Miita1969 Oikein paljon onnea!! Pitkä odotus on palkittu :hug: Etkö ollutkin aika pitkään siellä sairaalassa?
Hyväsetti tuo tunne on tuttu. Laskettu päivä on niin odotettu päivä, ja kun tajuaa, että ei VARMANA tule mitään tapahtuu, niin alkaa kyrsimään. Ja sit ku joutuu neuvolaan menemään, kuulemaan samat jutut jne. Mua ainakin kyllästyttää rampata siellä.
Voimia sullekin.. kyllä me joskus vielä jakaudutaan :hug:
Mä heräsin YHTEEN ainoaan(!) suppariin keskellä yötä ja ihmettelin vaa että mikäs se oli, ku tuntu nii kipeeltä että heräsin. Kunnes tajusin, että aijoo, tässähän ollaan ihan loppusuoralla raskaudessa
Mutta en jäänyt ees oottamaan josko niitä lisää tulis.. Mä en varmaan USKO sitä, kun suppareita alkaa tulemaan säännöllisemmin ja kipeemmin, että nyt saattaa olla menoa
Oottelen vaa että kohta ne loppuu ja normielämä jatkuu! Lähen varmaan salille vielä siinä vaiheessa..
Eli siis voitte arvata, että täällä on kaikki aivan kuten eilen
Yöllä en meinannut saada nukahdetuksi, kun alan aina miettimään asioita ihan hirveesti ja käymään niitä keskusteluja pääni sisällä
Joo, sillon se ei naurata, ku raivostuttaa aivan sairaana.. Onneks kukaan asianomaisista ei ole paikalla
Mulla on yksi kaveri, joka saa mun hermon kiristymään ihan sairaan nopee : / Välillä tulee ihan huono omatunto, koska ei se tarkota ku hyvää ja on tosi intona tästä meidän vauvasta.. mutta hitto, kun en meinaa jaksaa sen yli-intoilua.
Ja mulla on semmonen tunne, että se kalastelee Kummiutta.. ostelee koko ajan jotain tälle vauvalle ja mulle tulee semmonen olo, että oon sille kiitollisuuden velassa kaikesta mitä se ostelee. Me ollaan ihan hyviä kavereita, ja mä oon sen lapsen "kummi" tai mikskä sitä nyt kutsutaan, kun lasta ei ole kastettu, mutta on kuitenkin pidetty nimiäiset. Valitettavasti ei olla mun puolesta ihan niin hyviä kavereita, että häntä kummiksi pyytäisin.
Ja tiiättekö kun tän intoilija-kaverin nään, niin se semmosella kimeellä äänellä kiljuu ja hiplaa mun vatsaa.. aargh! Sit jotenkin se on semmonen teennäinen, ja hymyilee koko ajan semmosta teennäistä hymyä...
Okei, mä oon aika kauhee.. mutta mä en jotenkin jaksa sitä :ashamed: Mä oon nyt päättänyt, että en vastaa sille enää puhelimeen ennen kuin laps on syntynyt, koska en halua olla sille kuitenkaan ilkee..ja mä varmaan sanon sille kohta jotain mitä sit kadun. Koska se siis soittelee mulle väh. joka toinen päivä ja syytää typeriä neuvojaan, miten lapsen saa ulos jne! Vittu kun EI SE TULE ULOS, enne kuin on valmis siihen! Mua kyrsii ehkä maailman eniten noi "häätötemput". Ne on hauskoja uskomuksia ja uskon, että siinä on käynyt niin, että joku on käynyt saunassa ja synnytys on sit käynnistynyt, mutta olis käynnistynyt muutenkin ilman sitä saunaa..
Ja sitä paitsi TÄHÄN MENNESSÄ raskautta, kuinkahan MONTA kertaa tässä on kuullu noi 150:t ÄSSÄT, ja tuliset ruoat jne jne. Spermassa on oikeesti sitä ainetta, mitä käynnistyslääkkeissäkin, mutta niiiiiiin pikkiriikkisen, että se ei aiheuta synnytystä.. sitä pitäisi oikeesti olla litroittain, että siitä vois sanoo oikeesti olevan hyötyä.
Sit ku tässä vaiheessa mulle on ihan sama, mitä oireita muilla on ollut just ennen synnytystä tai monta päivää niillä on mennyt yli jne. Niin sit ku sanoin sille eilen, että on menossa 40+3, niin se sano, että Mun tyttö syntyi 40+4!! No AIJAAAA!!! Mitä sitten!! Se ei merkitse mulle yhtään yhtään mitään!!
Ja sit loppuun se tokas tän helvetin hyvän vitsin: Kyllä se ulos tulee, mun tietääkseni, sinne ei oo vielä koskaan kukaan jääny!! :stick: Voi voi voi.. Monta kertaa te ootte kuullu ton? Mä oon ehkä miljoona?
Mä olin oikeesti vaan hiljaa sen heiton jälkeen.. en pystynyt edes sanoo mitään, ku Kyr** kasvoi otsassa.. :headwall:
Huh.. toivottavasti teillä muilla ei ärsytyskäyrä nouse kenenkään vuoksi näin kuin mulla
Ja sori taas tuommonen valitus..
Tänään se meidän äiti tulee opettamaan mua kutomaan/virkkaamaan
Käsille tekemistä jee!!!
Nyt mä lähden tästä suihkuun ja kokkaamaan kaverille, joka tulee meille lounaalle 11:00 aikaan..
Palataan!
Lätäkkö + bebe 40+4 (la oli ja meni)