Onnea uusille plussanneille!
Miä soitin myös äsken neuvolaan, vaikka alunperin tarkoitus oli vasta ensi viikolla soitella, mutta en jaksanut odottaa
Eka
neuvola on 4.2., mikäli kaikki menee hyvin. Sitä ennen yritän saada ajan alkuraskauden ultraan, vaikka se onkin yksityisellä vähän turhankin kallista lystiä - halutaan vaan varmistaa, että kaikki on ok.
Mua vähän kalvaa epäilys, että voiko kaikki olla hyvin. Esikoisesta aloin oksentamaan jo samana päivänä, kun plussa piirtyi testiin, ja oksensin joka päivä 1-5 kertaa aina rv 15 asti. Nyt vain ellottaa ja on koko ajan nälkä :ashamed: Toisaalta pitäisi vain muistaa, että jokainen raskaus on erilainen ja yrittää luottaa siihen, että kaikki on hyvin, mutta..
Kiva, että täällä on monta, jolla on reilu vuosikas kotona hoidettavana. Meijän neiti on syntynyt 20.8.2008 ja on ollut alusta asti hyvin temperamenttinen ja touhukas tapaus. Miäkin imetin esikoista pitkään, 1v2kk, ja kun kuukautisia ei alkanut kuulumaan, päätin lopettaa imetyksen. Ja ne kuukautiset alkoivat tosiaan vasta lähes 3kk imetyksen loputtua
Me
kerrotaan raskaudesta läheisille ja kavereille varmaan vasta nt-ultran jälkeen, niin kuin edellisestäkin. Tosin voipi olla, että miun äiti arvaa jo sitä ennen, kun aavisteli jo eilen puhelimessa, että miä kuulemma salailen jotain
Noh, en myönnä enkä kiellä mitään..
Täällä oli puhetta myös ammateista ja mitä tekee tällä hetkellä. Miä oon ollut kotiäitinä esikoisen syntymästä lähtien, ja oon varmaan vielä niin kauan, että toinenkin on lähempänä pari vuotias. Työpaikkaa ei ole odottamassa, enkä edes tiedä, mitä haluaisin "isona" tehdä
Koulutukseltani olen DI. Koitetaan vain sinnitellä näillä nykyisillä varannoilla, mutta en miä alunperin ajatellutkaan, että lapsiperheessä kovin paljon ylimääräistä rahaa olisi. Jos nyt kaikki hyvin menee, niin esikoisen jäljiltä löytyy kaikki tarvittava "vauvakama", joten suuria hankintoja ei tarvisi edes tehdä.
Kivaa loppuviikkoa!
Jonspe ja Lilliputti 4+?
Muoks. Vitamiineista: miä oon syönyt esikoisen aikaan ja syön nytkin Multivita Raskaus ja imetys-vitamiineja, DeviSolia sekä Lacto7-maitohappobakteereita.