Onnea Pärämätsi ja Annmari
Täällä poksahti LASKETTU AIKA :wave:
Epeti toi ois niin hyvä juttu, että lopettaa oottamisen
Mulla pitäs olla vaan täysin jotain sellasta tekemistä, mikä vie ajatukset muualle.. mutta ei tule ihan heti mieleen.. Paitsi tietty nukkuminen
Mua sattuu NIIN paljon tonne alas, ku vähänki liikun, että ei tee mieli nousta enää edes ylös. Siitä mä oon turhautunut.. Jos ei kipuja ois, niin jaksaisin huomattavasti paremmin. Sit vois siivoo ja käydä kävelyillä jne.
Ei mulla sen vauvan kanssa niin kiire ole. En vaan kestä tätä raskauden tuomaa olotilaa.. : /
Jos maanantaina ei ole mitään vielä tapahtunut, niin sitten alotan sen kutomisharrastuksen, viime viikolla en "ehtinyt"
Mitä mä ees tein..?? Pyörin joka puolella.. kipuja uhaten
Mut sitten saakin kärsiä oikein triplana niistä kun ei ole pysynyt paikallaan.
Jos vähänkin tuntuu siltä, että alkaa ahistus nostaa vielä enemmän päätään tänään niin puhelimeen en aio vastata. Mies sit saa vastaa, jos haluaa..
Onneks nyt illalla ollaan elokuviin menossa, että on ainakin Odotettavissa jotain mukavaa
Pitää vaa keksiä jokin kivuton keino viettää tämä päivä.
Kyllä mä nyt välillä mietin, että on tuntuu tyhmältä vaan valittaa ja valittaa, kun asiat vois olla vielä huonomminkin. Esim. jotkut makaa 2 vikaa kk sängyssä.. Tai on muita pahoja juttuja.
Mut tää on nyt tällä hetkellä mun kokemus tästä asiasta.. ja koska nää raskauden tuomat vaivat on itelleen aivan uutta, ja koskaan ei ole näin rajoittunutta ollut elämä, niin tuntuuhan se vähän oudolta ja turhauttavalta..
Huvittavaa muuten, että mun kaveri soitti mulle eilen ja pyys Cascadan keikalle helsinkiin
siis APUA!! Tyypillä nyt ei ole lapsia, että ei varmaan osaa edes kuvitella miltä voi tuntua päivää ennen laskettua aikaa, mutta kyl mua huvitti.. En ole baareissa käynyt OLLENKAAN raskauden aikana, eikä tulis mieleenkään mennä!! Ja nyt varsinkaan, kun on tämmönen rantapallo tossa keskivartalossa
Se vaan luuli, että kyllähän mä nyt voin lähtee ku sekään ei ajatellu juoda. Ja olis voinut heittää mut sit himaan.. EI juma.. Mä vaan sanoin, että en aio lähtee tönittäväks sinne enkä todellakaan JAKSA seistä siellä. Se menis täysin valittamiseks, ja HALOOOOO muutenkin!! Vaikka illalla ei sillein väsytäkää, niin ei se nyt tarkota että jaksaisin lähtee jonnekin yöelämään, haha
Täytyy myöntää, että pikkasen jopa alko ärsyttää, et ees viittii kysyä viimisillään olevalta jotain tommosta... No joo.. antaa olla
Mulla tulee olee pikkasen erilaista yöelämää tässä nyt seuraavien kuukausien aikana, ku se viettää..
Nyt otan pari panadolia, ja alan pesee pyykkiä ja pyyhkiä pölyjä
Sit mies voikin alkaa imuroimaan ja luuttuumaan
Lätäkkö ja bebe 40+0, poks..