Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

Onnea kaikille vauvautuneille :flower:

Laskettu aika tänään! :heart: Ei kyllä haittais jos vauva sattuis aikatauluja noudattaan :D Supistelee harvakseltaan ja jotenki koko maha tuntuu vähän aralta, mutta ei siis toistaiseksi tunnu et lähtö olis yhtään edessä. Jännätään tuoko tämä päivä mitään tullessaan ;)

Sadie ja vauva 40+0
 
ONNEA KOVASTI KAIKILLE VAUVVAANTUNEILLE...teitä on nyt niin pajon etten lähde erittelmään:heart:!

ON: Täällä ei mitään uutta...mitään ei tapahdu!kipeitä supparita tulee ja menee niinku ennekin, mutta mitään uuta ei. Onneks täällä on vielä muitakin kärvistelijöitä seurana:D!

SANNIMARJA; en kyllä kanssa osaa sanoa noitten 3 ässän tehosta kun sen verran, että ainakin ite huomaan ton saunan kohdalla että alkaa suppailee sen jälkeen ja spermassahan on tutkitusti sitä jotain ainetta, mutta sitä on varmaan niin vähän että jos se vauva ei oo vieä valmis sieltä tulemaan ni ei se seksi siihen auta, mutta uskon ite että jos on hiukan siinä kiikun kaakun että syntyykö huomenna vai tänään ni sillä saattaa hiukan saada asioihin vauhtia:LOL:

lennilokinpoika 38+2
 
Paljon on taas tulokkaita tullut, joten onnea synnyttäneille!

Täällä ei vieläkään juurikaan mitään kummosta, nyt rupesi kyllä vihloilemaan alavatsalle vähän väliä, mutta saa nähdä enteileekö synnytystä vai vessareissua ;). Supistuksia tulee päivittäin, mutta ei mitenkään tiheästi/ säännöllisesti ja ovat kivuttomia. Toivon niiiiiiin kovasti, että alkas jo tulemaan.

Tsemppiä kaikille ja paljon supistuksia tarvitseville!

Felessa ja kääpiö 40+2 (la. 10.9)
 
Hirmuisesti onnea nyytin kainaloon saaneet
pikkuvintiön äippä
Mousse
mirkkuli [url=http://www.glitter-graphics.com]
AngelEyes [/url]
Lenaki77
!



Cappuccino, hirmuisesti onnea uudesta plussasta ja nyt pienelle tarrasukkia kasapäin matkaan mukaan! :heart:

raitahippo, täällä myös samankaltainen mielihalu iskenyt. Voi että olisi perjantai-iltana tehnyt mieli kylmää saunasiideriä! :p

( . ) Ei mitään uutta. Rattoisa viikonloppu vietetty. Ensi viikolle ja viikonlopullekin suunnittelin jos jonkinmoista menoa, jos se vaikka aiheuttaisi jonkinmoisia tapahtumia. ;)


Epeti 38+6 (LA 20.9.)
 
Paljon onnea Lenaki ja koko perhe:flower::flower:

Itse ollaan kasassa. Yö meni suht hyvin pitkästä aikaa, vaikka tuo esikoinen (3v10kk) tuli taas väliin. Millä kummalla sen saisi loppumaan? Kohta alkaa olla ahdasta........

Alakertaa vihloo ja vatsa on pinkeä ja kova. Kävely on työlästä.....suppareita tulee mutta ei kipeitä. Menkkajomotusta ollut nyt pari kertaa....

Esikoisestakaan ei juurikaan synnäri merkkejä ollut ennenkuin laskettuaika koitti. Ehtikin syntyä sitten juuri laskettuna päivänä.

ONKO MUILLA AUTOLLA AJO HIRMUISEN TYÖN JA TUSKAN TAKANA? Kunnon asentoa ei saa ja tuntuu kuin olisi norsu posliinikaupassa.......

Ninnananna ja Sintti 38+3 (LA 23.9)
 
Onnittelut AngelEyes ja Lenaki :flower:

Pärämätsi sanos muuta, samat fiilikset täällä. Ihana että vauvoja tulee mutta miksei se oma jo tuu??

mulla oli kyllä viime yö jo edistystä sillä suppaili paljon ja melko tiheästi 12 jälkeen, en pystynyt nukkumaan kunnolla, vasta aamusta sain unenpäästä kiinni. Olin jo hetken toiveikas, mutta nyt on taas sama vanha olo takasin. Kuitenkin on nyt sellainen olo että max. pari päivää tässä enää menee, toivotaan, toivotaan..

Mirot 41+1 (la oli 4.9)
 
Angel Eyes, sinä sitten pääsit kuin pääsitkin synnyttämään. Onnea hurjasti! Ja samoin Lenakille onnea pikkuisesta!

solete, täällä kanssa sellainen fiilis että on jotenkin omissa maailmoissaan koko ajan. En jaksa keskittyä mihinkään ja ihmisten näkeminenkin tuntuu jo jotenkin työläältä. En ole jaksanut kavereitakaan kutsua tai päästää kylään enää. Mielialat ja fyysinen olo vaihtelee välillä minuutin välein. Eilen itkin suurimman osan päivästä, joko ilman mitään syytä tai sitten jokaiselle tv-ohjelmalle mitä satuin katsomaan. Tänään kävin aamulla lenkillä ja aloin vollottaa sielläkin ihan yhtäkkiä. Onneksi ei tullut ketään vastaan. :LOL: Ja ainakin kahteen kertaan tässä päivän aikana ehtinyt olla jo sellainen olo, että veetuttaa niin paljon että voisi repiä jonkun pään irti. Hormoonit alkaa siis olla ihan aivan järkyn sekaisin. Huoh. Täytyy varmaan tästä lähtien kirjoittaa ulos lähtiessä otsaan, että: "Pysykää kaukana musta, oon viimeisilläni raskaana ja saatan räjähtää koska vaan."

Päätä on jomotellut jonkun verran tänäänkin, mutta tuntuu että se olisi pikkuhiljaa helpottamassa. Illalla ja aamulla sekä lenkillä suppaili jonkun verran, mutta ei mitenkään kipeämmin tai erilaisemmin kuin aiemmin. Menkkamaista jomottelua on ollut jo pari päivää aika paljon, mutta merkkaako sekään nyt yhtään mitään, kun sitäkin on ollut ennenkin.

Mä en enää usko poppaskonsteihin. On kokeiltu vadelmanlehtiteet, ripeät lenkit, kyykkäilyt, raivosiivoukset, rappusten ravaamiset, akupisteiden painelut, rintojen lypsäminen janiinedelleen. Akupisteiden painelu ja lenkkeily aiheuttaa kyllä supistuksia, mutta yhdessä kasassa tässä silti edelleen ollaan. Ei tää poika täältä ilmeisesti pakottamalla tuu. Kunpa ei vaan hirveesti yli menis. Onhan tässä vielä viikko laskettuun eli ei vielä hätiä, mutta alkaa vaan epätoivo iskeä näiden hormoonimyllerrysten ja muiden vaivojen takia. :| Pelottaa ajatus, että joutuis olemaan raskaana vielä kolme viikkoa.

Suppareita kovasti niitä toivoville (varsinkin Mirotille :)) ja muutenkin tsemppiä kaikille vaivaisille!

mt & poika 38+6
 
Tänään käyty päivystyksessä, mutta ei vauva-asialla. Esikoinen päätti työntää xylitolpastillin niin syvälle sieraimeen ettemme saaneet sitä mitenkään pois :headwall: Yritimme puhaltaa sitä monesti, mutta pastilli oli niin tahmea, että tarttui nenän limakalvoihin kiinni.

Soitin sitten sairaalaan ja käskivät tulla samantien paikalle. Pääsimme lähes heti sairaanhoitajan luokse ja kas kummaa, pastilli oli automatkan aikana joko liuennut tai muuten tullut ulos nenästä :headwall: Parempi tietenkin niin, mutta kyllä ärsytti turha käynti. Tyttö oli kuulemma sanonut sairaalan pihalla autosta noustessa isälleen, että "ei siellä enää mitään ole", mutta kun tuollaisen vähän alle kaksivuotiaan sanomisiin ei oikein voi luottaa...

Muuten olo aivan samanlainen kuin aamulla, eli ei taida synnytys tänään olla lähellä.

Tiinuliini ja Vompatti 38+5 (la 21.9.)
 
Onnea täältäkin kaikille jo vauvansa saaneille.:flower::flower:

Omassa olossa ei mitään uutta, ei siis edelleenkään minkäänlaista merkkiä että vauva voisi olla piakkoin syntymässä. Ensi viikolla on ti ja pe neuvola, jos vauva ei sitä ennen ehdi syntyä. Viime yönä sain onneksi pitkästä aikaa nukuttua hyvin, vaikka vessaan pitikin herätä pari kertaa, mutta nyt ei unet katkenneet niihin.:)

Jatketaan siis odottelua...:headwall:

ennie ja myrmy 40+1 (La 11.9)
 
Paljon onnea kaikille vauvan jo saaneille! :flower:

Paljon jaksamisia etenkin Menninkäistytölle!

Tiinuliini Noi taaperot on kyllä uskomattoman nopeita tekemään kaikkea mahdollista :LOL: Onneks tilanne selvisi kuitenkin :)

Mä olen tänään käyny kaupassa, jossa yritin toimia oikein rivakasti, sen jälkeen oon laittanu ruokaa, leiponu ja siivoillu. Nyt on paineentunnetta alapäässä, mutta ei oikeestaan supistele. Olis kyllä kiva pikkuhiljaa saada oma kroppa takasin, kun on kyykkimiset ym jo niin hankalia. Vaikka ei mulla sen kummempia vaivoja onneksi ole, että sen puoleen ei ole niin kiirettä... Mutta alkaahan tässä jo vähän malttamaton olemaan, vaikka vielä on puoltoista viikkoa laskettuun :)

-dask ja typy 38+3, 23.9
 
Onnittelut Lenakille ja Angel Eyesille! :flower:

Täällä ei mitään oireita synnytyksestä.. ainut on että häpyluuhun vihloo aina noustessa tosi paljon. : /
Vois jo tulla tää tyyppi ulos täältä, taitaa olla yhtä hidas liikkeissään kun isänsä ja syntyä vasta lokakuussa! :headwall:

minä ja rosinarusina 38+1 (la 25.9)
 
Sylillinen onnentoivotuksia Lenaki77, Mirkkuli, Mousse, Angel Eyes ja pikkuvintiön äippä!!! :hug: Oon niin onnellinen teidän puolesta :heart:

Mt Silloin, kun on jotain vaivaa koko ajan, niin silloin tää odotus tuntuu NIIN pitkältä ja ahistavalta! Mulla ei tällä hetkellä satu sillein mihinkään, mutta hitto, ku alkaa kyrsii tää Tekemisen puute! Mulla on niin paljon energiaa pään sisällä et ahistun jo ajatuksestakin, että joudun TAAS istuu kotona.. mä oon ihan tympääntynyt näihin seiniin! Mä en voi lähtee lenkille, kun alavatsaan alkaa sattuu ihan sikana enkä voi siivota (imuroida jne), kun selkä prakaa.. salille en voi mennä ku oon kipee :D Tää on niin ärsyttävää, että välillä alkaa ihan huvittaa itteeki..
Mies lähti automessuille, oisin voinut mennä mukaan, mutta en viittinyt lähtee riippakiveks ja valittamaan, kun en jaksa kävellä jne. :) Eikä mua autot vois vähempää ees kiinnostaa, mut ois ollu jtn tekemistä. No päätin kuitenkin jäädä kotiin ja antaa miehen nauttia messuista.. ;)

On muuten aivan IHANAA kun nukkuu sohvalla viileessä ilmassa! Mä oikeesti saan jopa nukuttua :D Herään sen vakkari yhden kerran ku alkaa pissattaa, mutta harvemmin jaksan nousta.. koitan vaa löytää asennon, missä en tunne sitä :)

Tänä aamuna huomasin, että vatsa on laskeutunut aivan järkyttävän alas :D Se on alavatsan kohdalta jo muuttanut muotoaankin! No mut sen verran on painetta alhaalla ollutkin ja supistellut, että ihme jos mitään ei ois tapahtunut.. Odotusta, odotusta edelleen vaan kuitenkin.. Onko enää päivä, viikko vai 2 jäljellä??

Tänään sain taas avautumiskohtauksen miehelle.. Mua kyl itteeki ärsyttää, kun kelailen asioita niin pessimistin silmin!! Pitäs keskittyy ajattelemaan hyviä asioita ja keskittyä ajattelemaan sellaisia asioita mitkä tuo hyvän mielen, eikä toisinpäin. Mut mulla on kyllä nyt myös LIIKAA aikaa ajatella kaikkea ja muokata niistä tyhmiä ajatuksia.. Ja olen tottunut siihen, että kun esim. vituttaa, niin käyn urheilemassa tai teen jotain muuta fyysistä niin saan purettua itteeni. Nyt en voi ja sekös turhauttaa. Mutta nyt AJATTELEN POSITIIVISESTI, että KOHTA saan käsille tekemistä ja pääsen vaunuilemaan ja aika pian sit jo salillekin.. ja normaali elämä voi alkaa :) Entinen elämä sovellettuna versiona.

Tää palsta on kyl super pelastus päiviin :) ja kohta ollaan kaikki tuolla toisessa pinossa kirjottelemassa vauvantuoksuisia kirjoituksia ja jakamassa toisenlaisia fiiliksiä kuin nyt!

Mä kyl kans kirjottelen joka kerta samanlaisia juttuja tänne! :D Mutta kun mitään Erikoista ei tapahdu.. niin ei oikeestaan ole mitään ihmeellistä sanottavaa, mutta on kuitenkin tarve kirjottaa jotain ;)

Mut joo.. jännä nähdä taas kun tänne kirjautuu seuraavan kerran, että kuka on tällä kertaa jakautunut :) Nyt sen tietää että melkein joka kerta kun tänne tulee niin aina on lisää vauvoja maailmassa! :heart: :heart:

Lätäkkö + villikko vauva (taitaa tulla äitiinsä) 39+1 (6 päivää jäljellä LA.han)
 
Sannimarja, miulla auttoi tuo sauna tällä kertaa hyvin. :)

Menninkäistyttö, kyllähän tuo antoi itseään odottaa.

Kiitos kaikille onnitteluista ja onnea muille vauvautuneille myös. :flover:

Nyt kun vielä pääsisi kotiin niin kaikki olisi hyvin. Tiistaita siis odotellessa. Oma vointi on niin hyvä että sen puoleen ei estettä.

Angell Eyes ja pikku Säihkis
 
Paljon onnea taas vauvojen johdosta kaikille omansa saaneille!

Piti tuosta synnytystä ennakoivista merkeistä vielä sen verran kirjoitella että naureskeltiin kätilön kanssa sitä, et vauvat rauhottuu ennen synnytystä. Eli liikkeitä olis vähemmän. Meitin jätkä rauhoittui noin 20 min ennen kun ulos maailmaan saapui :D :D
Kätilö ja sanoi et näin yleensä vaavit rauhoittuu muutama päivä-viikko ennen h-hetkeä, jonka johdosta useat käyvät sitten tarkistuksessa liikkeiden vähyyden vuoksi. --> ja hyvä että tarkitetaan tilanne, joskus voi syy ola jotain muutakin kuin rauhoittuminen.
 
Onnittelut vauvoista!

Mulle tuli sellanen olo, että vauvan pitäs syntyä NYT. Siis NYT. En jaksa enää odottaa. Yhtään. *huokaus* Eihän se kyllä tule mutta miten toivoisinkaan, että NYT olis aika.

Ei mulla mitään erityisiä vaivoja ole. Haluan vaan, että se syntyy jo!

Epätoivoista välillä :D

Sannimarja 39+0
 
Onnea taas kaikille jakautuneille! Aina sama fiilis, ettei itse ikinä pääse tuonne asti....

Tiinuliini,hyvä, kun saitte pastillin pois! Meillä meni keväällä pajunkissa nenään, ja sitä ei sitten millään saanut kaivamalla pois. Tyttö alkoi aivastelemaan, niin tukin hetken mielijohteesta toisen sieraimen juuri aivastuksen tullessa, ja sieltähän se lensi kaaressa ulos:) Täytyy muistaa ensi kerralla sama kikka, oli niin kätsy:)

ON: Tänään POKS POKS 39+0 jeeee! Mikä fiilis! Pakko tän on joskus loppua.....
Alkanut vähän kiristelee vatsaa, mut ei voi sanoa kivuliaiksi. Iltaisin kuten juuri nyt vauva huitoo niin mielettömästi, etten tiedä, onko supistuksia vai vain liikettä! Ihan kuin vauvan luut olisivat kovempia ja terävämpiä ja liikkeet aiempaa paljon vahvempia!

Tänään on myös kuvottanut, toivon senkin olevan jokin ennemerkki, niin kuin suurin piirtein kaiken muunkin:) Mieli on tosiaan muissa maailmoissa eikä edelleenkään jaksa mihinkään keskittyä, mutta suuri kärsimättömyys on hetkeksi väistynyt ja helpotus tän ajan loppumisesta on päällimmäinen tunne!

Voimia kaikille kärvistelijöille!

Liisa&Liisa 39+0, 19.9.
 
Mä luulen, että täällä alkaa mies kohta odottamaan vauvan syntymää enemmän kuin minä. Mä olen niin käsittämättömän kiukkuinen, että ihan itseänikin alkaa jo hävettää. :ashamed: Ja miestä tietennii jurppii, kun joutuu mun jupinoita kuuntelemaan. Ja sitten kun se hermostuu, mä loukkaannun, kun se ei ymmärrä mua.
Ei oo helppoo.
Yleensä olen kyllä kohtuullisen hyvä hillitsemään hilujani, mutta nyt menee kyllä vati nurin joka pikku asiasta ja railakkaasti. Ja vaikken välttämättä kohdista kiukkuani kehenkään, jupisen sitten kohtuullisen äänekkäästi vaikka itsekseni.

Nyt olen alkanut jo miettimään, että katoaahan tämä varmasti sitten vauvan synnyttyä jossain vaiheessa?! Ihan kamalaa, jos jäisikin tällaiseksi kiukkusäkiksi.
 
jälleen uusia vauvoja syntynyt,ONNEA kaikille nyytin saaneille:flower:

pikaisesti kerron synnytyksen kulusta..
3.9 suppareita aika tasasesti ja aika napakoita/kipeitä.menimme synnärille,suoraan käyrään ja ilokaasua kaveriksi.
yö meni supistellessa miten sattuu,lääkäri sanoi 4.9 aamulla että josko kotiin takasin..:O minä siihen etten varmalla mene,sen verran kipeitä ne supparit kuitenki oli.kohdun kaulalla ei juurikaan ollut tapahtunut mitään,ei edistynyt yhtään.jäin vielä synnärille,suppareita rupesi tulemaan ,ja kipua lisää,sain myös jotakin kipulääkettä lihakseenkin,ilokaasun kaveriksi.illalla ihan pikkasen oli kohdunkaulalla tapahtunut..mutta kipua oli sitäkin enempi.mulle oli siis tehty loop-hoito 2 kertaa(tästä syystä kohdunkaula"jumissa")supparit tuntui vain navan alapuolella ja häpyluun yllä!
5.9 kärvisteltiin yhä kipujen merkeissä,kohdunkaulalla ei juurikaan mitään muutoksia!:confused: kunnes illalla lääkäri päätti että annetaan supistuksen estolääkettä ja nukahtamislääke.noh,joutui antamaan vielä toisenkin estolääkkeen tuplana.sitten supparit rauhoittui hieman että sain nukuttua vähän,kun edellisinä päivinä ja ed yönä en saanut nukuttua yhtään.ruoka ja juoma iltapalan jälkeen kielletty,josko leikataan seuraavana päivänä..
6.9 lääkäri tuli aamulla ensimmäiseksi katsomaan onko mitään tapahtunut kohdunkaulalla,no eihän siellä mitään:( sain kohdunkaulaa pehmentävää lääkettä,jos se ei toimisi--> leikkaus.
mutta se tepsi! pian kohdunkaula katosi ja kohdun suu oli sormituntumalla ja kaikki eteni nopeesti ja lopulta sain epiduraalinkin,jippiiii!
typy työntyi ulos melkein itsestään,kun sain luvan työntää,2 ponnistusta ja pää oli ulkona + 1 ponnistus tuli hartiat,ja koko typy:D siis tosi helposti ja nopeesti.

typy terve vaikka oli se 250:1 riski saada down vauva.mehän ei tehty lapsivesitutkimuksia eikä muita,veriseula vain.

nyt etsitään kovasti rytmiä typyn kanssa,joka alkaa hahmottua pikku hiljaa nukkumaan n.23 ja herätään syömään 3.30-->nukutaan taas 8-9 aikaan ylös. päivä menee huonohkoilla unilla.mutta pääasia että yöllä uni maittaa .

mie ja typy 6 päivää vanha:D:heart:
 
Heipä hei kaikille!!Täällä sitä ollaan vielä Tyksissä osastolla odottamassa pienokaisen syntymistä!!Huomenna selviää että käynnistääkö he synnytyksen vai odotetaanko edelleen!!Viikkoja mulla om nyt 38+4 huomenna ja vauva voi oikein hyvin et sen puolen he kyllä voisivat käynnistää kun asutaan siel saaristossa ja on pitkä matka sairaalaan!!Pitäkää peukkuja että he jotain tekevät!!Hyviä vointeja kaikille ja ONNEA kaikille vauvan saaneille!!

miita1969 & Walter 38+3
 
Visitor sulla kestikin pitkään että vihdoin alkoi tapahtumaan! Onneksi sitten loppuhommat meni noin hyvin ja nopeasti ettei sit tarvinnut vaavia ponnistella ulos ton pidempään :) Tsemppiä vauva-arkeen! Perässä tullaan.. Se on varma :D Mikään muu ei olekaan tällä hetkellä niin varmaa..

Äsken pisteli ja vihloi "Sinne" taas tosi inhasti.. mutta mä oon ihan intona, että tunnen jotain fyysistä kipua, koska se vie aina tätä hommaa eteenpäin :D Ja mä tunnen ku bebe menee alaspäin.. tai siis ainakin luulen, että se tunne on sitä.

Mitä ootte mieltä kun kaveri sanoi, että jos loppuraskaudessa menee nukkumaan aina kauheen myöhään, ja sit aamulla nukkuu pitkään, niin vauva oppii tällaisen rytmin ja sitä on vaikeata saada sit nukkumaan illalla "normaaliin" aikaan. Et ku se syntyy, niin sil on tavallaan tää sama rytmi ku äitillä loppuraskaudesta. Mä nyt suhtaudun tohon vähän niin ja näin.. Kokemuksia tai mielipiteitä? :)

Öitäää! Toivotaan, että joku meistä lähtee TÄNÄ yönä synnyttää!!! ;)

Lätäkkö ja vauvaliini 39+1
 
Onnea uusista perheenjäsenistä Mirkkuli, Angel Eyes, Lenaki77!!! :heart::flower:

Kiitos synnytystarinan jakajille, niitä on aivan ihana lukea! :)


( * ): Eilen vuosin vähän verta illalla ja äläpää ollut todella hellä ja kirvelevä (hiivaa??? ) mutta muuten oireet kutakuinkin nollassa... Välillä supistelee, mutta koskas mulla ei ois supistellu... :D Olo on siis ihan ok... Ei oikein enää jaksais odottaa, mutta jaksaa kuitenkin :) Miehen kanssa vieteltiin rauhaisa kotiviikonloppu, oli aivan ihanaa. :heart: Vähän tyyppiä häädeltiin ja siitäkös tuo alakerta kipeyty lisää... :kieh:

Mikäs tässä sitten, kun odotellaan vaan lisää... :whistle:
Lara- ja Väkkärä rv38+4 (23.09.)

P.s. Onko kukaan synnyttäneistä huomannut eroa vauvan liikkeissä lähellä synnytystä? Yleensähän puhutaan, että vauvat rauhoittuis loppua kohden... meillä on ollut ihan hurjaa vääntelyä ja potkimista nyt kaksi päivää! Täällä jo pari tuntia ollaan hereillä notkuttu edellä mainitun syyn takia :D
 
Lätäkkö Ensinnäkin, voimia toimettomuuteen, koita keksiä jotain mielekästä tekemistä, ettet ihan mökkihöperöidy :hug: Miten olis käsityöt? Joku hyvä kirja?
Ja sitten tohon sun vauvan rytmi-kyselyyn. Kun mä olin viimesilläni esikoisesta, mun mies oli pitkällä saikulla, eli meijän vuorokausirytmi oli aika myöhäinen, nukkumaan yleensä 24 aikoihin ja ylös joskus kympiltä. Tähän rytmiin vauvakin oppi. Toki meijän oma rytmi jatkui samanlaisena syntymän jälkeenkin, eli en osaa sanoa johtuiko vauvan rytmi ennen synnytystä olleesta vai syntymän jälkeen meillä olleesta rytmistä. Mutta siis teoriassa meillä ainakin piti paikkansa toi rytmin omaksuminen.

Sannimarja Mulla kanssa ilmassa tota kärsimättömyyttä... :whistle: Mä oon kyllä muutenkin kärsimätön luonne, mutta alkaa kyllä päivä päivältä enemmän kyrsiä, kun on niin kömpelö! Vaikka vaivoja ei sinänsä ole, mutta oma kroppa mulle takasin, kiitos! (ja mahd pian :D) Yritetään jaksaa vielä, ei tässä nyt onneks enää hirveen kauan voi mennä!

Epeti Eiköhän noi ole ihan hormonimyrskyjä, jotka pikkuhiljaa sitten häviää synnytyksen jälkeen (kun oot selvinny niistä maidonnousun aiheuttamista myrskyistä...) Voimia sulle ja ilmeisesti etenkin sun miehelle :)

Visitor Sulla näköjään typy antoi odottaa itteään sitten ihan pitkän kaavan mukaan! Onneksi loppu meni teillä kuitenkin nopeesti, ettei tarvinnu siinä enää kärvistellä. Onnea pienokaisesta :heart:

Miitalle voimia, toivottavasti käynnistävät, ettei tarvii turhan panttina olla siellä sairaalassa...

ON: Mä näin unta, että mun mummo ja miehen siskon tyttö 3v oli kuolleena mun vanhempien vaatehuoneessa :confused: Tai siis ne makas siellä parisänkymäisesti patjalla vierekkäin, ihan niinkun ne olis haudattu sinne. Kuitenkin ne jotain jutteli ja jonkun verran liikkukin. Mä heräsin tähän uneen 5.45, enkä sen jälkeen nukkunut. Eikös niin sanota, että kuolema unessa tarkoittaa kuolemaa tai uuden syntymää? Noi henkilöt on siis molemmat oikeesti hengissä. Mä nyt päätin siitä plus siitä, että nousin miehen kanssa kuuden jälkeen täynnä energiaa (ei normaalia mulle!!), että meijän neiti syntyy tänään :D On mua kyllä pikkusen supistellukin tässä aamulla, että ei se ihan toivoton ajatus ole. Mutta ehkä se ei vielä tänään tule kuitenkaan... Esikoinen just vetelee aamupalaa, täytyy sitten lähteä rivakalle aamulenkille, kun saadaan aamutoimet hoidettua. Jos vaikka niitä supistuksia sais aikaseksi. Seksi ei ainakaan aiheuttanut yöllä minkäänlaisia tuntemuksia :mad: No, neiti tulee, kun on aika...

Jaksamista kaikille!!

-dask ja typy 38+4, 23.9
 
Huomenia!

Kiitos VISITORSILLE synnäri kertomuksesta...kylläpä sulla oli pitkä reissu siellä, mutta sitte kun alko tapahtua ni taisi olla kuitenkin ihan positiivinen kokemus!

EPETI; Mulla kyllä kanssa noi mielialat heittelee ihan hirveesti...saatan ensten olla ihan tosi hyvällä päällä ja kun joku aälaa ärsyttää ni sitte räjähtää helposti:D

LARA; mää en ainakaan muista aikasempien lapsien kohdalla että ois ollu jotain muutosta noissa liikkeissä sen kummemmin! Mulla on kanssa tää bebe jytänny muutaman päivän ihan hirveesti, mutta eilen tuntu että ois ollu tosi rauhallinen eikä nyt aamullakaan oo aamupalan jälkeen ollu sellasta jytäämistä kun yleensä!

ON; Ei mitään uutta...etova olo on, yö tuli nukuttua aika huonosti mutta muuten kaikki ennallaan. Se ois sitte tasaan viikko aikaa tohon sektioon....eli sitä odotellessa! Jännittää kyllä kovasti kun nyt on sitte aka suunniteltu sektio!

MIITALLE sinne tsemppiä jospa ymmärtäisivät pian sitten käynnistellä!

lennilokinpoika 38+3
 

Yhteistyössä