Huomenta kaikille! Oli ihan hirveen levoton yö, uni ei meinannut tulla alkuunsakkaan,ja sitten nukuin jonkilaisia pätkiä.Viiden aikaa oli älytön pissahätä, ja kävin lirauttamassa.#¤%## Eihän Se Uni meinannu tulla enään sen jälkeen! Eilen söin itseni aikamoiseen ähkyyn, ja otin puolen tunnin nokoset,herättyäni ihme asennosta pisti oikealta puolelta keuhkosta sisään hengittäessä. Kamala tunne, mutta meni ohi.Hetken jälkeenpäin iski tosi ällö olotila, mietin pitäskö suosiolla mennä oksulle.
Vivianna-08 En tahdo pelotella, mutta mulla huomattiin vasta ekassa ultrassa 11+2, että sydän ei sykkinyt,koko oli n.8+jotain.Hirvittävä olo, kun siellä oli joku harjoittelija, ja se ei "muka" saanut monitoria toimimaan, räpläs kauan aikaa, ja meni sitten hakemaan toisen ihmisen siihen, joka kertoi,ettei monitorissa ole mitään vikaa, ja meille etei sydän enään syki,on pahoillaan. mitä siinä tekee, muuta kuin itkee, ja tuskaa lisäsi mieheni lasittunut katse, jonnekkin kaukaisuuteen... Mulla ei ollut mitään oireita keskenmenoon liittyen, raskausoireet pysyi siihen asti kun lääkkeillä sitten hoidettiin pois
:headwall:
Myöhemmin kun muistelin aikaa noin 8+ mulla oli parina päivänä huippauskohtauksia, eli silmissä pimeni.En sitten tiedä johtuiko km:stä vai verenpaineesta, joka mulla tahtoo olla kovin alhainen, ja raskauden aikana yleensä on tullut noita huippausoloja.
Koitan olla asiaa enään miettimättä, päivä kerrallaan ja nautin tästä raskaudesta niin kauan kuin vaan voin. Murehtiminen ei ainakaan auta asiaan millään tavalla. :heart:
Tuo sikapiikki mietityttää kyllä, meidän perheestä vain nuorin lapseni tahtoi sen ottaa marraskuussa, vanhin poikani oli ehdottomasti sitä vastaan.(omat syynsä)
Mieheni kanssa päätettiin vain,ettemme moista ota.Jos tulee niin tulee, ja kun se possutauti käväisi meidän perheessä, vanhimmalla tais olla ne pahimmat flunssat,muilla tosi lievät.(siis jo ennen kuin rokotukselle edes pääsi)
Nyt on vastustuskyky saatu sille, mutta tulevasta taudista ei sitten tiedä. Hirvittää! Pitääkö ne neuvolan tädit mua ihan kamalana äitinä, jos en siihen piikkiin suostu?
Mamma1976 & Iltatähti
Ps.Tänä aamuna sitten uskalsin testailla, vaikka olinkin varma tuloksesta.