Onnea vauvautuneille!! :hug:
Eilen olin nii pahalla tuulella illalla, ja kaveri kruunas olotilan soittamalla, että onko mitään uutta??!! :kieh: Tokasin vaan, että kyl mä sit ilmotan, ja se sano siihen, että joo mä tiiän että on ärsyttävää kun ihmiset koko ajan kyselee! No AIJAA!! Mutta ite sitten kyselee kans!
Ilmotin vaa facebookissa että en vastaa enää puheluihin. Prkl. Enkä kyl viesteihinkään missä kysytään JOKO-kysymyksiä. Siinä saa sitten yksinään miettiä olenko jakautunut vai en. Menee aivan totaalisen hermo!!!!
Sit koitin tänne kirjotella niin kone alko kettuilemaan.. ja sammui itestään. Että joo-o.
No mutta.. tänään vähän paremmalla tuulella.. Nukuin ihan hyvinkin. YKSI supistus tuli yöllä, mutta ei muuta. Eilen käppäilin tuolla kauppakeskuksessa ja kun se oli NIIN vaivalloista ja tuskasta, niin meinas itku tulla, kun ajattelin että hitto jos vielä pitää jaksaa 1-2 viikkoa!!
Mullakin hermot alkaa vaan kiristyy ja kiristyy...tuntuu kauheelta, ku tuntuu että ne napsahtaa pienemmästäkin poikki. Ainoo milloin on hyvä ja ei vituta, kun makaan sohvalla ja katon tv:tä
Ja syön herkkuja
ja vielä miehen antama jalkahieronta.. Mut sitä ei oikein koko päivää voi harrastaa.. Joka päivä kylläkin
(paitsi miekkonen voi olla toista mieltä tosta hieronnasta..haha)
Aion kyl mennä takas tänään sinne kauppakeskukseen, ku varasin yhdet kengät, mitkä oli NIIN hienot.. mutta oli pakko miettiä yön yli, ku ei ois ehkä varaa. Mutta nyt päätin, että haen ne silti. Ja niitä pitää kyl muutenkin kokeilla farkkujen kanssa, kun eilen mulla oli päällä sellaset rönttö-vaatteet, niin kengät ei mun päällä ihan edukseen olleet
Mut uskon että ne pn hyvät.
Sit kaverin kaa kahville sinne.. en aio siis ottaa ylimääräisiä askeleita, vain pakolliset
Eilen kävin neuvolassa ja sielläkään mitään uutta. Maanantaina uudestaa, vaikka sanoinkin jo th:lle, että toivottavasti ei nähä sillon.. ainakaan niin, että olen yhdessä kasassa. Ens viikolla on myös toinen aika, jos bebe ei synny.
Jees.. tsemppiä kaikille, joilla on lähtö jo ihan käsillä. Ja paljon voimia niille, jotka on samassa veneessä mun kanssa.
Lätäkkö + bebe 39+5 (2 yötä laskettuun..)