** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Arcatha: Kiitos kun lisäsit minut listaan. :)

Laala: Noniin, siitä se homma lähtee! Ainakin niin toivomme! :)

Minä jo kirjoittelin kunnon replat ylös paperille jo valmiiksi että ne ovat sitten käsillä kun puhun miehen kanssa.. Eilen kyllä erehdyttiin jo hommailemaan ihan alusta loppuun ilman kumia (miehen aloitteesta). Oli siinä puhe sen verran että mies totesi että "sä tuut sitten kyllä raskaaksi", johon minä sanoin että paskat se nyt kerrasta, imetys vielä osittain ja kaikkea. :LOL: (Vaikkei se mikään ehkäisykeino olekaan, tiedän kyllä ). Ja mieskin sen kyllä tietää että kerrasta voi ihan hyvin tulla raskaaksi.

Eilen oli jotain todella menkkamaista kipuilua alavatsalla, jokohan ne menkat ehkä alkaisi siellä valmistelemaan itseään..? Tai sitten toinen mahdollisuus että oli ovis mutta sitä en usko, en ole ikinä tuntenut sitä pahemmin, aina sen olen vaan laskenut suurinpiirtein että milloin se on. Nyt ei oikein pysty laskemaan, tosin kyllä ovistikkuja olisi ollut kaapissa että olisi voinut testailla huviksi.. Mutta ehkä säästän ne tikut (voimassa 02/09 asti) oikeaan tarpeeseen jos sellainen tulee. :)
 
Tervetuloa seamrog :wave: !

Voi että kun sulla on pitkät vuodot tikruliini, toivottavasti ne loppuis jo pian.

Mulla ei oo nyt oikeestaan ollu mitään tuntemuksia. Eilen päivällä rupes särkee pää, mutta sekin meni itekseen ohi. Täällä siis ootellaan tädin tulemista. Jos ei oo ens perjantaihin mennessä tullut, niin sitten ajattelin testata. Jotenkin on kyllä sellanen olo et kyllä se täti huomenna tulee.
 
Eilen oli hemmetinmoisia menkkamaisia juilimisia vatsassa ja alaselässä ja vuotokin oli jotenki hiukan limaisempaa, sen lisäksi vielä olin ihan kiimassa eilen ja pari päivää sitä ennen. Eikös nuo ole ovulaation oireita, vai onko? Tänään vasta aloin asiaa kelaamaan. :eek: Ja tosiaan jälkivuotoa on ollut vaan tuhrua viimeisen viikon ja samaten tuo imetyspuoli siten että pari kertaa päivässä ja maitoa tulee enää tosi vähän. Eli eikös se ovulaatio silloin ole ihan mahdollinenkin? Netistä koitin etsiä tietoa mutta en löytänyt mitään selkeää. Osaisiko joku auttaa??
 
Joo, ainakin ovulaation tienoilla on enempi haluja. Sitä en tiiä kuinka nopeesti ovulaatio voi tulla, sullahan on aika vähän aikaa synnytyksestä. Tiedän kyllä tapauksia ettei lapsille ole tullut vuodenkaan ikäeroa.
 
Meille tulee pieni vajaan viiden viikon ikäinen vauva hoitoon :heart: Siis ihana saada vauva hoitoon, mutta syyt eivät ole niin ihania..

Vauvan vanhemmat haluavat lähteä kalaan, eivätkä siis voi ottaa vauvaa mukaan kun pitää ottaa hoitokoira mukaan.

Viime viikolla olisivat halunneet lähteä juomaan ja katsomaan Saksan peliä paikalliseen räkälään ja meidän olisi pitänyt hoitaa, mutta emme suostuneet. Vauva siis oli tuolloin sen neljäviikkoa. Kyllä kun mulla sitten vauva on niin, minä en kyllä ole kuukauden tai kahdenkaan päästä baariin mouruamassa. Jos on lapsi, sen kanssa tulee olla.

Vasta olimme toisen ystäväpariskuntamme kanssa kalassa, heillä nyt kolmen kuun ikäinen poika. Kyllä vaan poika oli meidän mukanamme järvellä kalassa, vuorotellen ystäväni kanssa häntä katsoin ja nukutin ja seuraa pidin.

Voih.. Anteeksi vuodatus.. Mutta ottaa vaan välillä päähän kun lapsia hankitaan mutta niiden kanssa ei sitten haluta olla.

Mutta tosissaan otan vauvan ennemmin tänne kuin, että jättävät autoon nukkumaan yksinään..
 
Juu toivotaan. On kyllä oudot vuodot ensimmäisen päivän olivat niukat. Enen ollut alusta alkaen runsaat. Nyt sit oli tuo vuodoton päivä välissä. Aamulla vuosin taas kunnol. Mutta nyt on taas rauhottunut. Olen nyt sit ollut myös todella väsynyt ja voinut todella huonosti. Näin outoja vuotoja ja oloa ei olekkaan ollut.
 
Jaa, se on taas niin kun sunnuntai. Huomenna töihin:)
Outoa, kun en ole 1 1/2 viikkoon ollut, koska olen ollut sairaslomalla. Suurin osa ihmisistä on lomilla, joten talossa pitäisi olla rauhallista. :LOL:

Se on sitten niin kuin KP16 menossa. Hyvin huomaa, että viime viikolla oli ovis. Silloin oli mahanjomotukset, runsaat limat sekä teki mieli niin valtavasti saada miestäni :heart: . Nyt on sitten kuivempi kausi menossa. Peittoja on heiluteltu paljon, sillä toivotaan, että saadaan tyttärellemme sisar. Saa nahdä parin viikon sisään että tuleeko ilkeä täti vai ei :kieh:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet =)
 
Huh, tulipahan reippailtua. Olin äskön lenkillä koiruuden kanssa ja pisteli jännästi vatsasta. Tämä toivoo että se tarkottaisi jotain ;) .
Täällä pidetään peukut pystyssä jadeketulle että tärppäs.
 
Hei ja terkut Pariisista. Oli ihana ja rentouttava reissu kaikinpuolin.
naimisiin ehtineille suuret onnittelut :flower:
Tädin yllättämille halit, PYSYKÄÄ POISSA TÄDIT :kieh:
En ehdi enempiä kirjottelemaan ku tenavat on saatava nukkumaan. Tästä ekasta kierrosta ei ole minkäänlaisia odotuksia. Katsotaan mitä tuleman pitää.
Öitä
 
Heippa hei pitkästä aikaan! Mitäs tänne kaikille oikeen mahtaa kuuluakaan??? :whistle:

Itelle kuuluu hyvää ja huonoo... oon ollu tosi kipeenä, ja mulle diagnosoitiin fibromyalgia ja sain siihen lääkkeitä. Lääkkeitten käytön aikana ei sais yrittää raskautta, mut kyl aiotaan todellakin tehä niin, koska ei sitä lasta meille muutenkaa oikeen oo kuulunu! Lisä tutkimuksii tehään elokuun lopulla ton suhteen, et miksei raskautta oo kuulunu!?!?! Oli kyl helpotus saada nimi omille oireilleen... vaikka nyt sit loppuelämä onkin kipujen kans elämistä...
Tädin pitäs kurvata keskiviikkona kylään... nyt on toi kierto ollu pidemmän aikaan jo just se 28!
 
miracle: emmä usko, et noi lääkkeet ihan sellast tuhoo sais lapses aikaseks... ku kuiteski siin selostees sanotaan, et lääkärin luvalla käyttö sallittu raskauden aikana. Mut on siin kohta mis lukee myös et hedelmällisessä iässä olevien tulee huolehtia ehkäisystä. Mut tää lääkäri, mikä mul näit lääkkeit määräs, ni oli tietoinen raskauden yrittämisestä!
 
Esikoista Enteilevät



miracle.....kp 3/27(-32)............ ..yk 7 (km 04/08)
suikku...............kp 5/29-32...................yk 14
emiliana...kp 6/28-33.......yk 4
Lumikeiju....kp 12/28.......yk 3
papaijaa81...kp 13/28-30.....yk 9
nti......................kp 14/28-33..................yk 9................PHKS
Johanna83...kp 15/44.......yk 4....KOKS
Arcatha.............kp 22/27-29...................yk 9...............KYS
Henuliini...........kp 23/30-35...................yk 1
Ouska....kp 24/28-??.......yk 4
kiharapää.......... kp 30/32-35...........yk 10............TYK
JoJo79 ............. kp 31/37.................yk 2
rusina85...kp 32/??........................yk 3
humu82.....kp 35/27-33........yk 3
Linduu...............kp 47/28.................yk 4
piksu.................kp 48/30........................yk 13
JJ-t....................kp 59/30-33....................yk 07/07 alkaen
Laala.................kp 151/??.........................yk 1.............TYKS






Toista Toivovat



mariq.........................kp 4/28-36.................yk 15..........L-PKS
minime...................kp 6/34...............yk 5
Tuulia79.....................kp 12/30-35................yk 7............PHKS
Jadekettu..................kp 17/30-40................yk 1...........Jorvi
Ninnurainen...............kp 18/27-105................yk 15..........K-HKS
Halfcafnonfatlatte...kp 21/26.....yk 4
mama-84....................kp 26/26-28.................yk 20...........SATKS
Selis.......kp 30/30-34.......................yk 2......TYKS
Vilinäiti......................kp 36/?.....................yk 21..........TYKS






Kolmatta Katselevat



tikruliini.....kp 9/51.................yk 1.....SATKS
superheppuli.....kp 19/28-32......yk 1.....KOS
TaikaWiitta..............kp 37/22-30
Hymy83......kp 37/44.....yk 3
seamrog - Kuumeilee kanssamme





Neljättä Toivovat



Jonna-........kp 7/28-33....yk 7
Päppä........................kp 14/25-30.......yk 17.........PHKS
Rouva Pikkumyy.......kp 32/29.............yk 4..........TYKS
mammeli83......kp ?/??...............yk 1




Viidennestä villiintyneet

Millukka...kp 4/30-35





Kuudetta kuumeilevat

velmuliina74....kp 29/26



Taustajoukoissa mukana:

Lapinmaria



:heart: Haamuilijat :heart:





:heart: Plussanneet :heart:



Nanniina..............??.??.????...................yk 9............SATKS
nessu86..........??.??.????....yk 3....KYS
meilinde.......??.??.????
Charlott.......................3.3.2009.................yk 6........KYS
Sini74.........21.2.2009.....yk 2
Pixie........14.2.2009
ipanapa-08.....................??.??.????.....................yk 8
Sirja...............................1.2.2009......................yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
mymmyryy.....??.??.????....................yk 1
Mamamin....................23.1.2009......................yk 3...........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks

Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13








 
Millukalle saapui tätsky perjantaina mutta tänään rupesi vasta kunnolla lorottamaan...jee...ekat mensut keskenmenon jälkeen ja pääsee yrittämään kunnolla. eli ei pahasti venähtänyt kierto ku 40päivää meni.tavallisesti ollu joku 30-35päivää.eli mul nyt maanantaina kp4/30-35
 
Soittipa sitten lekuri sokerirasituskokeen vastauksia.. :(

Lähtöarvo oli ihan normaali eli 5.4, mutta se kahden tunnin arvo olikin sitten jo 11.1, eli vahva epäily aikuistyypin diabeteksestä. Lähete diabetespolille ja seurantaan ja täydellinen elämäntaparemontti edessä. En minä kyllä tiedä mitä muuta muuttamista tässä on kuin, että pitäisi painoa saada pois, mutta kun syön terveellisesti jne.

Ei taida olla toiveita haaveilla vauvasta jos tuo tosiaan diabetes on.. :'(
 
Täällä on vietelty mukava viikonloppu taas miehen kainalossa.. :) Mulla siis mies on viikot eri paikkakunnalla töissä ja aina viikonloput kotosalla. Siksikään tämä meijän vauvaprojekti ei oo oikee päässy käyntiinkään. Tällekin kuuta on kyllä iha pikkusen pikkuset mahollisuudet raskaudesta, mut luulenpa et se täti tulee aika varppina kyläileen taas... :(
 

Yhteistyössä