ninnipo ihana tuo teidän haukun vaaleansininen paita jossa pääkallo!Iik kuin söötti, täytyiskö hommata sama vaaleenpunasena tolle meidän vanhalle rouvalle
Nyyttimyy voi ei mikä päivä!!Parempia tuulia nyt sinne päin!
vuh mulle iskee usein syysmasis.Toivotaan ettei nyt tuu...oon ite kesän lapsi, mut tykkään kyl talvestakin, syksy vaan ei iske...sillon tuntuu että kaikki menee aina surkeempaan suuntaan ja fiilikset ihan maassa.
syysmama ei täälläkään paino-arvioo anneta,kun vaan synnytystapa-arviossa ja sielläkin arvioidaan vaan paljon vauva sillon painaa, ei tulevaa syntymä-painoa.lantio tsekataan sormella sisäkautta.Mutta tosiaan jos ei tuota arvioo oo niin sit ei tehdä noita "toimenpiteitä".kyllä mä ainakin ultraan luottaisin...
syntymä-tekstareista: me aijotaan ilmottaa siten että "tänään syntyi klo xxx Eemulle ihana pieni pikkuveli.Poika painoi xxx ja oli xxx pitkä, ja sit vielä loppuun jotain..."
pojasta taidettiin laittaa että "nyt tuli vihdoin kahdesta kolme, Poika syntyi 14.05, 3430g ja 52cm.T: onnelliset vanhemmat"
Mä en oikein perusta mistään "siloposki, suppusuu, ihanaa röyhelöä-jutuista" joten ihan perus-viestit vaan laitettiin.
esitieto-lomake annetaan täällä jo siellä "kela-neuvolassa" se kun tarvii olla lähetettynä hämeenlinnaan jo ennen rv 30.
saa nähä pysyykö nimi-ehdotelma samana kun se mikä siihen laitettiin, pojalla ainakin vaihdettiin vielä.
nyt kysyn vielä teiltä keillä paikat jo auennut että onko teiltä kielletty seksi?
Mulle se ei sanonut mitään, enkä hokannut kysyä ja tulihan sitä ukon kanssa vähän tomuteltua patjaa tossa..aattelin vaan että onkohan siinä joku tulehdusriski?
No, naureskeltiin miehen kanssa kyllä sen jälkeen että olipas hassun tuntusta, semmosta pehmeetä mössöä kyllä tuo alapää että tais jäädä vikas varsinaiseks seksi-kerraks ennen synnytystä...
kai sitä tars sit poistua tästä koneelta, pitäis mennä mun äidin ja pojan kanssa ettiin mulle housuja koulun laboraatio-tunteja varten.siellä kun on pakko olla housut ja mulla ei oo yksiäkään housuja!olen siis hame-ihmisiä ja ainoot housut mitä jalassa on ollut ainakaan 5 vuoteen on sukkahousut ja pyjama-housut enkä taida niillä kehata mennä kouluun
illalla kyllä haikeudella luovutan ja laitan huuto.nettiin nuo ihanuudet mitä oon tyttöä ajatellen kerännyt nyt ja esikoisen odotus-aikana, haikeeta.
Sit ostin alkuraskaudessa H&M pitkähihasen äitiyspaidan kokoo M mutta se on vieläkin iso!oon niin pirun lyhyt.että senkin saan sitten myydä, ja masutuubin joka jäi kans käyttämättömäks kun on sekin liian iso.ei pitäs ostaa mitään etukäteen.
nyt sit aamupuuhiin, mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!!
d. ja pipana 37+3