Sylillinen onnentoivotuksia Lenaki77, Mirkkuli, Mousse, Angel Eyes ja pikkuvintiön äippä!!! :hug: Oon niin onnellinen teidän puolesta :heart:
Mt Silloin, kun on jotain vaivaa koko ajan, niin silloin tää odotus tuntuu NIIN pitkältä ja ahistavalta! Mulla ei tällä hetkellä satu sillein mihinkään, mutta hitto, ku alkaa kyrsii tää Tekemisen puute! Mulla on niin paljon energiaa pään sisällä et ahistun jo ajatuksestakin, että joudun TAAS istuu kotona.. mä oon ihan tympääntynyt näihin seiniin! Mä en voi lähtee lenkille, kun alavatsaan alkaa sattuu ihan sikana enkä voi siivota (imuroida jne), kun selkä prakaa.. salille en voi mennä ku oon kipee
Tää on niin ärsyttävää, että välillä alkaa ihan huvittaa itteeki..
Mies lähti automessuille, oisin voinut mennä mukaan, mutta en viittinyt lähtee riippakiveks ja valittamaan, kun en jaksa kävellä jne.
Eikä mua autot vois vähempää ees kiinnostaa, mut ois ollu jtn tekemistä. No päätin kuitenkin jäädä kotiin ja antaa miehen nauttia messuista..
On muuten aivan IHANAA kun nukkuu sohvalla viileessä ilmassa! Mä oikeesti saan jopa nukuttua
Herään sen vakkari yhden kerran ku alkaa pissattaa, mutta harvemmin jaksan nousta.. koitan vaa löytää asennon, missä en tunne sitä
Tänä aamuna huomasin, että vatsa on laskeutunut aivan järkyttävän alas
Se on alavatsan kohdalta jo muuttanut muotoaankin! No mut sen verran on painetta alhaalla ollutkin ja supistellut, että ihme jos mitään ei ois tapahtunut.. Odotusta, odotusta edelleen vaan kuitenkin.. Onko enää päivä, viikko vai 2 jäljellä??
Tänään sain taas avautumiskohtauksen miehelle.. Mua kyl itteeki ärsyttää, kun kelailen asioita niin pessimistin silmin!! Pitäs keskittyy ajattelemaan hyviä asioita ja keskittyä ajattelemaan sellaisia asioita mitkä tuo hyvän mielen, eikä toisinpäin. Mut mulla on kyllä nyt myös LIIKAA aikaa ajatella kaikkea ja muokata niistä tyhmiä ajatuksia.. Ja olen tottunut siihen, että kun esim. vituttaa, niin käyn urheilemassa tai teen jotain muuta fyysistä niin saan purettua itteeni. Nyt en voi ja sekös turhauttaa. Mutta nyt AJATTELEN POSITIIVISESTI, että KOHTA saan käsille tekemistä ja pääsen vaunuilemaan ja aika pian sit jo salillekin.. ja normaali elämä voi alkaa
Entinen elämä sovellettuna versiona.
Tää palsta on kyl super pelastus päiviin
ja kohta ollaan kaikki tuolla toisessa pinossa kirjottelemassa vauvantuoksuisia kirjoituksia ja jakamassa toisenlaisia fiiliksiä kuin nyt!
Mä kyl kans kirjottelen joka kerta samanlaisia juttuja tänne!
Mutta kun mitään Erikoista ei tapahdu.. niin ei oikeestaan ole mitään ihmeellistä sanottavaa, mutta on kuitenkin tarve kirjottaa jotain
Mut joo.. jännä nähdä taas kun tänne kirjautuu seuraavan kerran, että kuka on tällä kertaa jakautunut
Nyt sen tietää että melkein joka kerta kun tänne tulee niin aina on lisää vauvoja maailmassa! :heart: :heart:
Lätäkkö + villikko vauva (taitaa tulla äitiinsä) 39+1 (6 päivää jäljellä LA.han)