**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

no huva jos ei haittaa :) mä kyl oon ilonen et mun menkat ei sen ihmeemmin pitkittyny, ko se 36 sentää on iha järjissään pitävä aika viel :D mut toivon parasta et ei jatkossakaan pidentyis muuta ko raskauden vuoks :)

penteleen lunssa ko vaivaa.. ätshii...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Linna:
tikruliini: Älä vielä ihan luovuta. Toivotaan, että lääkäri saa selvyyden, mikä on meininki. Tiedätkö ketään hyvää gyneä? Minä kävin äitini suosittelemalla yksityisellä gynellä viimeksi, joka oli tosi tarkka ja symppis. Oli kyllä joka euron väärti.

Luru Lude
: Kyllä minusta se kohdun ulkoinen näkyy testissä.

Minulla on jo kp. 21 ja testattu ovista on jo monta päivää. Viiva on kyllä ihan selvä, mutta se ei vahvistu! Pelottaa, että en ovuloi ollenkaan. Eilen limat oli mielestäni selvät ovis-limat.. :/
En ole täällä paikkakunnalla käynyt gynel. Vanhassa asuinpaikassani oli aivan ihana. Mut täällä ei yhtään hajua. Kait ne jostain selville saa.
 
:hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart:

Hei, älä luovuta. Voi tietty tehdä hyvää, jos saat vauva-asiat vähäksi aikaa pois mielestä, kunnes saat selvyyden tohon tilanteeseen. Kyllä teille varmasti vielä yhteinenkin vauva tulee. Tiedän, että on turhaa toivottaa kärsivällisyyttä, mutta en oikein muutakaan voi. Ota yhteys hyvää yksityiseen gynekologiin, jotta saat kunnolla asiat selvitettyä ja tutkittua.

Luru ja muut asiaa miettineet: Kyllä raskaustesti näyttää kohdunulkoiset raskaudet ihan samalla lailla kuin normaalitkin.

ON: Kävin tänään neuvolassa. Mulla on oikeasti vielä aika epätodellinen olo, kun eihän sielläkään raskautta todennettu mitenkään... Labrassa otettiin verikokeet ja pissanäyte, mutta eihän siitä näytteestä vissiin enää tehdä raskaustestiä. Parin viikon päähän sain ekan lääkäriajan ja ultrakutsu tulee sitten kotiin. Viikkoja on menkoista laskettuna 11+6 ja laskettu aika jo 30.07.! No kyllähän mä tiedän, etten ole noin pitkällä ja pähkäiltiin terkan kanssa yhdessäkin, että mitkähän olisi oikeat viikot. Ultrassa se sitten vasta selviää ja siihen tuleekin kutsu varmaan pikapuoliin - sehän tehdään viikoilla 12-14. Eipä ole juuri oireitakaan, välillä epäilen, että olenkohan sittenkään raskaana. Testejäkään ei ole yhtään jemmassa - pitäisiköhän ostaa vielä pari... :LOL:
 
kamiliya, voithan sä ostaa testei iha oman mielenrauhan vuoks :D Jospa viikkoi on paljo vähempi eikä viel oikeen kunno oireitakaa oo.. mut eiköhä ne sielt ehi tulla tai sit jos sul vaa on oireeton raskaus :) Onnee viel kerra ja hyvin se menee :)
 
sirpula ok, mä varmaan teen kun herään, eli joskus ysin maissa, mut perjantaina kuitenkin testaat oli aika mikä tahansa, eiks niin? :)
luru mä kanssa luulen että ku on oikein kunnolla sitten kipeä kunhan vaan kasvaa ensin niin että alkaa olla ahdasta..
on se kumma kun on noita ihme menkkoja eikä kunnollisia.. :/
 
Sirja katselin vähän puolittain tuota ruokajuttua, siinä kun oli paljon sellaistakin kun ei kiinnostanut. Mutta ihan mielenkiintoinen tuo seikka, että reipas kasvisten, hedelmien ja vihannesten syönti parantaa laatua ja näin edesauttaa hedelmöittymistä. Tuo nyt tuttua asiaa minulle oli jo oikeastaan ennestään, mutta pisti se silti vähän miettimään. Miehelle olen ennenkin asiasta huomattanut, ja nyt lupasi popsia kaikki "vihreät" kiltisti. :D Eikä siinä ohjelmassa paljon muita "vinkkejä" annettu. Paitsi että siittiöiden tuotannon kannalta parempi heilutella peittoja vain joka 2.pvä...
 
Semmosta vaan tulin kyseleen tuosta nipukasta, että määrittelettekö sen pehmeäksi silloin, kun tuntuu nenän päältä? Mulla on nenän päätä kovempi se nipukka ja en meinannu löytää "suuta" ollenkaan! :eek: Mitähän tuo nyt tarkoittaa? Yritin ottaa tämän vauvan"yrityksen" muka lunkisti, mutta toisin kävi... :ashamed: :snotty: :whistle:
 
täällä on taas käyny säpinä =) ei täältä viitsi montaa päivää olla pois kun sit saa olla koneella monta tuntia kun lukee kaikki tekstit..

d.b täällä ihan kummallinen olo.. eilen särki päätä ja lämmöt oli 37.2 kuten tänäkin aamuna.. sit katoin sängyssä kauhu elokuvaa (saw IV) ja nukahdin kesken kaiken.. jotai 40min jäi näkemättä.. yritin väkisin pitää silmät auki ni ei.. heräsin lopputeksteihin.. ja mä en ikinä nuku tollasen elokuvan aikaan.. en ees oo tehny sillee mitää et oisin sen takia väsy.. saikulla kun oon.. hiki tulee pienestäkin vaik ei mitään tekis.. ja välil taas tulee kylmiä väristyksiä..
 
Sain tänään ovistestiin 2 samanlaista viivaa :D Clomit siis auttaa,jee! Nyt vaan harmittaa, kun ei eilen tuolla makkarin puolella tapahtunu mittää :ashamed: No, onneks sentään tänä aamuna, mut olikohan se sit liian myöhään vai onko tänään just paras aika? Pitää varmaan olla onnellinen, että Clomit toimii...olis se vaan niin kivaa päästä massun kasvatuspuuhiin...

tikruliini sua koetellaan nyt kovasti...tsemppiä :heart:
 
eikös ovistestiin jos tulee kaks viivaa ni sit se jälkeisinä pvinä etenki pitäs puuhailla ko usemmiten ovis on puolentoist vuorokaude jälkee siit testistä :) Onnea caffee, hyvä et clomit ainakin toimi ja oviksen sait bongattuakin :) plussatuulia!!! :whistle:
 
hienoa caffee81
joo nyt vaan peitot lentämään, plussaoviksessahan on ett se on irtoamassa piakkoin! jos oikein muistan..

ja flunssahan voi kans enteillä raskautta...

mitkäs fiilikset sulla on emunen?

tsemppiä ja mukavaa tiistaita!
 
flunssa voi enteil raskautta mut mu miehel oli kolmisen pvää lunssa ja muhu ei meinannu tarttuu millään mut sit ko oli liia kuuma eile huonees ja sit pistettii termostaattii vähä pienemmälle ni taisin vilustua vähäse ja saada siittä sen lunssan et sit tarttu kuitenki.. ku just jo on ollu kp11 esim ovis ja ny kp15 ni ei kai noin äkkii sentää raskausoireita tuu :p
 
miracle ei mulla flunssaa oo.. oon saikulla kun oikea olkapää tulehtunut (oon maininnu ohimennen joku päivä tääl).. torstaihin mennes jos ei parane ni piikille :/ äsken siivosin keittiöö vaik ei sais mitää tehä :ashamed: ni nyt sit särkee.. :headwall:
 
Pamu juu kahtos on mulkii jokin realistisuus viel tallessa sentäs :D ;) :LOL: nooh, mut jospa oireit tuliskii myöhemmin ees jotai ja sit oliskii raskautunu :) Tosin siltä ei tunnu yhtää eikä tunnu oikee miltää muultakaan ko en oo jaksanu uhrata pahemmin ajatustakaan asialle sillain et tuntuu vaan et eiköhän täs viel jokunen tovi mee (lue: useampi kuukausi) ennen ku raskautuu.. tosin se lienee sitä itsesuojeluvaistoo et ei pety ko viime kierrosta sain semmosen valeraskauden aikasiks et oksat pois :D
 
onnea kimppatestaukseen Sirpula & umayya

ja heti kertoon tänne tulokset!

nyt alkaa tuleen lisäuskoa tähän omaan mahankasvatukseen kun on meinaan nyt tullu noita oireita...
IHANAA!
vaikkakin etovaolo nyt ei muuten olis niin makeeta mutt just nyt on!!
se kertoo, että jotakin tapahtuu!
 
onnea Pamu oireista :D kyllä se nyt sulla loistavasti menee :heart:

nea ei oo pixiestä kuulunut :| et oo yrittäny yv:tä laittaa jos sattuis vastaa?

otin kukista kuvia ja laitoin koneelle kansioihin ja huh mikä urakka.. niitä kun on niiin vähän :saint: :D nyt pitäs laittaa niitä kotisivuille mikä on jäänyt tekemättä tosi pitkäks aikaa.. maalasin muuten taulun parissa päivässä.. oli tosi kivaa puuhaa.. toinen samanlainen mut erivärinen on kesken..
 
Mitähän sitä tekisi? Ystäväpariskunta, jota ei olla piiiiitkään aikaan nähty, kutsui meidän viikonlopuksi heille. Ongelma on taas tuo juominen. Kieltämättä se on vähän tapaamisen tarkoitus, hekin saavat vapaata lapsistaan, ja alkoholia on yleensä tullut nautittua. En haluaisi paljastaa yritystä ja rehellisesti, haluaisin pari siideriä juoda :ashamed: Mutta lauantaina on vast dpo 10. Tuskin raskaustesti näyttäisi mitään vaikka raskaana olisinkin. Mikä on aika epätodennäköistä. Jos kokeilen vaikka ovistestillä, niitä on kaapissa useita, tulos voisi olla epävarma enkä siltikään tietäisi voinko juoda ne siiderit vai en :kieh: Jos jättäisin kokonaan testaamatta?
Olisivat kutsuneet viikko sitten tai viikon päästä niin en edes miettisi tätä! :headwall: Ehdotuksia? :/
 

Yhteistyössä