Hei vaan!
Ja kiitos kaikille minua tsempanneille, olen lukenut kaikki kommenttinne ja niiden lisäksi etsinyt tietoa käsiini almost everywhere, ja tullut siihen tulokseen että varhaisultranäkymäni olivat ihan normaalit
Jos kert viikkoja oli 6+0 ja ultrattiin tuosta vatsan päältä, niin kaikki oli ihan jees!
Niinu, olen niin pahoillani... Ei ole mitään järkevää mitä voisi sanoa, eikä mikään kuitenkaan auta. Voimia!!
Liina, onpa oikeesti ihana neuvolatäti sulla, kun otti sun huolesi tosissaan ja järjesti sut tutkimuksiin!
Omista oloista: Tänään on ollut eka oikein hyvä päivä pitkään aikaan! Vasta nyt illalla on ollut pahoinvointia, johtuu myös siitä että vatsa on tyhjä... Pitäis syödä lyhyillä väleillä vähäsen, mutta siitä on niin hankala pitää kiinni kun ei oikein mitää tee mieli! Menkkamaiset kipuilut on juilineet selkää ja vatsaa, ihan kuten kuukautisten aikana tosiaan mutta paljon lievemmin vaan. Ei se oikeestaan ole edes kipua, sellasta myllerrystä ennemminkin
Huomaan myös, että väsyn herkemmin, ja sitten on päästävä nokosille kun väsy vie vallan! Koulussa luennot on aika tahmeita välillä, ja oonkin painanu pääni pöydälle ja torkkunut kun en oo vaan pysyny hereillä
Ekaa neuvolaa odotellessa! Se on vasta 18.2., mutta aina on kiva kun on jotain mitä odottaa
Voikaa hyvin ja paksusti!
Halauksin,
Lydia ja Nuppu 6+3