**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

jes!
tuli tänäänkin tehtyä juoksulenkki!
lunta on satanu koko illan että saa nähä miten mun talvijuoksun käy...
:D

umayya kiva kun *morjenstit* täällähän minäkin...roikun edelleen.
tää viikko onkin jännäämisaikaa!

Mä voisin elää ilman tv:tä. Toki jotain elokuvia on hauska kattoa, ja pelikonsolilla pelata... Muutamaa sarjaa tulee seurattua kyllä, mutta ilmanki pystyis olemaan. Enhän mä oo töllön kans ollu juuri tekemisissä ku vasta vajaa 2v kun miehen kans muutettiin yhteen. Mun vanhemmilla ei oo töllöä ollenkaan.
Me maksetaan kiltisti tvlupamaksu, mutta voi olla että jos joskus tiukkaa tulee niin kyllä se on yks ensimmäisiä maksuja mikä pois karsitaan..

Alkuperäinen kirjoittaja amalia81:
tikruliini - mukavaa kuulla et oot saanu ajan jo tälle viikolle, lupaaviltahan nuo sinun olosi raskautta ajatellen kuulostavat.. ;) peukut pystyssä!! :heart:
emiliina - minäkin uskoisin ennemmin testejä, kun nykyään niin kovin herkkiä ovat, testailehan vielä nyt parina päivänä niin ehkäpäs alkaa muuttua plussaksi!

asuntokeskusteluun - me asustellaan tällä hetkellä 60 neliön kerrostalokaksiossa, maaliskuun lopulla on tarkoitus päästä muuttamaan sinne omaan omakotitaloon, jossa sitten onki reilut 190 neliötä, joten tilan ei kyllä pitäsi heti kesken loppua :heart: nyt elelläänkin ihanaa aikaa kun saa valita kaikkia sisäpinnotteita; laattoja, maaleja, tapetteja, ihanaa! :D meijänkin tontti on maalaismaisemissa rauhallisella paikalla, takana metsää ja kalliota, sivuilla metsää ja edessä kaurapeltoa! tonttikin on reilut puoli hehtaaria ja puustoa on, joten voijaan huoletta "hilipasta saunaan jälkeen munasillaan ulos tuulettuun" :LOL:
muutoin täällä olot jatkuneet aivan normaalina, huomenna onkin sit jo kp 27, vähän alkaa kyllä jänskätyttämään.. :heart:

Itse en raskauteen usko kun testit näyttää negaa koko ajan. Mutta ensi viikolla se varmaan selviää viimeistään. Nyt tuntuu että en jaksaisi odottaa millään torstaille. Vaikka ei silloin varmaan mitään selviä.
Ajattelin piruuttaan testata huomenna tai keskiviikkon tuon viimeisen testin tuolta kaapista vaikka en usko siihen tulevan plussaa.
Oireita on kyllä vaikka mitä mutta silti

me otettiin tv-lupa maksu käyttöön vähän aikaa sitten kun miehelle soitettiin sieltä. ne kysy että onko tv-lupaa, mies sanoi ettei ole telkkaria niin siihen takas sano, että kuinkas teille toi plusTV sitten tulee?? :LOL: elikkä siitähän ne näkee jos on maksullisia kanavia että kellä on...kyllähän se ketuttaa, mutta toisaalta eipä tarvii niitä sakkoja sitten pelätä, me ei saatu sillon yhtään.

täälä täiä ootellaan..eipä oo näkyny,mahassa juilii..taidanpa tehdä testin huomenna..ei kai tässä muu auta :headwall:

Kyllä on voimat poissa.. Pakko ruveta nukkuu.. Aamulla sit päivystykseen.. En mie jaksa töihin mennä tässä olossa..
37,3 oli vieläkin, vaikka tuntuu enemmältä.. Hirveän heikko olo. Pyörryttää.. Ja jos tulee yskänpuuska, ni joskus saattaa veranmaku tulla suuhun.

Ja vielä, kun on astmakin kidutteena.. Mutta jospa saisin unen päästä kii.. Eipä ole aikoihin ollut tällaista oloa..

Hyvää Yötä Kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:
Miilukka: Kylläpä olitki saanu mahtavan keskustelun aikaiseks!! :D Piti käydä aivan lukemassa ku alko kiinnostaan... :LOL:
heh :whistle: enks ollukki :) meikä vähä niinku ajanvietteeksi heitti sinne jotain kivaa luettavaa niin johan siellä teilattiin ja puolesta puhuttiin. jotku rupes kiistelemään jostain turhanpäisistä asioista. kärpäsestä tuli härkänen ja asiasta mentiin välillä kukkaruukkuunkin :LOL: :LOL: minusta toi on vaan niin turha maksu ja nyt sapettaa ku ukko löi lapun käteen ja lasku tulee perässä... :whistle:

Miilukka, juu niinhän se on; aina tympäisee yhtä paljon kun sen joutuu maksamaan. Löytyisi niin paljon parempaakin käyttöä sille rahalle. Mutta meillä miehen kanssa asiaan se kanta, että maksetaan sitä kiltisti, niin ei tarvitse kyttäillä että kuka sieltä ovelta on tulossa.. Mutta minusta jokaisen oma asia, vaikka tietty sitä itse luvat maksaneena toivois muidenki telkkaria kattovien tekevän niin. But that`s it! :D

No niinhän se taitaa olla, että testit kertoo sen todellisuuden :ashamed: jotenkin pakko pitää yllä toiveita, kun ei haluis uskoa todeksi, että ovista ei tapahdu, kun kierto kuitenkin säännöllinen :| pitää toivoa, jos vaikka ovis tulis tässä kierrossa myöhemmin. Sitten todella masentaa, jos oviskin vielä puuttuu, ihan niin kuin omassa endometrioosissa ei olisi kestämistä :'( välillä tuntuu, et olis paljon helpompi lopettaa kokonaan yrittäminen, säästäis itteään näiltä pettymyksiltä ja tuskilta...

mä aloin kans tikuttaa ovista ja viel ei oo tullu mitää. mut ei ihmekään että näin aikasin ei näy. huolestun jo en onnistu ollenkaan saamaan sitä viivaa sen toisen viereen.
mekää ei makseta tv-lupa maksua ku miehen mielestä ei tarvii. mulle asia on aivan sama.
tilasin itelleni tänään ajan kemialliseen ihonpuhdistukseen. toivottavasti ne litkut ei oo vaarallisia jos oisin sattunu raskautuu ennen sitä :|

rapu83: Jos asia sua mietityttää, niin voithan ennen sinne menoa vielä varmistaa asian ettei ole vaaraksi jos onkin raskautunut. Itse olen sellainen höppänä nyt jo, että joka paikassa varmistelen että eihän ole haitaksi JOS sattuisin nyt raskaana olemaan... :D Mutta mun mielestä kannattaa olla mieluummin liian tarkka kuin huolimaton - näissä asioissa... ;)

Tuli vaan mieleen että muutama vuosi sitte ku seurustelin exän kans, hän kuuli kaveriltaan että heiän kylällä pyöri tvlupatarkastaja, eikä hän tietenkään mitään tvlupia ollu maksanu, ni ihan hädissään sitte tunki sen töllön vaatekomeroon piiloon ja anto olla monta päivää sielä. :LOL:

Mitenköhän nuo muuten suhtautus, jos olis vaan ruutu, vehkeet elokuvien kahtomiseen ja pelien pelaamiseen... Ei siis töllöstä kattois mitään eikä tietenkään ois digiboksiakaan...jos tulis tarkastaan sisälle asti. Eihän ne tietenkään vois vaatia että tvlupaa maksais (pelkästä ruudusta) kun ei sieltä mitään kato eikä edes voi kattoa.

Sipula ja rapu: ihan alkuun ei haittaa vielä.. Ystäväni on sh ja sanoi juuri minulle, että esim. allergia lääkkeenkin tarvii vaihtaa vasta kun mennään jossain viikolla 6-7 koska sitä ennen ei ole sitä verenkiertoa sikiöön.. Niin ei tarvii alkuun pelätä mitä sitten..

toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin..

KP

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Tuli vaan mieleen että muutama vuosi sitte ku seurustelin exän kans, hän kuuli kaveriltaan että heiän kylällä pyöri tvlupatarkastaja, eikä hän tietenkään mitään tvlupia ollu maksanu, ni ihan hädissään sitte tunki sen töllön vaatekomeroon piiloon ja anto olla monta päivää sielä. :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: niinku minäkin oisin tehny

Mä en voi ymmärtää mikä mussa on vikana kun en tuu raskaaksi. Tämä aamuna niin täysi nega kun vaan voi testiin tulla ja testikin oli kaiken lisäksi tollainen herkkä tapaus ettei voi edes itselleen valehdella että ei vaan vielä näkyis. Ovis oli kuitenkin tikutettu jo reilu kaks viikkoa sitten

Mä niin toivoin ja odotin että nyt olis sen aika mut tätä kuitenkin pelkäsin. Tiedänhän mä sen et ollaan nuoria ja yritetty vasta niin vähän aikaa ja et tulee kun on tullakseen mutta mikä helv... tässä ajassa olis vikana :'(

Kai toi esikoinen oli sit kunnon onnenkantamoinen kun heti ekasta kierrosta tärppäs ja nyt ei sit millään. On tää niin perseestä.

Kun ei vaan osaa ottaa tätä niin ettei yhtään stressais, jännittäis ja odottais!

tulipa vuodatettua pahaa oloa :attn: mut eiköhän se tästä.

Muistanko oikein että rouva myy sai jonkin lääkkeen tukemaan oviksen jälkeistä aikaa, kai parantamaan kiinnittymistä? Onko tälläista rohtoa olemassa... Miten sitä saa? T.ninim. ihan pikkaisen epätoivoinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
Sipula ja rapu: ihan alkuun ei haittaa vielä.. Ystäväni on sh ja sanoi juuri minulle, että esim. allergia lääkkeenkin tarvii vaihtaa vasta kun mennään jossain viikolla 6-7 koska sitä ennen ei ole sitä verenkiertoa sikiöön.. Niin ei tarvii alkuun pelätä mitä sitten..

toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin..

KP
päteeköhän sama juttu tähän tupakoinnista vieroittamiseen tarkoitettua ZYBAN-kuuriakin??? mulla se just päällä,ollu kohta pari viikkoa. mulla toi raskautuminen kestänyt joten aattelin että kerkeen tän 7-8viikon kuurin vetää. jos kuitenkin sitä ennen raskautuisin niin lopettaisin kuurin välittömästi kun saan +-testin mutaa jos asia olisi tosiaan noin niin sittenhän kerkeisin vetää tän kuurin loppuun. haluisin niin kyllä tästä tupakasta eroon ja muuten mulla ei riitä kyllä itsekuria :ashamed:

ps.keskustelu jatkuu mitäs nyt-puolella tv-luvista :D siellä jo mun/perheen järjen-ja rahankäyttöä joku arvosteli että liidä kovin korkeelta :whistle: :eek: tarvi nyt kuitenkaan haukkumaan tulla ketään :kieh:

otan osaa myös lupamaksu keskusteluun.. eli me peruttiin maksu mut sitten alettiin tutkia netistä asiaa niin meiän on se maksettava koska meillä on canal+ paketti ja niitä ei voi katsoa ilman että on lupa maksettu, tai siis näkyyhän ne mut kun siinä paketissa on myös yle ja maikkari ja nelonen niin kuuluu maksaa sitten, eli ei kai auta muu kuin kiltisti maksaa..
mä olen kerran saanut ne "sakot" ja en kyllä toiste halua niitä maksaa :|
RD pikaista paranemista sinne! mä olin juuri tuossa taudissa ja se huimaus oli ihan kaameeta, pelotti ihan yksin olla lasten kanssa kotosalla kun mies töissä kun silmissä musteni ja heitätti kamalasti..
pamu k toivottavasti kierto pysyisi sulla samana tai josko olisi vaikka pikkuinen matkassa :)
tikruliini jos ottavat verikokeena raskaustestin niin tulos tulee tunnissa joten sen pidempään ei tartte odotella, tosin jos joudut soittoaikaa odottelemaan pidempään mutta tulos on nopeaan nähtävissä..
emiliina :hug: toivottavasti pongaat oviksen ja älä vaivu epätoivoon :hug:
JJ-t jokos testasit?

ON: mulle varmaan iski se vatsatauti, kun eilen kävin yökkimässä illalla moneen otteeseen, mitään ei tullut ylös asti mutta maha on edelleen kipeä ja huono olo on.. kävin anopilla kahvilla ja siellä vielä miehen veljellä tautia oli.. toivon vaan että meiän lapset ei sitä saa, milläs mä sitten jaksan jos me kaikki täällä oksennetaan, ja miten se noin pienellä vauvalla edes mahtaa olla vaarallsita (4kk) :(

ipapii :hug: Kirjoituksesi voisi olla miun kynästä. Esikoista aloin oottamaan heti samantien kun jätin pilsut pois, keskimmäinen tuli kun oltiin kerran ilman ehkäisyä, kolmaskin taisi tärpätä tokasta kierrosta. Ja nyt tuntuu että ei onnistu millään. :(

Tänään vois kai sitten virallisesti testailla, mutta taidan odotella tuonne loppuviikkoon ainakin, kun kerran lauantaina oli nega niin varmaan se täti sieltä kurvaa paikalle. :'(

Yhteistyössä