***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

Mortonki kaikille

Tehän ihme raharikkaita olette, kun nuin uusilla ja hienon kuuloisilla peleillä ajelette! autokyselystä siis sen verran, että tästä taloudesta löytyy vuoden -99 farkku-Mazda ja vuoden -74 kuplavolkkari, joka talvella vaihtuu viime vuosituhannen lopun pikkurelluun eli en kyllä pääse koslilla kehumaan.

Joku kyseli meille hommatuista vaunuista mallia. Lunttasin sen tuolta sähköpostista eli Emmaljungan smart-yhdistelmävaunut viime vuoden mallia. En ole niitä vielä livenä nähnyt, mutta ovat melkein käyttämättömät. Isovanhemmat köyhtyivät ostoksesta 400 jöröä.

Naimisesta sen verran, että toivottavasti te kaikki pariutumishaluiset (hurjaa touhua R iikka :)!) saatte tahtonne läpi. Meillä minä olen se sitoutumiskammoinen. Monesti on kosittu, mutta aina olen saanut ahdistuskohtauksen ja nähnyt painajaisia siitä, että olen joutunut kieltäytymään. Nyt mies alkaa jo taipua siihen, että mennään naimisiin sitten jos ja kun minä asian pystyn hyväksymään. En osaa itsekään sanoa, mikä siinä oikein mättää! En o koskaan halunnut naimisiin kenenkään kanssa ja omasta sukunimestä (vaikka se oikeasti karmea onkin) tuntuu vaikealta luopua. Jokainen taaplaa tyylillään :).

Löytyykö sieltä ketään muita kovia penkkiurheilijoita ? Minä olen jo kuukausitolkulla hehkuttanut futiskisojen alkua (huomenna on se siunattu päivä) ja sitten syssymmällä on vielä ne olympialaiset... ai jai mitkä onnenpäivät :).

Neuvolakuulumisia vielä sen verran, että mulla oli tänään lääkärintarkastus ja kaikki oli ihan ok. Sain lentoluvankin, sillä olemme semifinaalivaiheessa lähdössä potkupallokisoihin ihan paikan päälle, ou jee :p

Voikaahan paksusti, jaksakaa töissä ja viettäkää paras mahdollinen viikonloppu!

Väpä + PiMu 27 + 3
 
Mä kuulun kans koviin penkkiurheilijoihin. Jalkapalloa en muuten seuraa mut nää isot kisat kyllä katselen ja huomista kans oottelen. Niin ja olympialaisia kans oottelen ja niissä sitä katselemista sitten riittääkin. Autourheilu ei mua kiinnosta mut muuten melkein katon mitä vaan. Mies ei meillä urheilua katsele ja saan kylllä joskus kuulla, et vois muutakin kattoo kuin urheilua. Joskus näinkin päin.

Juuri tulin katsomasta Sinkkuelämää leffan ja armottomana fanina tietenkin pidin pätkästä, vaikka aika pitkä olikin. Nyt vaan ootteleen, et saa joskus omaksi ostaa.

Nopsaa vaan nää asiat ja nyt tuijottaan vielä Kultaista liigaa tietty.

Nenna ja siskoveli 25+1
 
Huomenta =)

Täällä yks ei niin kova penkkiurheilija. Kyllä mä yleisurheilua voin toljottaa, mutta ei maailma kaadu jos en näe. Formuloita katselen toisella silmällä kurkkien ja samalla palstaillen :whistle: Jalkapalloa (mun kielellä nahkakuulan potkiminen) en ymmärrä sitte ollenkaan :kieh: Jääkiekosta katson MM-kisoja, mutta SM-liiga ei kyllä sytytä tippaakaan.

Kestoista Pojan kohdalla niitä mietin, mutta ei se innostus sitte silloin ainakaan irronnut. Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Hmmm...eipä nyt tuu mieleen enää mitä piti kirjoittaa... Yö ainakin oli taas niin tuskaisen kuuma :snotty: Puolelta öin pyysinkin ukkoa hakemaan tuulettimen alakerrasta ylös ja sitte saikin nukuttua =)

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:

Katjuska ja Vilpertti 26+2 :heart:
 
snodgrass
Huomenia!

Olipas mukava Hesan reissu! Nähtiin vanhalla tyttöporukalla ja juhlistettiin meidän kaikkien 30-kymppisiä. Syötiin hyvin tietenkin ja nautittiin herkkuja samalla kun kukin tilitti vuorollaan omista kriiseistään... :whistle:

Penkkiurheilusta oli ollut puhetta.. En voi kyllä sanoo et olisin kovakaan penkkiurheilija. Lehteä kun luen niin kyllä vähän otsikoiden perusteella seuraan et mitä tapahtuu (mies ei ole kärryillä edes sen vertaa), mut aika vähän tulee katottua mitään. No taitoluistelu on kyllä sydäntä lähellä, sitä oon kattellu.

koiramamma ei ihme että ottaa päähän! :headwall: Epäreilua! Mietin vaan sellaistakin, et entä jos menis sinne pelkopolille? Tää nyt on täyttä spekulaatioo, mutta jos ne vakuuttuis siellä, että se kokoarvio on sun mielenrauhalle oleellinen, niin voiskohan ne antaa lähetteen siihen?? Tosin omituista, et miks on varaa pelkopoliin mut ei yhteen synnytystapa-arvioon?? Ei olis iso juttu.

Tervetuloa taas mukaan uudetkin kirjoittajat!

Dior kyseli kestovaipoista, ja olihan niistä tosiaan silloin alkuvaiheessa joskus puhetta. Meillä kestoiltiin eka kanssa ja ajateltiin nyt jatkaa samaan malliin. Tosin taidan vähän tutustua mitäs kivoja uusia juttuja on tällä välin ilmaantunut - ainahan voi systeemejä kehittää paremmiksi.. ;)

Hyvältä näyttää taas keli. Ollaan lähdössä Särkänniemeen tästä kunhan saadaan itsemme liikeelle.. Rahanmenoa mutta toivottavasti muuten mukavaa..

Hauskaa päivää kaikille!
snodgrass ja neponen 27+2
 
Aurinkoista päivää toivotellen!!! B)

Nyt nolottaa!!! :ashamed: Tuli sitte eilen "irstailtua" tuon mun lasten isän kanssa... Ja oikeen kehtasin vielä hehkuttaa et ei ennen ku hääpäivä on päätetty :whistle: Pitäähän sitä kokeilla et mimmosen kanssa sitä meinaa naimisiin mennä :LOL: :whistle: :p No mutta oon sanonu sille et maistraatti on varattu sillon ja sillon... Katotaas tuleeko se vai lähettääkö jonku muun =)
Haavena mulla olis niin et "salaa" mentäs naimisiin ja sitte joskus monen vuoden päästä kunnon kekkerit. Oon yrittäny sepustaa et ei oo kiva olla ulkopuolinen ku kaikilla muilla on eri sukunimi... Tai sitte vaan romanttisesti kuvitella et se varmaan on salaa suunnitellu meille häät ja plaa plaa. Juu ei tuu onnistuun suomalaiselta, ei ainakaan mun ukkokullalta.... Onkohan hormoonit sekottanu mun pään :| :D

Ei osu ei uppoo penkkiurheilu... Joskus muutaman kerran kesässä tulee tuossa naapurikentällä käytyä kattoon ku komeet nuoret miehet pelaa futista mut ei muuten iske!

Kukas muuten mietti sitä uimista... piti siihen aikaa päivää sitte vastata mut aina unohtu. En tiedä miten suositukset on muualla ku näissäkin tuntuu niitä eroja olevan, mut mulle sanoivat sillon et viimenen kolmannes pitäs pysyä pois uimahallista. Ja just sen tulehdusriskin takia, mut en itse usko et on mitään vaaraa järvessä tai luonnonvedessä uimisesta. Tietty siinäki saa olla aika tarkka ettei missään sinilevä aluella uiskentele :/ Meillä kun on suunnitelmassa puuhamaan reissu, pitänee kysyä neuvolasta.

Mää tahtoo kuplavolkkarin |O Ukkokulta on luvannu et sitte ostetaan ku on autotalli missä laittaa, et ehkäpä sitte joskus muutaman vuoden päästä. Mun eka auto oli kupla, ihana pinkki ja sitte mää haaveilin siihen pink pantterin kuvan konepellille ja parit tassun jäljet. Sitte sillä olis voinnu vaan ajella kesällä ja kuunnella pink pantterin tunnaria :whistle: B)

Ai juu Tervetuloa uudelle tulokkaalle!!!

Zuccheron kanssa sitte valvotaan yhtaikaa... Tuli niin hilpee olo ku luin tuota sun valvomis rutiinia, se oli ku omasta yörutiinista :D Ehkäpä me sitte vauvojen kanssa valvotaan siinä 4-5 aikaan.

Koiramamma Mää olin tulossa teille kylään viimeyönä :LOL: Unessa oikeen soitinki sulle et tulossa ollaan :D ( onkohan joku jääny koukkuun palstailuun :whistle: ) Sitäpä piti kirjotta et just niinku snodgrass laittoki et sieltä pelkopolin kautta kokoarvioon. Se vois onnistua??

No nyt ku on näin nätti ilma vois soitella sen isikullan kotiin ja et lähettäs kaupungille. Nyt sen piti aamusta heti lähtee puunaan autoa, kun se aikoo sen myydä ja joku soitti et tulis kattoon sitä.... Siinä mein yhteiset vapaat sitte meneeki!!

R iikka 24. rv tai jotain sinnepäin...
 
Tylsää, kun täällä ei mittään huvipuistoa lähellä *kade* :kieh: :ashamed:

R iikka hyvä se tosiaan on koeajaa ennen vakituiseen käyttöön ottoa :whistle: :LOL: Täällä mielenkiinnolla seuraillaan kuis muijan käy :D

Mä oon ollu reipas...sain oikein imuroitua :D johan mä oonkin monta päivää ruikuttanu villakoirista :whistle:
Ei sitä muuta varmaan tänään sitte jaksakaan ;)
 
Viime ajat täällä on ollu kiirusta ja välillä matalalentoa mielen kanssa, meinaa ahdistaa muutama asia tässä ihan tosissaan :/
Mutta päivä kerrallaan edetään ja eiköhän se joskus iloksi muutu munki elämä..

Raskaus etenee, maha kasvaa. Suonenvedot ja närästykset on tullu mukaan kuvioihin ja niihin heräänki monesti yössä :/
Keskiviikkona olis sitte lääkärineuvola, joten sinne asti pitää odotella uusia mittoja ja tietoja.

Äitiyspakkaus ei vielä saapunut, mutta josko ens viikolla jo tulis :heart:

Kestovaipoista joku kyseli ja täällä olis aikomus niitä alkaa käyttämään.

Oli hyvin omanapaista mun jutut tällä kertaa, kun en oo oikein ehtiny seurailla mitä täällä tapahtuu..
 
Huomenet ja nosto etusivulle :)

Äippäskälle paljon auringonpaistetta ja voimia... jospas ne asiat siitä selkiintyis ja mieliala kohenis :hug:

Täällä tuntuu taas olleen hormonihirmu valloillaan viikonloppuna, kun tuntuu, että pinna palanut ihan mitättömistäkin asioista :kieh: :ashamed:

Katjuska ja Vilpertti 26+3 :heart:
 
Viuhkis minä ainakin heräilen öisin tosi usein, kun vessassa ravaan ja kääntyminen vaatii oman vaivansa ja nyt tää kuumuus on kans valvottanut ja välil on sit tosi vaikee saada uudestaan unen päästä kiinni...
Kyllä se kuuluu osaltaan tähän raskausaikaan ja valmistaa meitä heräilemään sitte vauvankin kanssa =)
Mutta onhan se tylsää jos unet tosi vähälle jää...ite nukunkin päikkäreitä :xmas:
Mutta jaksamista sinne kovasti lähettelen :hug:
 
snodgrass
Viuhkis kurjaa toi unettomuusvaiva! Mulla ei itsellä oo varsinaisesti ollut tuota ongelmaa, mutta kaveri joka sai pääsiäisenä lapsen kärsi juuri siitä et ei meinannut saada unta, tai heräs joskus neljän viiden aikaan eikä enää nukahtanut uudestaan. Hällä meni koko loppuraskaus sitten aikas vajailla yöunilla. Onneksi oli saikulla töistä niin sai nukkua päiväunia sitten. Mutta mitä häntä sinä aikana näin, niin tosi väsyneeltä näytti raukka varsinkin jos aamupäivisin nähtiin. En tiedä onko siihen mitään vippaskonsteja muuta kuin ne päikkärit, mutta et varmastikaan ainoana tästä ongelmasta kärsi. Jaksuja! :hug:
 
heippis kaikille :flower: kun kirujoitin tänne viimeksi siitä ihmisestä joka löysi mut täältä, niin oli mun esikon äippäpuoli ja viimeksi tänään on pommittanut mua about 4:llä pitkällä viestillä, viestejä tullut "kärähtämisestä" lähtien säännöllisesti.. ei jaksais enään, mieskin sanoo et älä turhia stressaa, mut helppoa se on sanoa, mulla kuitrnkin ollut aikaongelmallinen tuo äippä-tytär suhde.
Luin kyllä kaikki jutut läpi mut jotenkin pää tyhjeni kun aloin kirjoittaan,ollut taas niin omaan napaan kääntyneenä koko viikonlopun. Kävin to siinä sokeri-rasitus kokeessa ja pe neuvolan täti sitten soitti että mulla oli se paasto-arvo ollut kokolla ja nyt sitten huomenna alkaisi ruokavalio ja arvojen mittas PRKL!!!! että ottaa päähän...tuli kun salama kirkkaalta taivaalta, ajattelin että sitä mulla nyt ei ainakaan oo. OOn kyllä joutunut tän raskauden aikana niin koville,et jos olisin tiennyt niin olisi"vauvatehtailu" voinut jäädä.Jos viittitte niin kirjottakaahan kohtalotoverit ja muutkin kokemuksia diabeteksestä ja mistä löytäisi niitä ruokavalio-ohjeita, kyllä huominen neuvola jännittää..
Mansessa on kyllä hyvä tarjonta raskaana oleville. Meillä perhevalmennus,np ja rakenne-ultrat, mut kyl mun mielestä kaikille suomen odottaville äideille pitäisi olla samat palvelut riippumatta missä asut.
Pientä piristystäkin, meillekkin tuli äityspakkaus perjantaina ja eilen sit pesin ensimmäisen konellisen vauvanvaatteita, iskä oli ne poissa ollessani ripustanut niin näitisti kuivumaan, tuli hyvä mieli =)
Unettomuudesta on kyselty..mulla tullut nyt tosi kovia univaikeuksia...oon iltasin kuin nukkuneen rukous mut sittenkun pitäisi mennä nukkumaan niin PLING oon hereillä kukun tonne yhteen-kahteen ja aamulla ollaan pystyssä viim kaisilta, siihen päälle pari pissaherätystä n. puoli tuntia valveilla/kerta. Viime yö oli ihan helvettiä, sain nukuttua muutaman tunnin. Suoisteli tosi kipeesti ja maha oli ihan kivikova, meinasin jo soittaa synnärille, et onkohan kaikki ok.. en sitten kuitenkaan soittanut..käänsin ja väänsin itseeni koko yön eri asentoihin. Huomenna täytyy mennä ostaan sellanen tuuletin makkariin jos vaikka vähän helppotaisi.
huippumalli haussakin loppuu tänään, mitäs veikkaatte kumpi voittaa...mä en tiedä kumpi, mut se ani on tosi rääväsuu..en tykkää yhtään joten eiköhän se oo darina joka voittaa, toivottavasti.
mä en sitten osaa kirjoittaa lyhyesti.anteeksi :ashamed: :ashamed:
niin autogallubbiin vielä, meillä "kirppu" eli pikku nissan micra-90 kätevä kaupunkipeli,isän vanha auto mikä tuli meille perintönä isä'n kuoltua, todennäköisesti joudutaan luopuun heinäkuussa. Katsastus silloin ja saattaa olla iso remppa edessa :( :(
jaksuja kaikille ja tervetuloa uudet :heart: :heart:

aatumaria08+äippyli 27+1 POKSUU TAAS=) (ent nuppu08)
 
Aatumarialle nyt tsemppiä ja voimia, koitas nyt rauhottua ja nukkua hyvin ihan vaan nuiden suppareitten takia!!! KÄSKY ;) Tosi kurjaa saada ( uskoakseni ) ahdistavia viestejä joltakin joka ei ole "oikea perheenjäsen" ( siis tämä "tuttu" oli sun ex miehen nykyinen emäntä, ymmärsinkö oikein?? )

Viuhkis nyt kans koittaa ainaki niitä päikkäreitä nukkua aina päivällä jos ei yöuni oikeen maistu... Jos oot vielä töissä niin kyllä kannattas hakea saikkua jos unet jää vähiin!!
Itse nukun n.10-12 tuntia vuorokauden aikana, myös päikkärit mukaan laskettuna. Aina en nuku päiväunia jos poika antaa nukkua pitempään ku kahdeksaan. Taidan olla normaalistikkin kova nukkumaan :| Mulla "haittaa" yöunia se et 4-5 aikaan ku herää vessaan, niin tulee välillä valvottua pariki tuntia. Miettii kaikkia asioita ja vattassa rokataan kovasti.

Nyt pitää läks kahvin keittoon ja viettään laatuaikaa perheen kanssa!!
Edelleenki muuten profiilissa pötsikuva... Täytyy kohta ottaa uus otos ku kasvaa kovaa kyytiä
:p
R iikka 24 rv.
Itellä kans tahtoo karata nää ihan-vaan-lyhyesti-jutut hanskasta :whistle:
 
Voi oonpas mä ollu taas huono palstailija viikon. Sitä unohtaa kesken lukemisen että mistä kaikesta piti sanoo jotain. Juu eli:

Autoista oli ollu puhetta jossain vaiheessa. Meillä on tilanne niin että miehellä ei tällähetkellä oo autoa lainkaan ja mä ajelen Opel Vectra GTS:llä, 2.2 kone ja vuosimallia -04. Iso ja tilava ja ihana. Mitä nyt vähän moottorin koon vuoksi bensarosvo heh. Ollaan puhuttu että jos bensan hinta menee 2 euroon ni pitää vaihtaa johonkin pienempään ja taloudellisempaan.

Kestovaipoista: Meillä ei kestoiltu esikoisneidin kanssa. Olin niin sitä mieltä että mennään siitä millä helpoimmalla päästään ja niin tehtiin. Nyt oon sit kattellu miten helpoksi veljen vaimo on tehny kestoilun ja päätin että HEI, mä haluun kokeilla nyt kans ja sain miehenkin innostumaan asiasta. Eli nyt on sit hommattu kaappiin muutamii fuzzi bunz merkkisii taskuvaippoi ja sit on muutama imsevimse (joka tulee pakkauksenkin mukana) villahousuilla ja kuorivaipoilla. =) nyt sit vaan odottelen että pääsen käyttää niitä ja toivon että innostus jatkuu sillon vielä.

Masukuvaa pitäis ottaa ja päivittää ku on melko vanha jo tuo kuva tuolla profiilissa hih. Kattoo missä vaiheessa saan aikaseksi.

Keskiviikkona neuvolaan, ja tällä viikolla pitäis saada äippäpakkauskin!!! wohoo. sitä odotellessa.

Nyyttimyy ja murmeli 25+5 ?? (pysy kärryillä ees viikoistaan heh)
 
Hyvää iltaa massukat!!!

R iikka Teretulemasta kylään!!! Kyllä mä sulle sumpit keitän jos tänne asti raahuadut :LOL: Hauskoja nää unet, mulla on viime aikoina hieman rauhoittuntu kun en enää nuku niin montaa tuntia putkeen kun pitää juosta vessassa.

Aatumarialle myös sympatiat kurjasta stalkkerista. Täytyy muistaa kuitenkin että kuka tahansa saattaa täällä tunnistaa ja lukea salaa, itse yritän pitää jutut sellaisina joita voisin melkeempä kelle tahansa kertoa. Toivon mukaan jättää sut rauhaan ja keskittyy ihan omaan elämään!

Katsuska Olepa hyvä! *ojentaa varapärettä* :D Koitahan jaksaa hormoonihuuruista huolimatta!

Dior Mä kanssa vielä mietin niitä kestoja, ne kyllä kiinnostaisi mutta olen niistä pihalla kuin lumiukko. Täytys löytää joku joka osaisi neuvoa niiden valinnassa. Myös mahdolliset iho ongelmat epäilyttää (kuulemma ei välttämättä iho kestä? ). Taitaa käydä niin että ihan alkuun ei lähdetä niiden kanssa pelaamaan vaan katsotaan kunhan saadaan se vauva-arki pyörimään että onnistuisko meillä kestoilu.

Penkkiurheilusta tykkään vain ja ainoastaan MM-kiekosta ja Eurohokeytour menee myös, muuten aika pakko pullaa on tuo urheilu tv:n kautta! Lapsuuden traumoja formuloista mäkihyppyyn :D

Kiitos kaunis kaikille jotka elää meidän paikkakunta tuskassa, lohdutaa tietää että joitain muitakin ottaa kupoliin tämä meidän tilanne. Lisään vielä kun olen huomannut että lääkäri neuvoloita on ainakin muilla, että kun niitä neuvolassa kyselin perään niin on kuulemma vasta elokuussa, siis tarkoittaako tämä nyt sitä ettei lääkäri käyntejäkään ole kuin kaksi meillä? Tämmöisen päätelmän itse ainakin tein.

Eilinen meni miehen papan hautajaisissa ja voin sanoa että olipas itkuiset juhlat :'( :/ Mä en kyllä ikinä pystyisi tekemään mitään papin työtä (hatun nosto vain snodgrassille ) olen sen verran sympatia itkijä että toimitus voisi mennä niin että minä volotan kirkkokansan seassa!Täytyi oikein sanoa miehelle ettei saa koskea kun muuten siitä ei olisi tullut loppua ehkä ikinä. Illalla tuntui aikamoista repimistä jaloissa kun tunnin verran köröteltiin suuntaansa eri paikkakunnalle. Muuten viikonloppu meni oikein ihanasti... Palaan taas tarkemmin asiaan kunhan vähän käyn eka nukkumassa!!!

Kauniita unia massukat!!!

Koiruus ja pentunen rv 26+4
 
Nyt ei kyllä blondi osaa liittää kuvaa tonne profiiliin. Oon yrittäny kymmeniä kertoja jo päivittää kuvani mutta ei se vaan piru päivity.. Grrrr. Tää on tätä taas. :(

Niin ja sit piti kysellä että haluuko Turun seudun mammat treffaa??

nyyttimyy
 
snodgrass
Iltaa vielä!

Ollaan taas huomenna lähdössä Hesaan, tällä kertaa minä ja pikkuneiti yhdessä. Mennään yöksi kyläilemään neidin kummivanhemmille. Hiukan jänskättää, että mitenkäs se junareissu sit sujuu... No toivotaan parasta. Eilen oli kyllä hauska päivä huvipuistossa, mutta kävelyä tuli ihan liikaa. Tänään oonkin ottanut levon kannalta.

aatumarialle tsemppiä!

koiramamma toi ihon kestäminen kestovaippailussa on varmaan tapauskohtaista. Jotkut sanoo et vauvan iho kesti paremmin kestoja, nehän kuitenkin on hengittäviä luonnonmateriaaleja, ja bambu- ja hamppuversiot vieläpä antibakteerisiakin. No, mutta kukin etsiköön tässä asiassa itselleen sopivimman vaihtoehdon. =)

Öitä!

Snodgrass ja neponen 27+3
 
Huomenta

Koiramammalle kiitos päreestä :D tarpeeseen tulee :whistle:

Tää vois treffata vaikka ketä, mutta kukaan ei asu täällä ihan samalla suunnalla :/ Turkulaiset sitte varmaan lähinnä mua, mutta harvemmin sielläkään tulee käytyy. Mökkihöperönä kotona aina vaan. :xmas:

Snodgrassille taas mukavaa Hesan reissua =) Eiköhän se matka junalla ihan hyvin tytön kanssa mene :D

Hitsi että otti aamulla taas päähän kun alakertaan pääsi. Tiskipöytä vaan vilisi niitä hiton sokerimurkkuja |O |O Siinä niillä meni kiva reitti hellaa pitkin ylös tiskipöydälle ja siitä taas tiskikoneeseen ja toinen reitti meni sitten lattialla :x :x Että ne osaa olla yököttäviä |O :headwall: No pakko siinä sitte aamutuimaan alkaa myrkyttelemään niitä...
Kaikki hyvät ja toimivat vinkit otetaan vastaan noiden karkoittamiseksi lopullisesti :attn:

mutta mukavaa alkanutta viikkoa kaikille =)

Katjuska ja Vilpertti 26+4 :heart:
 
Huomenta!
Kaiken muuttotohinan vastapainoksi takana tooodella rentouttava sunnuntai terassilla köllötellen -ah! B)

R iikka , hauskaa että valvotaan samaan aikaan! Siinähän sitä ehtii miettiä syntyjä syviä yön tunteina..

Katjuska-78 , meillä tehos sokerimurkkuihin sellainen myrkky, jota myydään jauheena. Sitä ripoteltiin murkkujen kulkureitille ja sillä lähti!

Viime viikon lämpötilat aiheutti ainakin täällä kiitettävästi supistuksia. Huomasiko muut samaa?

Särky lonkissa/lantiossa sen kun yltyy.. Aikaisemmin huomasin sen tulevan oikeastaan vaan rasituksesta, mut nyt kolottaa jo heti aamusta. Alan vakavasti harkita akupunktiota, luin jostain et siitä saattais olla apua. Onko kellään kokemuksia?

Kelan papereita yritin tässä aamutuimaan täytää, mutta blondilla homma tyssäs lyhyeen. Eli onko nyt niin, että kun haen näiden tämän vuoden palkkatulojen mukaan (omien laskelmien mukaan palkkatulot olis noussut tarpeeks vuodesta 2006), niin se tarkoittaa siis äitiyslomaa edeltävältä 6 kuukaudelta. Eli toisin sanoen en pystyis edes vielä laittaa hakemusta eteenpäin, kun äippäloma alkaa vasta elokuussa. Vai miten se oli? :kieh: Täytyy soittaa Kelaan ja selvittää vähän asiaa..

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Meillä oli viime yönä kunnon raikastava ukkosmyräkkä. Näin allergikolle toi sadekin on luksusta =)
 
HEips!
Apua kuin paljon tekstiä tullut kun ei koko viikonloppuun päässy koneelle :D
Oltiin siis siellä miehen porukoilla, pojan puoleen selkään ulottuvat kutrit leikattiin lyhyiks ja mä en meinaa sitä omakseni tunnistaa lainkaan :)
Kestoista olitte puhunu, niitähän just suositellaan iho-ongelmaisille.Me kestoiltiin ja osakestoillaan vieläkin ja meinaan kyllä tulokkaankin kanssa ainakin osakestoilla.Taskuvaippoja lähinnä täällä, ja ne oonkin kokenu kaikkein "helpoimmiks" ja selkeemmiks.Niihin kun on helppo lisäillä imuja tarpeen mukaan,ja meillä vaippa+kuori yhdistelmät vuosi lähes aina.Villiksiä taas ei poika tykkää pitää joten niitä ei ees harkita.Ja mä myös inhoon sitä niiden kans keplaamista...
mitäs muuta...penkkiurheilijaa ei täältä löydä, ei kattele mies eikä minä, kumpaakaan ei kiinnosta pätkääkään!
oltiin saatu myös uusi mukaan joukkoon, tervetuloa!
Nukkumisvaikeuksistakin tais olla jotain, täällä kans ei meinaa saada unenpäästä kiinni, ja sit saa heräillä vessaan jatkuvasti ja sit taas ei saakaan unta...mut semmostahan se usein näin raskausaikana on, eikä sit tuu ainakaan nii shokkina se vauvan kans heräily, meilläkin esikko heräili tunnin välein joten nukkumisen sai kyllä unohtaa muutamaks kuukaudeks :D
Mulla taitaa kans jäädä kaikki treffailut väliin, ketään ei tunnu asuvan täällä päin ja mulla ei oo ees sitä ajokorttia...mut mun naaman löytää myös irc-galleriasta, samalla nikillä kun täältäkin.Siinäpäs saitte kasvot liitettäväks mun turinointiin :) kertokaahan muutkin jos teillä on naamoja jossain julkisesti näkyvillä!
Nyt voisin viä läväyttää viime viikkosta masukuvaa, aikamoinen pallukka jo, saa nähä paljon on mitat keskiviikkosessa neuvolassa!edellisestä käynnistä onkin jo yli kuukausi...


mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Daydreams ja pipana 27+6
 
Zucchero Meet vaan sinne kelaan viemään laput ja jos tarviivat jotain lisä lippuja lappuja, niin viet sitte jälkikäteen, kun ainakin 2 kk ennen äippäloman alkua pitää olla hakemus siellä :attn:
Kyllä ne sen muistaakseni saa laskettua arvion mukaan...tietty sit jos tulot heittelee huimasti niin on vaikeeta, mutta sinne vaan niin asiat selviää =)
Turhaa sitä on itse päätään liikaa vaivata noiden lappujen kanssa, kun niille maksetaan palkkaa meidän lappujen täyttämisestä tai ainakin siitä neuvomisesta. ;)

Diorilla ainakin vilkas yöelämä :whistle: :LOL:

Daydreams Meillä pojalla oli sellainen ihana etutöyhtö, mutta oli pakko leikata pois kun silmille meni :| No tonne mä säilösin vauvakirjaan sen. Takana on viel sellainen söpö töyhtö...saas kattoo onko sillä vielä teininäkin se, kun äitee ei raskis leikata :D
Kuitenkin leikkaa ite sen joku päivä pois :kieh:
 
mä sain perjantaina vihdoin vietyä ne kelan paperit B)
Samalla meni sisään sairauspäiväraha hakemus joka toivottavasti käsitellään pikaisesti etten jää tässä kuussa aivan rahatta...

tässä uus kuvatus http://irc-galleria.net/view.php?nick=Tinii&image_id=83346054
Siellä muitakin kuvatuksia ihmeellisestä itsestäni jos jotain kiinnostaa :)

Jos muutkin uskaltautuu laittamaan jotain omaa kuvaa niin ois kiva yhdistää nimimerkki kasvoihin! Ymmärrän tietysti että monet haluaa pysyä piilossa nimimerkin takana...

Täällä voidaan ihan hyvin, väsymystä ja massukan kipuilua on ollut ilmassa mutta en nii pienestä hätkähdä B)

Mukavaa alkuviikkoa massukoille!!


Tini+Pingu-Neiti rv 27+5

*MUOKS* Nyt vasta lukasin daydreamsin viestin jossa oli myös puhetta kasvojen yhdistämisestä nikkiin :D jee meitä on jo kaksi!
 

Yhteistyössä