**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Suikku: Enpäs ollutkaan raskaana vaikka niin salaa toivoinkin ;) Vuoto alkoikin tänään kunnolla eli kp pysyy 3/32..

Miracle: Aika lyhyeksi jäi tädin visiitti? :eek:

RD: Ei tarvii mun kiertopäiviä muutella, mut yrityskerraksi vois laittaa 1! :p Yritän saada lekuriajan ennen seuraavaa ovista!
 
RD :D Anteeksi, etten tullut juttelemaan, mutta tosiaan oli se puhelu keske n ja kiirus kotiin :) Mitäs leffoja miehen kanssa katsoitte ;)

Hirveä väsy päällä..

Tänään on ollut aika kiva päivä.. Pariinkin otteeseen tullu peittoja heiluteltua, mies vaan totesi, että kyllä hänkin osaa laskea kiertopäiväni :LOL:

Eilen tuli aika paljonkin limaa, että ei kait vaan ne ovislimat jo nytten sitte tullu?

Terolutit pitäisi aloittaa kp 17.

Mies on töissä ja kohta voisi mennä päiväunille, yhdeksältä sitten mies hakemaan kotia :)
 
minime niinpä!! Vuoto ollu sitäkin runsaampaa mut tosi lyhyeks jäi jos ny jo loppu.. ny sattunu mahaa sen verta et viimoset vuodot tulis tms mut saa ny nähä kui lyhyeks toi vuoto jäi.. mut uutta kiertoa ja yritystä ny sit onneks ees:)
 
Kaa
Laiskana kopion oman tekstini toisesta ketjusta:

Morjens kaikille taas tauon jälkeen!

Olen tarkoituksella pitänyt hieman taukoa jokapäiväisestä palstailusta. Nyt on menossa noin kymmenes kiertopäivä, luulen. En edes siitä ole varma. Tässä kierrossa on siis tarkoitus olla stressaamatta, ja siihen kuuluu se että päiviä ei lasketa eikä ovista yritetä bongata. Mennään ihan luomufiiliksellä.

Olen tässä kuitenkin huomannut itselläni yhden uuden piirteen kropassani km:n jälkeen. Kohdun alueelle vihloo aina silloin tällöin koko kierron ajan. Ei vain menkkojen tai oviksen aikana. Aikalailla joka toinen päivä jomottaa ja vihloo, sama tunne oli kaavinnan jälkeen. Kai se jotenkin liittyy limakalvoon, tiedä sitten.

Töissä on muuten neljä ihmistä jäämässä kesään mennessä mammalomalle. Uskomatonta! Meillä on normaalisti mammalomia vain noin neljän vuoden välein... ja yleensä vain yhdellä ihmisellä. Nyt on todella outo tilanne. Kohtalon ivaa... :/
 
d.b mulla on kuiteni lämmöt jo noussu 37.1 normi lämpö on n.36.2.. joten en tiiä oliko se ovis jo.. jos mulla onkin 2 ovista :D kyl varmaan.. ei näistä enää ota pirukaa selvää.. huomenna taas töihin.. huh.. pitkä viikko edessä.. aattelin kuitenki täs viel testata ovista ja katsoa mitä ne näyttää.. muut oireet ois et se on ollu jo.. enpä tiedä.. hmm..
 
En minä sitten minnekään päiväunille mennyt..

leffan tuossa katsoin ja kävin kaupassa.
Marjapiirakkataikinan laitoin juuri kylmään ja tunnin päästä leipomaan :)

Lämmöt on koholla, vaikken kipeänä olisi.. hmm.. stressiä ei ole,
mutta pakostakin alkaa miettimään, että olisiko se ovis toisiaan näin aikaisessa vaiheessa ollut :) Eihän se meinaisi muuta kuin sitä, että tästä kierrosta ei ehkä pitkä tule ellei sitten tärppää :)
 
luru mä vähän aavistelinkin, että sä oot "helppo" :LOL: siis taivuteltua :LOL: mä oon humenna vapaalla niin mielummin testaisin myöhemmin, jos sulle ei sovi myöhemmin, niin pistän kyllä kellon soimaan :D ilmottelehan niin tiedän :D
 
Khimaira
:LOL: :LOL: Tooosi vaikee oli taivutella:saint: jos satun ajamaan apteekin ohi :whistle:
Ai ihan kello soimaan, että testataan käsi kädessä :LOL: :LOL:
Hullua puuhaa :whistle: :D Mä testaan jokatauksessa aamulla, en jaksa pidätellä pissiä muuten :snotty:
 
Arcatha: Eilen katsottiin leffat: Minä & Prinssi, Accepted & The Groomsmen.

Tänään katsottiin sitten Paksuna-elokuva, kun haettiin tytöt kotio ja laitettiin heidät päiväunille. Oli niin miesten näkökulmasta kirjoitettu elokuva kuin voi vaan olla, mutta oli hyvä leffa. Miehen kommentti lopussa, ettei aio enää tulla synnytyksiin mukaan. Oli vain esikoisen synnytyksessä mukana.

En mie viittiny häiritä siun puhelinta, katsoin vain, että jopas oot ylpeäksi ruvennut (vitsi vitsinä) :LOL:
 
Luru Lude ja JJ-t Onnen toivotukset testailulle!!!
Ite alan huomenissa testaileen tota ovispuolta, ei kyllä sais plussaa näyttää ennen keskiviikkoiltaa, kun mies tulee sillon vasta töistä kotiin!!
Greippimehu on ainakin saanut limaa liikenteeseen (ihan ku ei muutenki ois jo tarpeeks, ku on tota endometrioosii). No mut jos kuiteski auttais asiaa!
Nyt unten maille, et jaksaa huomenna mennä taas töihin viikonlopun saikuttelun jälkeen!!
 
täälä alkaa usko loppua raskautumisen suhteen, en tiedä miks mut jotenkin tuntuu sille :eek: onkos kellään alkuraskaudessa ollut nivuset kipeet...? mulla jomottanu koko tän päivän vasemmalta ja välillä molemmissa..ehkä mä testaan huomenna (mikä on liian aikasin) ja katotaan sitten miten kaikki "oireet" jatkuu :saint:
 
joo :LOL: tässä on kaikenlaisia oireita ollut ja nyt mieli on aikas maassa, jotenki tuntuu ettei oo tärpänny :kieh: toisaalta nää mielialanvaihtelut on myös raskauoireita :saint: elikkä jälleen yksi!! tää on ihan hullua tää kuumeilu :headwall: pitäs vaan antaa vähäks aikaa olla ja unohtaa, niin meillä viimeks tärppäs :D
 
Jee, mulla on oireita. :xmas: :p :LOL: Tissit on nyt tullu ihan hivenen aroiksi tuolta alapuolelta. Ja nenä tuntuu välistä vähän jännältä...niinku ois jossain kaukana niistettävää, mutta mitään ei tule vaikka niistäis. :D

Leikkasin eilen otsatukan (lyhensin siis), tuli aika hyvä vaikka ite leikkasinki. :D Sivuilta vaan vähän hoopon näkönen nyt, ku kasvatan vähän pois sieltä.

Kävin Oulussa tänää. Oli rasittava ajaa. :attn: 130 kilsaa sinne täältä.
Jäi vähän syyllinen olo, kun takaisin tullessa huomasin tien laidassa (vastaan tulevien puolella) sielä makas maassa joku nuori ihminen, ja toinen oli kumartuneena sen ylle. Oli 80 vauhtia, perässä autoja, vastaan tuli autoja, huono pysähtyä muutenkaan, tajusin koko tilanteen vasta ku olin jo vähä ohi siitä, muutki ajo ohi, ei mikään syy kyllä multakaan ajaa vaan ohi. Velvollisuus olis auttaa. Siinä oli kuitenki se yks ihminen, ja taaempana oleva auto sit käänty takas päin sinne, että jospa hän kuitenki apua sai. :| Enkä mä nyt tiedä olisko minusta mitään apua ollutkaan... Mut silti paska fiilis ku vaan ohi ajelin aivan kylmästi. :(
 
Tervehdys tänne! :wave:


:hug: tippuneille!!!

Oon pitäny muutaman päivän vähän taukoa nettisurffailun (ja varsinkin näiden raskaus-sivustojen) suhteen ja yrittäny panostaa ihan vaan täysillä parisuhteeseen ja muihin juttuihin...ja niinhän tätikin tuli heti kylään kun vähän rauhoitti mieltä kaikelta stressiltä ja iänikuisilta "pitäisi" - ajatuksilta. Tänään (ma, kello näyttäs olevan muutaman minsan yli puolenyön :D ) on kp 3 yk 9.
 

Yhteistyössä