**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

miracle mä luin.. sikamaisesti rupes sua haukkuu se eukko vaik ite ensin siit mainitsi.. ja ihan nätisti sä sanoit mun mielest.. jos on niin herkkä kohta toi ikä sille.. mene ja tiedä..

hakaneula paljon onnitteluja ja vauvaliimaa :flower:

negan testanneille :hug: kyl se teille viel tulee.. siis plussa..

mä sain äsken plussan :D siis ovistestiin.. eli huomenna ois ovis.. kovasti peittoi heiluteltu jos huomenna taas.. tulis jo se plussa siihen rtestiinkin..

pyöriikö kellään mitään ajatuksia pääs et ei välttämättä kuulukaan yhteen miehensäkans kun ei vauvaakaan rupea kuulumaan? luin vaan yhden ketjun netis tost..
 
juu näköjään... olin vain ihan haavi auki ku en mielestäni pahaa sanaa sanonut ja sit aletaan haukkumaan.. mut juu, koetan täs unohtaa koko jutun.. :| mut kiitos suikku et lohdutit ( :) ) ku vähä tul paha mieli tuost vaiks syytön mielestäni olin täysin.
 
heips

täällä taas, mukamas taustailen mitä se sit on :LOL:
ei voi mitään ku on niin kivaa jengiä täällä pinossa ja muiden kuulumisten lukemiseen on kait jo tullu vähän tottuneeksi...

ONNEA HAKANEULA!!

Miracle, multa meni ohi toi riita, ku olin välillä pois, mutt nythän on jo kaikki sovittu, hienoa on kun osaa pyytää anteeks.
Hyvä niin eikös.
Mäkin tohon kyssäriin vastasin...

Sirpula, tsemppiä tähän kiertoon, jospa vaikka nyt!
En tiiä ootko tietonen, vai menny viestipaljoudessa ohi, niin me täällä nyt joudutaan ehkäsemään...jotenkin mälsää vaikka varmasti kropalle tekee hyvää palautua.

minime, miksikäs lääkäriin?

kaikki negan tehneet, älkää luopuko toivosta ja päätä pystyyn!
vaikka se on aluks vaikeeta, mutt kyllä se sit taas...

jees, viikonloppu oli kiva ja vauhdikas.
;) palaillaan...
 
Miracle: Mullon menny toi teitin keskustelu ohi, mut hyvä et pyysi anteeksi. Täällä jotkut saattaa kimpaantua ihan syyttä, mitä oon huomannu ainakin mitäs nyt puolella.. :/

Suikku: Mulla on joskus pyöriny kun vähän aikaa yritettiin vauvaa, mut mä oon niiin kärsimätön.. :ashamed: Onnea ovisplussasta! :)

Pamu k: mä oon ollu jo pitemmän aikaa riipuvainen palstasta! Meen lääkäriin poistattamaan kuparikierukan.
 
Pamu K, juu todella kiva et osas anteeksi pyytää :) Ja nyt onkin iha hyvä mieli :)

Tosin surulliseksi tulin ku lueskelin muita pinoja... :( Lumi-Marjan kuulumisia yhdestä pinosta katselin ja tuli ihan tippa silmään :'( Senkin vuoksi kun muistelinkin että hän tässäkin pinossa plussanneissa on. Siitä sitten aloin enempi miettiä miten niin kovasti toivoisin raskautuvani ja saavani terveen lapsen, joka syntyisi ja kaikki menisi hyvin.. voih kun tuli niin surullinen olo :( sinulle Lumi-Marja jos tätä luet: :hug:
 
Täältä taustalta paljon onnea plussanneille, jos niitä on nyt lähipvnä ollut muitakin kuin hakaneula! :flower:

Meillä keskiviikkoaamuna se istukkabiopsian otto jos ja toivottavasti tällä kertaa onnistuisi! :saint:

Taidan olla niin jännittynyt, että kuumekin nousi, jännittää ne tulokset ja onko tiuhti-Viuhdilla kaikki tällä hetkellä hyvin, no selviää ultrassa silloin. Toivossa olemme eläneet, että vielä selviäsi, että pienellä olisi mahdollisuudet elämään. Mutta vasta tutkimuksen jälkeen olemme viisaampia, ja jos siinä kaikki hyvin edelleen jännitämme rakenneultraa, todetaanko silloin mm.ssa sydän terveeksi!?

Kyll voi odotusaika jännittäväksi käydä, tälläistä en toivo kenelläkkään, mutta aina joidenkin kohdalle osuu! :ashamed:

Lumi-Marjalle paljon voimia :hug: , suurin pelkoni itselläkin on, että menetämme Tiuhti-Viuhtimme enkeliksi! :'(

Mutta niin kauan kuin on toivoa, pitää jaksaa yrittää uskoa, että kaikki käy vielä hyvin! :saint:

Odotusaika ei siis aina mene niinkuin toivoisi, vaan voi tulla ikäviä yllätyksiä vastaan!


Terv Rva Pikkumyy ja Tiuhti-viuhtimme rv 13 tänään :heart:

Kaikille kuitenkin toivon ihanaa kuumeiluaikaa ja onnellísta odotusaikaa, sitten kun masuasukki on matkassa mukana! :hug: :flower: :heart:
 
Hakaneula onnea!!!! :heart: :flower:

Rouva Pikkymyy: Paljon paljon jaksamisia ja voimia sinne suuntaan!

Ovistestiin tuli erittäin haalea haamuviiva, eli ei vielä... hyvä hyvä hyvä, ku äijä kotona tosiaan vast keskiviikko iltana!
 
Paljon onnea Hakaneula plussasta, antaa taas toivoa meille muillekin plussailun suhteen!! :hug:

Pamu k: Kiitos! :hug: Kieltämättä nyt on kyllä tainnut jäädä mulla epähuomiossa taka-alalle tuommoinen juttu että teillä tällä hetkellä ehkäisyt käytössä. Viititkö kertoa vähä tarkemmin, sillai lyhyesti (ku en milllään jaksais kahlata kaikkia aivuja enää läpi :ashamed: ) ? Kiitos jo etukäteen :saint: !

Mitä, mitä? Mitä Lumi-Marjalle on tapahtunut?! :eek:
 
Kirjoittelen taas tälleen pikaisesti ennenkuin lähden töihin ja nyt olisikin tarkoitus olla 7-19.. Saa nähdä kuinka kuollut olen, kun pääsen töistä.. Yö meni ihan pipariksi kun kurkku kipeytyi ja nenä meni ihan tukkoon..

Mutta koitan jaksaa tämän ja vielä 2 muuta vuoroa.. Sitten on jopa 1 vapaa..

KP
 
Khimaira
KP Koetahan jaksaa :hug: Kyl ne osaa vetää kaikki mehut tuollaisilla työtahdeilla- ihan kuin ihmisillä ei olisi mitään muuta elämää :kieh: Mullekin on "parhaillaan" tarjottu iltavuoroa yövuoron jälkeiselle nukkumispäivälle :$

Sirpula Lumi-Marja kirjoittelee tuolla 35-v kuumeilijoitten pinossa:'(

Osanottoni Lumi-Marja :hug: :hug:
 
Te olette taas kirjoitelleet paljon. :hug: tarvitseville ja onnea :flower: muille.
Luen kirjoitukset myöhemmin.

Onko täällä ketää turkulaista haaveilijaa? Ollaan näillänäkymin sinne muuttamassa mutta ei tunneta turkua. Onko siellä jotain alueita mihin ei kannattaisi lasten kanssa muuttaa?
 
Varissuota ja Laustetta en suosittele, enkä missään tapauksessa Halinen nimistä paikkaa, rauhallista ainakin Suikkilassa, Koivulassa, varmaan monessa muussakin paikassa.

Olen asunut Turussa, mutta nykyisin asumme muualla! :heart:

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti rv 13+1 :heart:
 
Joopa... Lämmöt hilaa pikkuhiljaa alemmas, joten eiköhän se ollu siinä jälleen kerran. La oli vielä aamulämpö 36,82, su 36,87, eilen 36,67 ja tänä aamuna 36,61. Huomena tieten puttoo lisää. Olen siis varma siitä ettei vieläkään tärpänny. Tänää on meijän 2v kihlapäivä, olipa tosi kiva alotus. :'( Miehellä oli kovat paikat aamulla ku joutu kuunteleen mun märinöitä. Lähti sit raksalle ja minä jatkoin unia. Nousin puol tuntia sitte. :attn:
Se menee sitte talvivauvaan vähintäänkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Mut jos sinne voi pesemättömän (tarkoitan ettei just ennen pese) vehkeen laittaa, niin miksi ei sitten kättä? :D Tietty kannattaa huolehtia ettei ole liika pitkät kynnet, eikä likaa kynsien alla tai muuallakaan sormissa. Eikä kuitenkaan hirveesti ronki.

TaikaSäde Mä en huomaa ovislimoja ollenkaan, ja todistetusti kuitenkin ovis on ollut. Mä oon kyllä muutenki niin kuiva että :|
No vehkeessä ei kuitenkaan ole samat pöpöt ku käsissä. Tuskin kenenkään mies vehkeellänsä "tekee töitä" ym.
 

Yhteistyössä