**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

kp5 yirtys alkaa taas sunnuntaina :saint: ....
foolihappoa syön joka päivä.nyyt otan avuksi myös minidisperiinin.

luomuna muuten.

yk 9 menkoista laskettuna ajallisesti laskettuna niin 1v3kk...ett kyllä toi

yk2 kun joku kirjotti on vähän.....mut joillekkin paljon....oliskin niin helppoa jotta heti natsais kun alkaa yritys...mut ei...tosissaan pitää yrittää ja kauan...

no toki se puolitoist vuottakin on hirmunen aika odotella, mut en mä siltikään toisten tuntoja lyttäis parinkaan kuukauden päästä. Itse oon asennoitunu siihen et täs joutuu ootteleen ni yritän keskittyy sit muihi juttuihi :)

Mul kans foolihappoa lisänä, myös sanasolia joka on monivitamiinivalmiste. Sekä greippimehua sillo ko muistan :p muutoin luomuna.

täälä yritetty puolivuotta, mutta yk on silti 1 kun on keskenmeno takana. eli vaikka sielä joillain lukee yk 1 tai jtn. niin se ei tarkota etteikö kauaa olis yritetty! :saint: en usko että kukaan täälä toistensa tuntoja lyttää lyhyen yrityksen takia! me kaikki ollaan täälä siitä samasta syystä ja oli yritysta 1 kk tai 1 vuosi niin samaa kohtelua me kaikki ansaitaan!!! :hug:

eikös näin ole naiset!!! :D

Noh, ne jotka on pitkään yrittäny niin tietää...miltä tuntuu yrittää pitkään...ja miltä tuntuu lukea valitteluja kun ei muka tärppää ja kumminki sit tärppää muutamassa kuukaudessa. Oikeesti, te jotka ootte niin lyhyen aikaa yrittäny, ette todellakaan voi tietää miltä tuntuu kun luottamus koko raskautumiseen katoaa kun kierto toisensa jälkeen siirrytään aina vaan uuteen.

Anteeks nyt vaan mutta minusta on ihan turha valitella jos on vasta muutama kuukausi takana. Kun se oikeasti on niin lyhyt aika. Sen verran pitäs järjelläki asiaa ajatella...

Tähän yritys asiaan pakko kommentoida, että jokainen ottaa asian erilailla. Toiset varautuvat yrittämään kauan ja toiset odottavat tärppäävän heti. Kyllä se tädin tulo on aina yhtä inhottavaa ja suuri pettymys. =)

*muoks* Ja meillä esikoista yritettiin 2 vuotta ja kuopusta 2 kk. =)

Menin aamulla lääkäriin.. Olin onneksi toinen, ettei kauaa tarvinnut odotella..

Lääkäri ihmetteli, että miksi minulle ei ole määrätty avaavaa lääkettä astmaan.. Joten sitten otettiin pef-mittaukset.. Hoitajat antoivat spiiralla jotain lääkettä.. Ja sitten 20 minuutin päästä uudelleen pef-mittaukset.. Mutta ei sen paremmat tulokset..

Ja luultavasti sen lääkkeen ansiosta kädet rupes tärisee ja sydän löi mieletöntä vauhtia :eek: . Hoitaja kävi senkin tunnustelemassa. Mittasi samalla kuumeen: 38,1 :( .

Kaikista paras oli sitten se, kun hoitaja, joka otti minut vastaan.. Lähti käymään kahvilla.. Ja sitten toinen hoitaja kävi vähän väliä kysymässä: "mikä on vointi". Mie siinä ihmettelin, että jopas kysellään usein..

Sitten odottelin aulassa sen 20 min, että hoitaja kutsuu takas ottamaan pef-mittaukset uudelleen..

Hoitaja kutsui minut takas.. Ja sanoi: "sie oot raskaana"
Minä: Siis MITÄ??!! :eek:
Hoitaja: Toinen hoitaja tuli mulle sanoo kahvihuoneeseen, että miksi sie jätit toisen sinne yksin, kun on raskaana.
Minä: Tuskin minä nyt vielä kuitenkaan olen raskaana. En ainakaan tietääkseni. Kyllähän me yritetään kolmatta, mutta kierto on kyl siinä vaiheessa, että ei se viel näkyis.
Hoitaja: Toinen hoitaja tuli sanoo kahvihuoneeseen: "miksi sinä jätit hänet sinne yksin, kun on raskaana"
Minä: Ai oon vai.. En mie vaan ole tiennyt.

Siis toi oli päivän paras uutinen! :LOL: Jos se olis vaikka enne :whistle:

Sitten menin verikokeisiin.

Sitten keuhkokokeisiin. Sielläkin laittoi varmuuden vuoksi lannesuojat, jos olisin raskaana.

Klo 15 saa tulokset.

Sairaslomalappuun merkkas: Äkillinen keuhkoputkentulehdus..

Mutta kuulema saan lääkkeet vasta sitten, jos kuvissa se näkyy? :eek:

niinpä niin.. mun mielest kukin kokee asian omalla tavallaan, kuten kaiken muunkin elämässä. Iha samal taval kuin mul o ollu rankka lapsuus ja jollain ei ois ollu nii rankka ni en mä semmosen tuntoja yhtää kyseenalaista, koska jokainen tuntee omat asiansa omalla tavallaan, oli asia mikä tahansa.

Ja mu mielest tää palsta on sitä varten et saa vertaistukea ja ilmaista omia tuntojaan eikä toisen tuntoja pitäis vähätellä saati sanoa että niin tai näin ei saisi tuntea.

orion mä en halua mitenkään vähätellä kenenkään tilannetta!!! itellä tärppäsi aika nopeasti, mutta se meni kesken! siinähän se luottamus menee siihen,ettei saisi lapsia! sulla on varmaan hyvin samat fiilikset kun mulla, vaikka täysin eri asioista..mulla on pelko että seuraavakin menis kesken ja sulla pelkoo ettet raskautuisi.. :hug:

eipä taida olla vieläkään tietoa pixiestä? meille ei mitään uutta. edelleenkin raskausoireet on pysyny tosi vähäisinä. onneksi.
onpahan sitä odotusta takana 2 kuukautta tai 2 vuotta niin se odottavan aika on todella pitkä. vaikka tottakai tuntuu inhottavalta jos itsellä ei yhtään lasta ennestään ole ja sitten on epävarmuus voiko koskaan edes raskaaksi tulla.

nea ja vauva 8+2

Anteeksi vaan niille jotka tuosta miun kirjoituksesta mielensä pahoittivat. Ehkä tuo sanavalinta "ei millään" oli hieman väärä, pointtini oli kuintenkin se että taasen meni tämäkin kierto ja näillä näkymin ei tuottanut tulosta. Ja pettymys on tietystikin suuri, oli 1 tai 100 yritystä alla. Eikä se että on aikasemmin raskautunut helposti mitenkään auta asiaa.

Mutta eipä tästä sen enempää.

siis toinen hoitaja oli sanonut sille hoitajalle, joka lähti kahvitauolle (ja otti minut vastaan). Oli hänelle ihmetellyt, miksi oli jättänyt minut huoneeseen yksin, vaikka kuulema olen raskaana.

En tiedä, että mistä moista sai päähänsä, koska en itseni mielestä ole. Ja vasta noiden mittausten ja lääkärin katsomisen jälkeen menin keuhkokuviin ja verikokeisiin.

Mutta eihän se muutenkaan ole mahdollista, kun vasta ovista vietellään.

Mutta tosiaan, ettei astmaan määrätty mitään avaavaa, vaikka minulla astma onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
RD mitä hemmettiä!!??? :flower: :flower: ONNEA ONNEA ONNEA!!! :D tuuhan ilmotteleen heti kun tilanne selviää varmasti!!! :D
EN OLE RASKAANA!!!

Toinen hoitaja oli vain sanonut, että olen.. En kyllä tiedä mistä on moista saanut päähänsä.

Pikku moka sattunut toisella.

Yhteistyössä