**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Luru mua ois kyl tuossa vaiheessa ottanu hiukkasen päähän kun oon hirvee kukkahullu :D paitsi on toi mein mussu kyl syöny mun kukkiakin.. just traakkipuusta haukkas palasen ja se otti niin nokkiinsa siit ja kuoli.. noo.. sellast sattuu..

hyvää yötä naiset.. mä lähden sänkyyn katsoo telkkuu ja nukkuu.. :wave: plussatuuulia :whistle: (puuuh, puhallan)
 
morjens! tänään kp 2/31.
taidan jäädä vähäksi aikaa taustalle ku on tullu nyt hirmu vaikeeks tää koneelle pääsy. palailen luultavasti maaliskuussa taas.

kaikkea hyvää rouva pikkumyylle ja kaikille muille.
nähdään :wave:
 
Kunpa penskat ois useamminkin hoidossa.. Saisin ukon jopa lenkille (itse ehdotti sitä). Ja mikä oli parasta :whistle: . Mahtavata seksiä :heart: .. Rakastelua siis ;)

Kohta ois kolmannen leffan vuoro ja sitten saunaan. Olen pessyt kaksi koneellista pyykkiäkin. Ei mentykään "mökille" laittaa autoa. Vaan vietiin lasten uudet istuimet sinne ja tein jättimäisen lumiukon!

Mutta nyt leffaa kahtoo :wave:
 
Kiharapää: onnea! :flower:
RD: Joo onhan se mukava viettää sitä laatuaikaa miehenkin kans, eikä aina lasten vaikka rakkaita ovatkin! ;)

Mulla ei sitten vuoto alkanutkaan, eli en yhtään tiedä mikä kp, tänään ei mitään vuotoa. Aikaisemmin tuli se kaksi päivää ruskeaa tuhrua tippa. Luulis että ois nyt viimistään viime yönä alkanu kunnolla ku oli sovintoseksiäki.. :p
 
KP kiva juttu =) mekin käytii ulkona syömässä oikeen naudan sisäfile pihvit ja punkkupullo otettii. Sekä jälkiruoat ja mentii vähä hienommis vaatteis sinne :) Iha muuten vain, vähä erikoisempaa välil ni saa suhdekin uutta loistoa :) Mites sul muutoin? millo testaat, onks oireita?
 
Khimaira
url=http://lilypie.com]
[/url]

Hätäilin siis eilen ja rankasti :ashamed: Mullahan on kp 10 vasta tänään...Enkä kyllä enää testaa- ennen ko maha kasvaa :kieh: :LOL:

Kirjuuttelen töistä, joten enemmän sitten illemmalla :whistle: :saint:
 
minime hienoa että asiat selvisi! nyt täyttä vauhtia tositoimiin! :D

kiharapää onnea vuosipäivästä!Se on kyllä mukava mennä joskus viettään iltaa ihan kaksistaan :D

luru kirjotit että on kp 10, tarkotitko oviksesta kymmenen päivää...? :saint: niin ainakin toi sun janas vois kertoo :D mie testaan huomenna, testaatko mun kanssa? :saint: mehän ollaan niitä r-testien suurkuluttajia! :LOL:
 
mulla näytti tänään ovistesti melkein plussaa.. hmm.. outoa.. limat siis tuli aikoi sit.. eihän sitä enää tiedä mihin uskoa.. eli babyplussan ovistestei..
Luru olit vissii käyttäny niit.. miten nopeesti plussa? tässä parhaita pupuilupäiviä mietin :LOL: täällä on kamala ilma.. sataa lunta ja tuulee tosi kovaa..

KP onnea :flower:

minime jos kuitenkin oot raskaana? :)
 
Mulla täällä ärsyttävä tilanne jatkuu. Testasin eilen taas negan (oli kp 39). Päätin, että jos tää testi on nega, niin uskon sitten, että kierto vaan venyy. Niinhän minä uskonkin melkein koko ajan.. :saint: Mutta heti kun tulee joku "oire" esim. pahoinvointia, niin kuitenkin ajattelen oisko tää nyt raskautta. No välillä taas sattuu mahaan ja ajattelen, että nyt se menkat alkaa. Raastava tilanne.
 
Linna oisko voinu ovis vain myöhästyä sen verran et ei testissäkään viel näy?

suikku mul oli ekat limat varmaa yli vkoa aiemmin ku ite ovis oli... oviksen huomasin sit viimeistää niist limoista ja kn:stä joka oli iha huulimainen ja siittä se 14 pvää ni menkat sit tulikin eli iha ajallaan..
 
miracle: Onhan se periaatteessa mahdollista, että ovis on ollut myöhässä. Jos en ole raskaana, niin todennäköisempää on kuitenkin, että ovista ei ole tullut ollenkaan. Ovis on aika harvinainen yli 40 päivän kierrossa..
 
Linna niinhän se on.. toivotaan et sul ny kummiski sit ois ovis ollu myöhemmin ja raskautuisit :) tai sit jos ovis o ollu jo aiemmin ni sit tulis ne menkat.. mikset tikuttele jos epäilet tuleeko ovista ollenkaan? vai ootko vaa tikutellu mut ei viivaa vain tule?
 
miracle : Itse asiassa viime kierrossa tikuttelin, mutta joka päivä tuli selkeä viiva, mutta ei ihan tarpeeksi vahva. Tämä kuuluu pco:hon. Hormonit on sekaisin, eikä siksi niihin tikkuihin voi oikein luottaa. Koska nämä vaikeudet on olleet alusta asti tiedossa, oon yrittänyt suhtautua tähän projektiin rauhallisesti, No näillä "extra-päivillä" se on vaan aika vaikeaa.. :whistle:
 
Linna sullako on pco? mulle gyne epäili sitä lieväks mut mulla ei kuitenkaa ovis testeihin tuu viivaa koko ajan ja kierto on ollut nyt säännöllinen 32 ja muitakaan ns oireita siihen ei oo ni mä epäilen et sitä ei oo mulla.. vai mitä mieltä oot? vaikee tiesti sun sanoo mut atelin vaan kysyy.. millasia oireita sulla on?
 
suikku: Vaikka sulla oiskin lievä pco, se ei välttämättä haittaa mitenkään raskaaksituloa! Eli jos ei oo kuukautisten tai painon kanssa ongelmia, niin pco ei välttämättä vaikuta ollenkaan. Mulla on kaikenlaista pientä oiretta. Jotenkin luulen nyt, että mulla ei sitä ovista tuu.. Mutta mullakaan ei ole ongelmaa esim. painon kanssa, joten uskon, että tärppää, jos saa lääkitystä tohon ovikseen. Täytyis vaan nyt kärsivällisesti odotella joku puol vuotta ja mennä sitten hoitoihin.

Muokkis: Ai niin ne oireet.. Mulla on ollut varsinkin teininä epäsäännölliset kuukautiset ja aknea. Lisäksi paino kertyy kivasti tohon jenkkakahvoiksi, vaikka ei olekkaan ylipainoa. Hiuritismiä minulla ei ole, mutta karvoitus on melko vahvaa. Ei mitään tyypillistä suomalaista ohuttaa tukkaa siis. Kaikki viittaa tuohon pco:hon..
 
Ihanaa, ihanaa, ihanaa, sain tänään ovistestiin plussan!! =) aivan ihana tunne, kun mä sittenkin ovuloin! :snotty: olin aivan varma, ettei ovulaatiota tuu, kun viime kierrossa en saanut plussaa ovistestiin, mut tänään testi näytti toista! :p
 
Khimaira
JJ-t Juu, sitähän mä tarkoitin..Että siis dpo10 :whistle: E tiedä vielä, en taida testata enään ollenkaan...Jos saisin sinne gynelle ajan ensivkoll, niin näkyyhän se siellä:saint: Kattotaan, jos nyt ajan apoteekin ohi, niin voisin vaikka testatakin huomenna :whistle: :LOL:
suikku mulla näytti kaksi päivää plussaa baabyplussan testit, sitten haaleni. Mulle näytti tiistaina haaleeta ja sitten heti ke ja to oli tosi vahvat =) Eihän niistä limoista voi varma olla- mä luottaisin testiin enemmän :)
 
Emiliina, hienoa et saat plussat testeihin :) tosin en halua tietty lannistaa mut pitäis muistaa sekin realiteetti et testikään ei kerro ovuloiko vaan ainoastaan sen hormonin nousun.. mutta tsemppiä jos ny ovuloit ja sit vaiks tärppäiskin het :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista.. Me todellakin nautittiin, kun kerrankin saatiin taas tehtyä jotain hieman erilaisempaa.. Ja varmaan vuoden sisällä muutetaan tästä pois, niin sen jälkeen varmaan rahallisestikin varaa vähän enemmän viettää vuosipäivää ym.. Nyt ei rahallisesti muuhun varaa kuin leffaan ja syömiseen.. Jos sitten vaikka joku vuosi olisi varaa mennä vaikka kylpylään viikonlopuksi..

Katsotaan miten käy kaiken kanssa..
Edelleen mennään sillä tjot-meiningillä..

KP
 
Heipsan!

Täällä yhä flunssasta kärsin. Todella kamala tauti! |O Lapsilla kesti molemmilla alle kaksi päivää kuume ja meni sillä ohi. Jos jotain hyviä puolia siis täytyy keksiä. ;)

Olosta huolimatta on peittoja heiluteltu. Epäilin, että mulla ois ollu ovis tässä nyt, kun limailin niin paljon. Tiedä sitä sitten onko miehen mälliä vai omia limoja... :LOL: Mutta näillä mennään eteenpäin kohti tulevaa. =)
 

Yhteistyössä