Juu, en yhtään osannut arvatakaan, että froteepahaset on niin kalliita! Tietysti tulvalta voi säästyä ihan pyyhkeiden tai muidenkin viritelmien avulla, miten kustakin tuntuu parhaimmalta! Turhan tarkaksi en kuitenkaan aio tässä asiassa ruveta. Jos holahtaa miten sattuu, niin kai sitä voi holahtaa matolle, kynnykselle, pihatielle, autonpenkille, minne vaan. Ehkä ajatus siitä voi näin etukäteen harmittaa, mutta tuskin tosi paikan tullen edes mies ottaa hernettä nenään, jos penkit vähän kastuu
tup
Meille neuvolatäti jutteli synnytysvalmennuksessa vesien menosta ja kun eräs tyttö huolehti, mitäs jos tulva yllättääkin julkisella paikalla niin th siihen kohautti olkiaan, että sitten se tulva tulee... että eihän sille mitään voi. Jos joku oikein tuijottaa, niin voi vaikka sanoa, että morjes, mä tästä lähden synnyttämään! Mitäpä siitä, jos jääkin suu ammollaan perään katsomaan
Niin ja meille kerrottiin, että useimmiten vedet menee illalla, yöllä tai aikaisin aamulla. Tiedä sitten mistä johtuu ja kuinka totuudenmukainen tämä väittämä on...
Mulla menee tämä päivä aika lailla laiskotteluun! Voi jestas... :ashamed:
tup
Meille neuvolatäti jutteli synnytysvalmennuksessa vesien menosta ja kun eräs tyttö huolehti, mitäs jos tulva yllättääkin julkisella paikalla niin th siihen kohautti olkiaan, että sitten se tulva tulee... että eihän sille mitään voi. Jos joku oikein tuijottaa, niin voi vaikka sanoa, että morjes, mä tästä lähden synnyttämään! Mitäpä siitä, jos jääkin suu ammollaan perään katsomaan
Niin ja meille kerrottiin, että useimmiten vedet menee illalla, yöllä tai aikaisin aamulla. Tiedä sitten mistä johtuu ja kuinka totuudenmukainen tämä väittämä on...
Mulla menee tämä päivä aika lailla laiskotteluun! Voi jestas... :ashamed: