Tervehdys ihanaiset syysmassukat!
Nyt on tämä tyttö saanut hieman toipua töistä ja kykenen istumaan koneelle, sekin tuntui liian raskaalta. Tämä raskaus väsymys tai sanoisin lamauksen laajuus on tullut yllätyksenä. Olisihan se pitänyt arvata että nainen joka nukkuu normaalisti 10h yöunia voi raskaana tuplata määrän helposti
Ihania ultra kuulumisia saatu meidän pinoon :heart:
Tänään soittelen ja varailen mahdollisesti myös itselle ultraa. On ollut kovia alavatsa/ kohtu kipuja jotta haluan varmistuksen että pentunen on kohdussa eikä missään väärässä paikassa. Huomenna pääsee kurkkimaan koiran masuun löytyykö sen ultrassa pentuja! Pitäkäähän peukkuja!!!
Sitten nolon puoleinen kysymys kun olen yhdistänyt tämän kivun orgasmiin eli
Tuleeko kellekkään kipuja orgasmin jälkeen? Mä en voi sille mitään mutta viikon ajan JOKA kerta kun on saanut hieman mielihyvää ja nousee istumaan alkaa tuo kipu, joka loppuu kun menee kuumaan suihkuun. Kyse ei siis ole mistään pikku nippasusta ja vaan oikeesti aika kova "tuska" joka ei esiinny joka päivä. Kipu kestää ehkä 5 min.
Suuret halit jotka menettivät pienokaisen :hug: Näitä ei kyllä enää tarvitsisi tulla :ashamed:
Tervetuloa uusille massukoille meidän huippu hyvään pinoon!!! :wave: :heart: Onnea!!!! :flower:
Mulla siis ei ole paljonkaan kerrottavaa kun nukkumatti on ollut kaverina. Olen nykyään raskaana unissani, teen jotain (esim. poltan tupakkaa) ja sitten muistan ainiin mähän olen raskaan. Ennen testausta näin varmaan 8 kertaa putkeen että istun vessan pöntällä ja katson testiä mikä on positiivinen. Meinasin unen aikana jo hermostua että mitä hemmettiä mää nyt tätä jankkaan kun nega sieltä kuitenkin tulee
Muistan todella hyvin unet ja se tekee tästä niin hauskaa, harva se suutuu omille unileen unessa!
Ainiin, sitä mun piti vielä hehkuttaa että ostettiin tallentava DVD ja nyt pääsen nauhoittelemaan kaikkia ihania ohjelmia kuten Meille tuli vauva yms. Siitä tulikin mieleen että kun viimeksi sitä katoin niin vauva nostettiin syntymän jälkeen rinnoille niin toisesta tissistä tuli jotain eritettä
Tisut on ihan kuin silikonia kasvaa nenää kohden. Mies ei illalla uskonut ettei mulla ollut rintsikoita paidan alla
nauttikoon raasu vielä kun voi, kohta sekin ilo on mennyt!
Terveisiä kaikille massukoille!!!! Voikaahan hyvin paksusti kaikki omissa pesissänne!
Koiruus ja pentunen rv 6+2