Juu, täällä olen minäkin edelleen...
Eipä ole tämä kaveri nyt halukas tuleen, joten huomenna klo13.00 sairaalaan...
Toivon mukaan nyt sitten asiat on niin, että synnytys aletaan käynnistään. En jaksa tätä odotusta enään yhtään!!!
Tai minähän en sieltä lähde, saamari...
Supisteluja ei juurikaan ole, maha kyllä kovettuu, thats it! Mutta ei mitään kipeitä tms.
Alapäätä vihloo ja ajoittain kävely "ankkamaista", tiedä sitten onko hyvä vai huono juttu.
Vauva on ollut pitkään ns. vinossa mahassa, eli jalat tuntuneet oikeassa kyljessä ja selkä koko mahan pituudelta poikittain tossa edessä, nyt pari päivää ollut tukala olo, tuntuu että vaihtanut koko selkäpuolensa tähän eteen pystypäin tai jotain...tiedä sitten onko sekään hyvä vai huono juttu.
Mutta sais tulla jo.
Oon ollu niin kiukkunenkin, piiiikku asiatkin ärsyttää ja tunteetkin pinnassa, voisin vollata koko ajan.
Näin sillon elokuun alussa unta, että vauva syntyy 20pvä, aattelin tietty että se on elokuun 20pvä, kun esikoinenkin tuli maailmaan etuajassa, mutta juu arvatkaas vaan, että huomenna on 20pvä, kun meen sinne sairaalaan!!!! syyskuun 20pvä. Ennustaja eukon taitoja tai jotain
D
Mutta en kyllä todellakaan olisi voinu kuvitella, että 2viikkoa menee yli lasketun...
Nyt on sitten kahden raskauden jälkeen kokemukset 2viikkoa etuajassa ja 2viikkoa yli menneestä raskaudesta. Jos kolmas tulisi, se varmaan sitten syntyisi laskettuna päivänä!!
Pitäkää mulle peukut ja varpaat pystyssä huomenna ja että seuraavat kuulumiset tästä mammasta on, kun vauva on onnellisesti mahan ulkopuolella!!!
Jakselkaa!!!