**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

voima :hug: niitä tarvitseville!!

Mul tuli eilen pienen pienen pieni määrä ruskehtavaa vuotoa vvuodon seas.. tänää tuli pikkasen enempi mut ei vuodoks asti, ainoastaan paperiin sitä sai ja mul oli kuppi ollu paikallaan koko yön ni siihenkää ei ollu tullu mitään.. Ota tästki sit selkoo.. tosin eilen illalla testi oli nega 4tunnin pidättelyn jälkeen ni kaiketi se sit vain menkkojen aika on.. outoa on vain se et menkat aina ennen alkanu sillai et alkaa aamulla ja tosi runsaalla vuodolla.. noh, ootellaan..
 
Khimaira
Myylle :hug: paremmista uutisista. Totta se on: kyllä lääkärit todellakin saisivat miettiä sanomisiaan :kieh: Kuten mulle se lääkäri sanoi että taidatte olla rouva raskaana :eek: Ihme toimintaa :snotty:

miracle Entä jos sulla tosiaan on alkuraskauden tuhruja, kuten AE veikkasi :) Uusi testi, eivät ne välttis heti näytä, vaikka joillakin näyttäisikin hyvinkin ajoissa :) Plussiaaaaaaa :D

 
Huh.. tentti ja koulupäivä takana päin.

Menin siinä tentissä kyllä ihan lukkoon.. En minä odottanut, että siinä olisi ollut noin yksinkertaisia ja helppoja kysymyksiä. Enhän minä edes kunnolla ollut opetellut niitä helppoja asioita kun ajattelin, että ei se kuitenkaan noin yksinkertaisia asioita voi kysyä. Noh, kysyi kuitenkin.

Kyllä se nyt läpi ainakin menee.. eli se 15 pistettä ainakin, pikaisen laskutoimituksen tein kun tarkistelin, että ne, jotka varmasti tiesin, niin niistä tulee 18 pistettä, mutta sitten ne muut siihen päälle, jos muita tulee :D
 
Anteeksi, etten eilen linkittänyt tämän päivän juttuja, mutta ei päästänyt mua sisään tänne palstalle =).

Kiirettä pitää töissä. en kerkiä mitään tekee ees kotona.
Jokin masentaa, en tiedä mikä.. Luultavasti rahan puute tällä hetkellä..

Menkat on ohitse. jos voi niitä menkoiksi kutsua.. Pikkuhousunsuojilla olen pärjännyt koko kierron.

Mutta nyt kahtoo jokin ohjelma, ja sen jälkeen maate. Aikaisin töihin. :wave:
 
Red Dragon Oletko potkaissut mut pois listoilta, kun en olevinaan nähnyt omaa nikkiä siellä? :eek: Voi olla kyl, et oon vain sokee :kieh: mut olis kuitenkin kiva olla listoilla, vaikka sanoinkin, että enemmän varmasti taustailen tän kierron :)
 
Khimaira
Mukava kuulla tikruliini että rupeaa jo helpottamaan =) Kiertele vaikka kaupoissa ja kahviloissa jos aika käy pitkäksi :) Mukavaa päivää =)

Orion mitkä sulla ovat fiilikset muuten? Sullahan ei ole enää montaa päivää jännättävänä :saint: Toivotaan parastaa mahdollista tulosta B)

Samat sanat myös Mammutti-Mammalle :D

Itselle ei mitään uutta...yritän pysyä järkähtämättömänä ja testata vasta sitten kun menkat myöhässä :kieh:
Taas keho yrittää tehdä oireita :kieh: Kn karkasi taakse pehmeenä ja on muutenkin ihan erilainen :/ Siis omituista! Nyt tissitkin ovat arat :eek: Mä sanon että heitän tämän kropan hiien kuuseen kohta :kieh:
Onneksi on viikonloppu töitä :kieh: Paitsi ettei kiinnosta yhtään mennä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emiliina:
Red Dragon Oletko potkaissut mut pois listoilta, kun en olevinaan nähnyt omaa nikkiä siellä? :eek: Voi olla kyl, et oon vain sokee :kieh: mut olis kuitenkin kiva olla listoilla, vaikka sanoinkin, että enemmän varmasti taustailen tän kierron :)

Sanotko kiertosi uudelleen? Näköjään olen poistanut, jostain kumman syystä.. en kyl tiedä miksi. Olenko joskus ymmärtänyt sun lauseen väärin.. Tai jotain. ANTEEKSI! En ole tarkoituksella. :ashamed:

On sen verran kiirettä. etten kerkiä palstailemaan niin hyvin nykyään.
 
Khimaira
Hei..osaisiko joku kertoa? Kun mulla on nyt todennäköisesti 35vrk:n kierto
( testi näytti kp22-23 plussaa- milloinhan se ovis on sitten ollut...) niin miksi tuo jana näyttää että 4 päivää testaamiseen? Jos siis niihin menkkoihin olisi nyt se 14vrk, niin sehän on vasta ensivkon torstaina :/
Ja siis nythän on vasta dpo 8...Eikös juu?
Mutta siitä siis päästään kysymykseeni: milloin voisin testata? :whistle: :LOL:
 
Taas mä tulen teitä kiusaamaan :D En osaa pysyä pois ;)

Rouva Pikkumyy :hug: Voimia teille! Toivottavasti tilanne on huomattavasti parempi kun mitä ensimmäinen lääkäri antoi ymmärtää. Ihan käsittämätöntä, että noin sanoi!

Luru Lude Eikö ovis ole 24 tuntia siitä ensimmäisestä plussasta eli ovis oli tuolloin kp 23 ja nyt on kp 31 eli dpo 8 ja kp 35 on dpo 12? Se on kuitenkin vielä ihan normaali pituus, ilmeisesti laskuri laskee sen verran. Tosin jos tiedät, että sulla on esim tuo vaihe aina 14 päivää ja niin oviksesta 14 päivää tekisi kp 37? Eli olisi pidempi kierto? Jos oikein laskin? ;) :/ Jos olet varma millon oli ovis niin testaa siitä 14 päivän päästä oli se kp mikä tahansa, sitten ei ainakaan tule niitä vääriä negoa ;) Mutta mun mielestä sä olet selvästi raskaana jo :p

miracle Miten kävi? Teitkö uuden testin vai tuliko se pahuksen täti? :kieh: =)
 
SBT ja kaik muutkin, se pahuksen täti tul ny sit kylään :p eli mulle voi päivittää kp1/31 ja yk3. Eli ainakin menkat tul sillo ko pitikin, laskiskelin et 14 pvää oviksest ois olluki just tänää.. en ota niit aiempii vuotoi mukaan koska ne ei vuotoi ollu, ainoastaa pienen pientä tuhrua mikä paperii tuli pari kertaa.. Ja ny tulee kunnon verta vaiks tuntuuki ihmeen vähäisiltä vuodoilta.. mut nyt uuteen kiertoon!! =) Eli ei tullu vaavia meille täst kierrosta mut josko seuraavas :heart:
 
perjantai!!

oon ihan täpinöissäni, mitähän laittais juhliin päälle, mitkä kengät, hame vaiko housut? :D
jees, ja vuodotkin tässä ovat hiipuneet joten pääsee keskittymään oleelliseen, eikä tarvi siel juosta vessassa.

ja ompahan muuten outoa kaivella kumeja laatikoiden pohjilta... ;) näin kuumeen keskellä, mutta minkäs teet.
onhan se muutenkin kivaa tuo harjoittelu. :whistle:

harmi juttu miracle, mutt etiäpäin ei muukaan auta, eiks joo ja positiivisuutta vaan kehiin.


:wave: hellurei!
 
Täällä ollaan koko perhe flunssassa! :/ Viime yönä tuli nukuttua ruhtinaalliset 5 tuntia. Meidän pikkuinen oli kuumeen kourissa ja nukkumisesta ei meinannut tulla mitään. Nukahti ja melkein heti aina säpsähti hereille. Tietysti sitä kipeänä ja väsyneenä säikähti niitä nytkähdyksiä ja itketti kovasti. Tänään on mennyt jo ihan hyvin. Kuumekin laskenut eilis illasta. =) Itsellä joka paikka tosi arkana ja pää kipeänä. Nenästä tippasee koko ajan "vettä" ja nenä onkin jo aivan punainen! :snotty: Kaiken kukkuraksi mulla taitaa olla ovisaika! :headwall: Limaa ainakin tulee ihan kiitettävästi... :x Ei kyllä tässä tilassa paljon seksi mielessä pyöri. :ashamed:

Vali vali vali.... :LOL:
 

Yhteistyössä