Huihai. Mitähän kaikkee sitä vielä.....nyt on niin, että mulla ei ole kokop'äivätyötä johon palata. Ensinnäkin jatkan hoitovapaatani maaliskuun alkuun, sästösyistä.Kun firmassa ei tammikuussa ole duunia. Ja sit maaliskuusta eteenpäin ajan x olen osa-aikaisena.Varmasti koko vuoden.Jos firma siis pysyy pystyssä. Kyllä pelottaa. Mulla ei ole oikein mitään toivoa jos menetän tuon työn.Monimutkainen juttu. Mutta olen ajatellut aina että joudun opiskelemaan jos työt tuolla loppuu. Mutta enää en voi opiskella kun olen Yh. Koska jos opiskelisin olisi pakko tehdä työtä opintojen ohella ja sitä en voi tehdä koska on Niki ja hänellä ei ole hoitajaa sitten.
No juu. Mulla ei ole mitään sellasta ollut koskaan että työ olis henki ja elämä. Lapioin vaikka paskaa, mutta haluan siitä kunnon korvauksen. Tai siis inhimillisen korvauksen. On tarjottu aikoinaan työtä vakinaista hoitoalalta, mutta en suostunut koska palkka oli niin huono. Jokaisesta työpaikasta olen sanonut itseni irti, hyvistä duuneista mutta siellä on ollut jotain epäoikeudenmukaisuutta tai hullu pomo tai skitsoja työkavereita,työpaikkakiusaamista(mua ei ole kiusattu mutta sellaisella työpaikassa on kamalan huono henki ja kaikki voi pahoin). Pisin aika yhdessä duunissa
No juu. Mulla ei ole mitään sellasta ollut koskaan että työ olis henki ja elämä. Lapioin vaikka paskaa, mutta haluan siitä kunnon korvauksen. Tai siis inhimillisen korvauksen. On tarjottu aikoinaan työtä vakinaista hoitoalalta, mutta en suostunut koska palkka oli niin huono. Jokaisesta työpaikasta olen sanonut itseni irti, hyvistä duuneista mutta siellä on ollut jotain epäoikeudenmukaisuutta tai hullu pomo tai skitsoja työkavereita,työpaikkakiusaamista(mua ei ole kiusattu mutta sellaisella työpaikassa on kamalan huono henki ja kaikki voi pahoin). Pisin aika yhdessä duunissa