**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

OM:Mulle yksi ihana palstalainen lähetti Suomesta ovistestejä. Mahtavaa! Nyt on täsmäaseet käytössä! =)

RD: Nopeaa parantumista!

Tuohon yrityksen kesto keskusteluun. Itse olen yrittänyt vasta vähän aikaa, ja kuukautiset eivät ole juuri pahoittaneet mieltä. Kokemusta ei siis ole, mutta kyllä uskoisin, että lapsettomuus (ei yhtään lasta ja kauan yritetty) tuntuu pahimmalta. Ei saa ehkä koskaan kokea äitiyttä. Jokainen tietty kokee omalla tavallaan, mutta ainakin kauan yrittäneet ovat ehtineet surea kauemmin.

toki ehtii surra kauemmin mut ei se siltikään mun mielestä toisen surua lievennä ku kukin tavallaan nää asiat tuntee. Toki mä ymmärrän paremmin niit joil ei yhtään lasta ja pitkä odotus takana mut en mä vähättele myöskään vähä aikaa yrittäneiden tunteita.

Khimaira
Hui, miten paljon taas tekstiä :snotty: :whistle: :xmas:
Tuohon yk- keskusteluun: en voi oikeastaan "ymmärtää" (siis todella tietää) miltä tuntuisi yrittää raskautua pitkään..Meillä on nyt puolivuotta yritystä takana, joka on mun ikäiselle vielä lyhyt aika...Että sitten vuoden jälkeen saattaa tulla olo että ollaan yrittetty kauna..Meillä on lähipiirissä paljon lapsettomuutta ja vuosien yritystä, joten tämä oma aika on lyhyt :/ Eipä silti- jokatapauksessa menkkojen alkaminen ketuttaa, kiukuttaa ja itkettää :/
Meillä on kuitenkin todennäköisesti kyse huonosta ajoituksesta- kertaakaan ei olla oltu puuhissa juuri täsmäoikeaan aikaan...Näköjään pojat eivät ui enää parin päivän jälkeen :snotty:

Teretulloo Marttimarjatta :wave: By the way- mistäs kekkasit nikkisi :whistle:

Sitten tuosta knstä..Ällöä, älkää lukeko ellei kiinosta..:whistle: Kokeilin tässä menkkojen aikana ja se oli edelleen sellainen pitkä ja kova "nenä", sitten siellä "takana" tuntui että oli selkeesti auki ja se reuna oli sellainen kovan röhelöinen, niinkuin haavan reuna :$ :x :eek: Silloin päätin etten enää kertaakaa koske koko napukkaan :kieh:

haavis niitä ovistestejä on isommissa marketeissakin :wave:

Näinhän ne päivätkin kuluvat- jonnekin vain etenevät :xmas: Tätikin häipyi- viipyi vain pari päivää :eek:

Mammutti-Mamma :hug:

no ko oon sillo koko ajan menossa :ashamed: ku meen jkl ja käyn vaa kotona ja sit taas koululle jne.. et voi olla et en kerkeis.. mut voisha se olla et jos äkkii kävis sit apoteekis ja testais kotona ja sit menis kouluu.. jos ehtis.. ja missä isommis marketeis niit o? jos meen prismaa tai sittariin ni oiskoha niit sielki?

Juu olinhan minäki sillon yrityksen alkutaipaleella surullinen siitä kun menkat tuli, mutta ei se ollu mitään siihen verrattuna mitä nyt on. Eikä ne surut enää sijoitu vaan menkkojen aikaan, vaan ihan satunnaisesti minne vaan. Jatkuvasti se on läsnä enemmän tai vähemmän, katkera suru, viha, pettymys, epäonnistumisen tunteet, pelko, epätoivo, tuska ja tietämättömyys tulevaisuudesta. Mutta se siitä.
Ei ois pitäny alun alkaenkaan mitään sanoa. Anteeksi, hermostuin ihan turhasta. (Katkeruus teettää..) Toki jokainen kokee omalla tavallaan asiat ja oman tilanteen mukaan. Jokaiselle meille annetaan vaikeita asioita, ne vaan sitten on eri asioita eri ihmisillä...minulla se nyt sattuu olemaan itelleni kaikista tärkeimmästä asiasta kii. :'(

voi Orion, toivoisin niin kovin et raskautuisit!! Oletteko olleet mitenkä tutkimuksissa että mikä mättäisi (jos oot kertonu ni on menny ohi :ashamed: ) mut toki uskon et ny on laaja-alaisempaa se suru ja viha sekä kaikki muut tunteet ja sehän on vain normaalia. Voin vain kuvitella kuinka katkeroitunut itse olisin vuoden tai parin päästä.. itsellenikin kun tuo raskautuminen ja äidiksi tulo olisi se toivotuin juttu.

ja paljon :hug: Orion sulle, uskon kyl et rankkaa on :'(

mul helpotti paljonkin toi ahistus ko viimeks menkat tuli.. ko jotenki usko et ois raskautunu ja sit toisaalt ärsytti iha mielettömästi ku en raskautunukaan, mut siittä sit opin et ei sitä nii vaa raskaudu ja ny o jotenki rennompi olokin :) saattaa kyl johtua siitkin et on vast kp8 :D mut ny tuntunu nippailua ja mietin oisko ovis tuloillaan mut ko ei oo testei ko ne loppu :p dämet :p pitäs men ostaa ja viel ehtii testaillaki :p

mälsää..loppus nämä menkat, vaikka tuntuu etten jaksas taas alottaa ovis tikutusta. Kiertokin hieman lyhentynyt sitten viime talven, mutta ei vaan raskaaksi tulla millään. Miten sitä aina ajettelikin jotta raskaaksi tulee sit kun haluaa ni helposti, mutta alkaa jo usko loppua tähän hommaan. Varmaan stressaan koko asian kanssa muutenkin liikaa, mutta kun niin tahtoo vauvan :ashamed:

Ymmärrän Orion sua kyl tosi hyvin. Mulla itsellä on ainakin vain niin suuri pelko, että en sitä vauvaa saa endo diagnoosin takia.. Itse toivon senkin takia, että tärppäisi mahdollisimman nopeasti, ettei endo pääsisi kunnolla jylläämään, kun sehän pahenee koko ajan, silloin myös mahdollisuudet laskee :( mutta toivon kovasti, että teillä tärppäisi pian! :hug: ootko ollut missään tutkimuksissa?

Haavekuva, Emiliina Kesällä löyty pco. Clomeja nyt popsin, 5. kierto niitä jo. 3. kierto annoksella jolla ovis saadaan aikaan. Vielä ei sen kummemmin oo tutkittu, mutta pitäs täsä kun muistas niin johonki soitella että sais lähetettä tutkimuksiin.
Kiitos tuesta! :hug: Onnea raskautumiseen meille kaikille! :)

Orion, Ai no mut onneks ootte saanu apuja tuohon kuitenkin! :) oliks sul jotain oireita et epäilitkö tota pco:ta jo ennemmin ku totesivat et on? Ja mikäs ois sit seuraava vaihe? keinohedelmöitystäkö? vai mitenkä? ite oon muuteski nii huono nois et en ees kunnol muista mihkä käytettii teroluteja jne.. kai ne terot oli sit sitä kiinnittymistä varten? vai olikohan.. no mut onks sul niit tiedos sit jos ei meinaa mitää kuulua? ei muuta ko plussatuulia sinne paljon!!+++++ :whistle:

Yhteistyössä