Huomenta!
Tehän ootte taas ahkeraan kirjotellut, sen siitä saa kun pari päivää kattelee muualle
Ikea reissu meni hyvin, tosin edellisyön poika ramppas pystyssä tunnin välein ja ite oksentelin koko yön joten yöunet ennen reissuun lähtöä jäi huimaan 2 tuntiin.No, shoppailu piristi onneks
luultiin että poika nyt nukkuis hyvin kun meni nii harakoille edellisyö, mut eikö mitä, 5.30 se taas tuli häiriköimään.Ja mulla alapää niiiin jumissa!!!Oli ilmeisesti liikaa kävelyä kun käytiin Ikean lisäks vielä Myllyssä ja kotona ruokakaupassa.
Mut
katjuska enpähän ainakaan siellä pamahtanut
hille78 mullakin oli kauheesti pahoja unia pari viikkoa takaperin mutta meni ohi.ja mä kyllä näen muutenkin usein painajaisia kun oon semmonen etten tunteitani muuten käsittele niin ne jotenkin purkautuu unissa...Toivottavasti helpottaa sinulla!
Juhlistakin olitte puhunu, meillä tosiaan tiedossa vielä häät 30.8, ja mullahan tosiaan LA 2.9...saa nähä jääkö häät välistä.Vaatteet löytyy kyllä kun oon ostanut muita juhliakin aatellen, esikoista oottaessa mentiin ukon kans kihloihin ja sillon hommasin hameen joka mahtuu nytkin, sen verran venyy.ja onhan sitä muutakin juhlavampaakin vaatetta tullut osteltua...
Mulla onneks tuo maha ei niin suuri oo, omat vaatteet mahtuu suurimmaks osaks edelleen.Mut en tiiä jaksaako sitä sit enää mennä mihkä juhliin, tai ties vaikka olis jo synnyttämässä B) taitaa olla vaan toiveajattelua!
Zucchero mäkin tilasin netistä noi mun imetysliivit, ja sit liikkeestä hain vielä kahet, 3kpl siis yhteensä ja niillä pärjäsin hyvin.Imetin 10kk ja loppuajasta en kyllä enää imetysliivejä pitänyt kun öisin, tavallisiakin saa sen verran hyvin siirrettyä pois tieltä.Ja oon kans ihan yhtä "estoton" kun snodgrass et imetin kyllä juur siellä missä olinkin.tai no, en kyllä ruokapöydässä ruvennut, enkä ravintoloissa.
aatumarialle tsemppiä liikkeiden laskentaan!
yöunien kanssa moni taistelee, täällä sama homma.asentoja ei löydy, pissalla täytyy käydä vähintään 3 kertaa, ja sit vielä tuo närästys päälle :kieh: meillä kans tuo katjuskan mainitsema tuuletin on pelastanut suurimmilta hikoiluilta, tosin edellisyönä sekään ei auttanut kun tuskanhiki oli niin kaamea kun oksentelin tosiaan koko ajan, maha kramppas ja supisteli ja sit alkokin kaamee tyhjennys toisestakin päästä...on tää raskausaika vaa nii ihanaa
Tsemppiä kaikille :hug:
Katti-76 mulla esikoista oottaessa kasvoi rinnat 2 kuppikokoa, sit vielä yhden kun maito oikein kunnolla nousi, mutta laski pian takaisin, joten liivit oli siis 2 kuppikokoa suuremmat kuin ennen odotusta.Siihen sitten jäivätkin, tyhjenivät vaan ajokoiran korviksi.
Nyt ei rinnat ookaan kasvanut lainkaan, eipä tosin harmita yhtään.mahtuupahan ainaki samat liivit
Mä kyllä sillon viimeks tykkäsin niistä valmennuksista, en tiiä oliko niistä hyötyä mutta mukavia ne oli.
äippäskä tsemppiä rempan keskelle, rauhassa vaan!ei se maailma kaadu vaikka kaikki ei ihan valmiiks ehtiskään. :hug:
koiramamma onnittelut julkkikselle! täytyykin vilasta lehtee kun meen porukoille, niille se tulee edelleen kun mulle se tilattiin joskus 10v sitten.
Dior meillä oli kans 4 kertaa vanhempainvalmennusta, yks kerta käsitteli parisuhdetta, toinen isyyttä, kolmas synnytystä ja neljäs arkea lapsen syntymän jälkeen.Sit oli se jokasen itse itselleen järjestämä synnäriin tutustuminen jonne mä en kyllä mennyt.
Kävi niinkin hassusti että terkkari laittoi pojan syntymän jälkeen mut ja miehen pitämään tuon "arkea lapsen syntymän jälkeen" valmennuksen, siellä kun on tapana että joku pariskunta tulee lapsensa kanssa kertomaan synnytyksestä ja arjesta ylipäätään.Siellä minä sitten höpötin pari tuntia, tuskin kovasti valmentautuivat
snodgrass kurjilta kuulostaa nuo rytmihäiriöt, toivotaan että helpottaa :hug:
neuvolakäyntejä teillä muilla tuntuu olevan koko ajan!mulla oli rv 30 ja seuraava vasta rv 35...sit synnytystapa-arvio rv 36 ja sen jälkeen EHKÄ vielä yks neuvola jos ei ehi syntymään ennen sitä.Hö, määki haluuun!oikeesti haluisin kyllä vaan siks ettei meillä oo vaakaa ja mä haluisin tietää onko mun herkuttelu kostautunut... :ashamed: sekin kummastuttaa että vaikka kohdunkaulaa jäljellä vaan 1,5cm ja paikat pehmeet niin silti ei oo mitään kontrolleja, jotenkin luulin et sit olis useemmin.No huomaahan sen sitten jos se sieltä meinaa ruveta syntymään!
Olikohan täs nyt tarpeeks löpinää taas tälle aamulle, jos koittas ryhdistäytyä ja laittaa ittensä pois tästä yöpuvusta.
Jaksuja!
d. ja pipana 34+1