimessa taisin pimahtaa miehelle. :LOL: Vaahtosin että vittuako siinä, mun jaksamistahan siinä enemmän kysytään, minähän se lasten kanssa kotona olen päivät ja mies käy töissä! Sanoin että itse en näe mitään estettä kolmannen lapsen tuloon, ja kysyin näkeekö mies. Kuulemma ei. Niinpä sanoin, että mitähän väliä sillä sitten on jos kerta minä sitä lasta kovasti tahdon ja miehellä ei sinänsä ole mitään sitä vastaan, niin miksi muka ei. Eli koska minä olen pääasiassa vastuussa lapsista ja pääasiassa hoidan niin minua periaatteessa pitää enemmän kuulla tässä asiassa, jos ymmärrätte mitä meinaan. Suht myöntyvästi se siellä langan toisessa päässä ynähteli eikä suuttunut vaikka aika tomerasti marmatin, olisko hyvä merkki.. Puhelu loppui lyhyeen koska miehellä loppui tauko mutta sanoi että puhutaan myöhemmin lisää. Ja perkele, tänään aion saada jotain vastausta, mitä miettimistä tässä enää on. En tietenkään tahdo että hän myöntyy vasten tahtoaan, mutta siis jos varsinaista estettä ei ole, niin miksi ei (kuten tuossa Mies66 sanoi). Yritän kaikkeni että saisin miehestä jotain mielipidettä edes irti, mutta perkule kun saa niin nyhtää. :D
 
Onnea humu! :flower:

miracle: Tilasitko ovistestejä? Jos niin mistä ja paljon maksoi? Mä en tiä tilaisko vai ei, toisaalta tekis kyllä mieli tilata mut toisaalta haluis viel yrittää vähän niinku tjottailemalla.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
minime kotitesti.fi sivuilla on ainakin edullisia,laadusta yms. en tiedä. Ja anteeksi kun puutuin, vaikket mult kysynykkää :D


ei haittaa mitään. =) Joo sieltä olen joskus tilannu r-testejä ja olen ollut ihan tyytyväinen.

miracle: No sitä minäkin mietin.. Mut sitten mietin että voisin uteliaisuuttani kokeilla että tapahtuuko mulla koko ovista ja sitten että onko se samaan aikaan kuin kuvittelen sen olevan.. :) Tunnistan siis oviksen, ainakin täti on tullut aina 14vrk: päästä siitä kun olen ollut varma että ovis on ollut. Sekavaa, mut toivott. ymmärsit.. :)
 

Yhteistyössä