Heissan kaikille...
Ihana kuinka ootte jaksanu pysyä "kimpassa" vaikka vuosi on jo mussukoiden syntymästä.. :heart: Multa Loppu naputtelu, syystä jota tierä en, mutta juttujanne olen kyllä seurannut sillon tällöin, nyt kuitenkin on aukkoja kun en ole edistynyt lueskelemaan. Nyt ajattelin jotain meidän elämästä kirjotella kun kerta olemme edelleen etusivun listalla, kiitos siitä
Laura on jo iso tyttö, kovaa vauhtia harjottelee kävelyä. Muutaman metrin kävelee jo ilman tukea, muuten mennään nelivedolla tai taaperokärryn kanssa. Oman vauvan hoito ja kaikki koottavat ja pujotettavat lelut ovat kova sana.
Nukkuu noin 10-12h yössä ilman heräilyjä, yhdet päiväunet nukutaan. toiset jäi pois reippa kk sitten kun alkoi yöunien sijaan juttelut mammalle olevan tärkeempiä.
Päikkärit nukutaan edelleen ulkona.
Neidin mielestä lasten purkkiruoat ovat pääasiassa ällöjä, äidin ja isin lautasella on aina varmasti jotain parempaa joten nyt on koitettu syödä kerran päivässä vielä purkkiruokia ja sitten iltaruoka (klo 16-17) ni on syönyt samaa kun me aikuiset. Maitoa ja vettä menee nokkamukista ja maitoa myös tuttipullosta unille menessä. Rasvatonta maitoa on juonut ilman nannia lisukkeena syyskuun lopusta asti.
Sanoja tulee hyvin vähän, äiti ehkä hätäseltään ja säisäi.. Olen seurannut neidin touhuja ja epäilen hänen olevan vahvasti vasenkätinen ja neuvolassa on puhuttu että se voi viivästyttää puheen tuloa.. toivottavasti nyt ei kuiteskaan, kovasti jo odotan että puhetta alkaisi tulemaan.
1v neuvolassa oli painoa huimat 12,360kg ja pituutta 78cm.. (1.9) .. olenkin antanut neidille Junttapulla nimen koska ei se lihavalta näytä, vaan on tuollanen jytky jota pojatki pelkää
Minä kävin kesän töissä, nyt olen taas kotona.. Äitiyslomani loppui 11.6 ja 12.6 oli ensimmäinen pikkukakkosen neuvola aika
:heart: Meille siis syntyy pikkukakkonen tuossa tammikuussa ja tiedämme hänen olevan Pieni Mies.. :heart: :xmas: Minun töiden ajan eli noin 2,5kk Laura oli äidilläni. Nyt alkaa ressiä tulemaan pienimuotoista kun asuntommehan on kaksio ja oma sellainen eikä kukaan tunnu tätä haluavan joten emme pääse muuttamaan isompaan..ahtaus tulee.. mutta ei se auta, jotenkin on vaan sovellettava ja koitettava asua meidän pojunkans olkkarissa jos on kova yöheräilijä ja annettava tyssille ainoa makuuhuone.
Onnea siis
Tinii ainakin, pikkukakkosesta :heart: Meillä viikot vaihtuu huomenna ja rv 28+0 tulee täyteen..
Emmaljungan tuplat ostin lenkkeilyjä ajateltuna.. ressaan jälleen omia kilojani, Lauran raskauden jälkeenhän jouduin oikeesti laihduttamaan että pääsin edes pääasiassa kiloista, onneksi nyt en ole enää sinisilmänen ja luule että kilot minulla karisee imettämällä.
Tämmöstä meille.. Oikein hyvää syksyn jatkoa teille kaikille ja teidän taaperoille!! :heart:
-Väpä08, Laura alias Yntty edelleen ja Pieni mies rv 27+6- :heart: