onnea
meripihka ja
saaramanta!ja tervetuloa tänne puolelle
snodgrass kiitos sympatiasta :hug: täytyy se myöntää että en mä oikein aina jaksakaan.Yöunet on luokkaa 2h-5h, eikä päikkäreitäkään oikein saa nukuttua.Toki nytkin voisi vähän torkkua kun esikoinen kattelee muumeja, oon kuitenkin niin herkkäuninen et heräisin kyllä jos tuo jotain muuta puuhastelis mutta sit ainakin sekois pää kun ei sais lainkaan "omaa" aikaa.
vähän kyllä pelottaa et koska se varavirta loppuu...
saatiin onneks tieteellisin kokein nyt selvitettyä et miks tuo esikoinen herää niin aikasin..
aiemmin siis nukkui 1,5-2h päikkärit ja heräs sitten 3-5 aikaan aamulla.
Parina päivänä sit koitin semmosta et herättelin tuota jo sen tunnin päikkärien jälkeen ja nyt se onkin nukkunut 5 ja tänäänkin 5.30 asti!jos jonain aamuna vielä sais nukkua 6 asti
tais siis vaan tulla liikaa nukuttua päivällä.
Toki se oli siitä parempi et sit ehti ite nukkua kans mutta kait sitä mieluummin aamulla nukkuis pitempään ja on sit vaikka ilman päikkäreitä.
onneks vauva ei sentää herää kun 2-3h välein syömään yöllä.
Tänään tulee terkka ylimääräiselle kotikäynnille tarkistaan tuon pojan silmät.Mun mielestä se keltasuus on kyllä pikkusen hälvenny mutta voi olla vaan toiveajattelua...eli kai sitten laittaa lähetteen labraan verikokeisiin.Kattoo samalla myös pojan kivekset, vaikka voi kuulemma kestää parikin kuukautta että se neste sieltä poistuu...kuhan ei tarvis kirurgisesti poistaa.
paljastan myös mun hävettävän salaisuuden...parina päivänä on tehnyt törkeän paljon mieli tupakkaa!!mähän siis poltin ennen esikoista ja alotin satunnaisen tupakoinnin kun se oli 6kk...senkin sit tietenki plussan jälkeen taas lopetin, nyt on alkanut nuo miehen tupakat haiseen ihmeen hyviltä...iiks, mielenkovuutta vaan nyt mulle
nyt äkkiä meikkaamaan ku vauva nukkuu (välillä naurattaa oikein miten turhis sitä voi olla ku aina pakko meikata...)
d. ja pikkuveli 3vko