Alkuperäinen kirjoittaja amalia81:tikruliini - mukavaa kuulla et oot saanu ajan jo tälle viikolle, lupaaviltahan nuo sinun olosi raskautta ajatellen kuulostavat.. peukut pystyssä!! :heart:
emiliina - minäkin uskoisin ennemmin testejä, kun nykyään niin kovin herkkiä ovat, testailehan vielä nyt parina päivänä niin ehkäpäs alkaa muuttua plussaksi!
asuntokeskusteluun - me asustellaan tällä hetkellä 60 neliön kerrostalokaksiossa, maaliskuun lopulla on tarkoitus päästä muuttamaan sinne omaan omakotitaloon, jossa sitten onki reilut 190 neliötä, joten tilan ei kyllä pitäsi heti kesken loppua :heart: nyt elelläänkin ihanaa aikaa kun saa valita kaikkia sisäpinnotteita; laattoja, maaleja, tapetteja, ihanaa! meijänkin tontti on maalaismaisemissa rauhallisella paikalla, takana metsää ja kalliota, sivuilla metsää ja edessä kaurapeltoa! tonttikin on reilut puoli hehtaaria ja puustoa on, joten voijaan huoletta "hilipasta saunaan jälkeen munasillaan ulos tuulettuun"
muutoin täällä olot jatkuneet aivan normaalina, huomenna onkin sit jo kp 27, vähän alkaa kyllä jänskätyttämään.. :heart:
heh enks ollukki meikä vähä niinku ajanvietteeksi heitti sinne jotain kivaa luettavaa niin johan siellä teilattiin ja puolesta puhuttiin. jotku rupes kiistelemään jostain turhanpäisistä asioista. kärpäsestä tuli härkänen ja asiasta mentiin välillä kukkaruukkuunkin minusta toi on vaan niin turha maksu ja nyt sapettaa ku ukko löi lapun käteen ja lasku tulee perässä...Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:Miilukka: Kylläpä olitki saanu mahtavan keskustelun aikaiseks!! Piti käydä aivan lukemassa ku alko kiinnostaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Tuli vaan mieleen että muutama vuosi sitte ku seurustelin exän kans, hän kuuli kaveriltaan että heiän kylällä pyöri tvlupatarkastaja, eikä hän tietenkään mitään tvlupia ollu maksanu, ni ihan hädissään sitte tunki sen töllön vaatekomeroon piiloon ja anto olla monta päivää sielä.
päteeköhän sama juttu tähän tupakoinnista vieroittamiseen tarkoitettua ZYBAN-kuuriakin??? mulla se just päällä,ollu kohta pari viikkoa. mulla toi raskautuminen kestänyt joten aattelin että kerkeen tän 7-8viikon kuurin vetää. jos kuitenkin sitä ennen raskautuisin niin lopettaisin kuurin välittömästi kun saan +-testin mutaa jos asia olisi tosiaan noin niin sittenhän kerkeisin vetää tän kuurin loppuun. haluisin niin kyllä tästä tupakasta eroon ja muuten mulla ei riitä kyllä itsekuria :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:Sipula ja rapu: ihan alkuun ei haittaa vielä.. Ystäväni on sh ja sanoi juuri minulle, että esim. allergia lääkkeenkin tarvii vaihtaa vasta kun mennään jossain viikolla 6-7 koska sitä ennen ei ole sitä verenkiertoa sikiöön.. Niin ei tarvii alkuun pelätä mitä sitten..
toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin..
KP