Jahas, tästä töiden lomasta voisi vähän näpytellä tännekin...
Niinulle voimia ja :hug: Antakaa surulle oma aikansa, ja sitten taas eteenpäin.
Lizard, ihanaa että siellä ultrassa näkyi se pieni elämänalku ja pääset tosiaan neuvolan asiakkaaksi! Onnittelut myös muille ultrassa käyneille! Ja kuka se kirjoittikaan että kunta tarjoaa 4 ultraa!
Olen niin kade, pitäisi varmaan muuttaa...
Jouskari Mäkin olen ollut tässä välillä itkuinen ja väsynyt, en tosin niin pitkään kuin sinä. Mutta kurjaa kun haluaisi iloita raskaudesta, ja sitten kaikki vaan itkettääkin.. :/ Meillä oli esikoistytön kanssa esim. eilen kauheita matseja, joissa kyllä itkivät lopulta sekä äiti että tytär, kun tuntui että eväät loppuu kerta kaikkiaan kesken.
Siitä matkailustakin oli puhetta... Neitiä odottaessani olin pari kertaa reissussa, ensin miehen kanssa raskauden puolivälin paikkeilla Barcelonassa, ja sitten vielä kesäkuussa, kun la oli elokuun puolivälissä, yhden kuoron esiintymismatkalla. Molemmat reissut menivät hyvin, tosin en tiedä uskaltaisinko enää lähteä niin loppuvaiheessa matkaan kuin tämä jälkimmäinen oli. Lentotukisukkien tärkeyttä mulle korostettiin neuvolassa, ja niitä sitten pidinkin. Molemmilla matkoilla piti vain ymmärtää omat rajoitteensa fyysisen rasituksen suhteen, ei kannata laatia kovin hengästyttävää aikataulua nähtävyyksien kiertelemiseen. Ja ruoan saannista kannattaa huolehtia - mulla ehti pari kertaa tulla "epätoivoinen nälkä", niin et olisin vaan halunnut heittäytyä kadulle itkemään
ennen kuin sopiva ruokapaikka löytyi.