**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

okei :D no mut kumpa saisit ees astmaan lääkityksen :) mä aikoinaan sain kans ko mul todettii et ehk rasitusastma.. mut sekin on pitkä juttu.. ko mun mielest mul ei astmaa edes ollu, feikkausta kylläkin... mut juu, kukkaan sitä ymmärtäs kummiskaa ellei juurta jaksaen selittäs ni antaa olla :p

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaSäde:
Red Dragon: Enne enne!!! *pomppii* Nyt se tärppäs tässä kierrossa. Kyllä ne hoitajat on taitavia, kun noin aikaisin arvaavat. :LOL: :LOL:
:LOL: Äläs muuta sano :LOL:

Mutta itse ajattelin kyllä sitten niinkin päin, että entä jos olisin ollut sellainen, jolla on ollut jo todella pitkään yritystä.. Ja kohta lapsettomuushoitoihin yms meno.. Että miten olisin silloin reagoinu..

Toisaalta tosiaan aikamoinen moka hoitajalta.

kannattaa vessanpytyllä istuessa koittaa, eka pestä kädet tosi hyvin. Se on siel (mul ainaski) tosi ylhääl ja semmone ison patin oloinen, joskus muinoin aattelin et mul o joku syöpä ko en tienny kohdunnapukasta mittää :D ollu koskaa kuullukaa :LOL: , mut siis niin... sanotaan et se o alempana iltaisin et sillo tuntis ja ylettäis paremmin

Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
kannattaa vessanpytyllä istuessa koittaa, eka pestä kädet tosi hyvin. Se on siel (mul ainaski) tosi ylhääl ja semmone ison patin oloinen, joskus muinoin aattelin et mul o joku syöpä ko en tienny kohdunnapukasta mittää :D ollu koskaa kuullukaa :LOL: , mut siis niin... sanotaan et se o alempana iltaisin et sillo tuntis ja ylettäis paremmin
Kiitos haavekuva vastauksesta. :) Pitääpi varmaan tänään yrittää illalla metsästää, jos tätiä ei näy.

Ollos hyvä AE :) mut tosiaan iteki ny kyl löysin sen tuolt takaa eli se vain vaihtelee asentoaan et sanotaan et iltasin ois helpompi mut ite ainaski löydän sen nykysi millo vain.. keskipäivällä tosin vähä hankalampaa :p mut varmaa toiki on hyvin yksilöllistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Noh, ne jotka on pitkään yrittäny niin tietää...miltä tuntuu yrittää pitkään...ja miltä tuntuu lukea valitteluja kun ei muka tärppää ja kumminki sit tärppää muutamassa kuukaudessa. Oikeesti, te jotka ootte niin lyhyen aikaa yrittäny, ette todellakaan voi tietää miltä tuntuu kun luottamus koko raskautumiseen katoaa kun kierto toisensa jälkeen siirrytään aina vaan uuteen.

Anteeks nyt vaan mutta minusta on ihan turha valitella jos on vasta muutama kuukausi takana. Kun se oikeasti on niin lyhyt aika. Sen verran pitäs järjelläki asiaa ajatella...
Ymmärrän kyllä sua Orion, että varmasti tuntuu pahalta kuunnella muiden valituksia parin kuukauden jälkeen, mutta olen ainakin ymmärtänyt, että täällä saa jokainen purkaa tuntojaan ja aina se tädin saapuminen on pettymys, oli se sitten 1. tai 10. yk.

Kävin tänään siellä lääkärissä ja sehän teki mulle heti virtsasta testin, aluksi se näytti jo että plussa siihen tulee mut sit ei kuitenkaan ollut mitään. Joten se lääkäri päätteli et jos nyt olisin raskaana olisin ihan alussa ja se ei sen takia näkyisi vielä edes ultrassa eli pitää vain odotella taas vähän aikaa:headwall:
Havrixia ei suostunut myöskään rokottamaan koska ei halunut ottaa riskiä... Laskeskelin tuossa että jos mun kierto onkin pidempi, sanotaan vaikka 40pvä olisin nyt 3 viikolla vasta, eli milloin mun pitäis testata uudelleen et näkyis jo?

Kysyin verikokeesta, mut lääkäri sano et ei vielä välttämättä näkyisi joten kannattaa mielummin odottaa viikko tai kaksi ja jos menkat ei ole alkaneet niin saan lähetteen suoraan ultraan. Mulla on nimittäin heitellyt noi kierrot :/

aa okei.. no sit :) ei muuta ko odottelua sit vain... harmi, mut jospa ne vkot kuluis nopeaan =)

teimpä tuossa muusia (valmisaineksista) ja lihapullia iha ite :) Eli lihapulleroiset tein alust asti ite sekä kastikkeen :) Voi nami nami, ny syömään =)

ny sit tikuttelin ko tuntuu oudolt ko nippailee ni ny tuli sit paljo selkeempi haamu kuin sillo ko enne menkkoi viimeks tikuttelin.. voisko täst ny sit aatel et ovis ois suht piakkoin tulos? entä jos ny tilaan ovistikkui (ko ei ennee oo yhtää :p ) ni jos ovis kerkeekin mennä ohi? apuva :p

charlott: Jospa se sitten näkyis! =)

Onneksi minun ei ole tarvinnut huolehtia ruokapuolesta pitkään aikaan. Mies oli tänään tehnyt kanaa riisipedillä. :D Tietää, että tykkään riisistä ja kanasta.

Soitin tuloksia. Tulehdusarvot vähän koholla, mutta ei vielä tarvista kuurille.. Jos olo vain jatkuu, niin sitten pitää mennä uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
ny sit tikuttelin ko tuntuu oudolt ko nippailee ni ny tuli sit paljo selkeempi haamu kuin sillo ko enne menkkoi viimeks tikuttelin.. voisko täst ny sit aatel et ovis ois suht piakkoin tulos? entä jos ny tilaan ovistikkui (ko ei ennee oo yhtää :p ) ni jos ovis kerkeekin mennä ohi? apuva :p
Entä jos kävisit apteekista ostamassa?

Ihteni on pakko jaksaa ukon kanssa tänään(kin) leikkiä, ku ovis on varmaankin itsellä tällä hetkellä.. Ainakin limoista päätellen..

Yhteistyössä