Oi, piti ihan itkeä tirauttaa kun olen niin onnellinen
Cappucinon puolesta
Kovasti paljon tarrasukkia pienokaiselle!
Hildamiinille ja
Visitorille myöskin hurjasti
onnea!
Mää olin koko raskausajan aika seesteinen, ja nykyään itken ainaskin kymmenen kertaa päivässä! Sekä onnen että väsymyksen siivittämiä ikäviä kyyneleitä. Tänään taitais olla tulossa taas positiivinen päivä =)
Lätäkkö, ei tässä tosiaan hirmuisesti saa pienokaisen kanssa nukuttua, mutta mää oon välillä (esim. viime yönä) nukkunut jopa paremmin kuin raskausaikana! :hug: Ei ainakaan tarvii suppari- tai lonkkakipuun herätä! Myös nukahtaminen on helpompaa, kun ei valmiiksi pelkää, että minkähänlainen kauheuksien yö on luvassa... Vauvan itku väsyttää, mutta kummasti sitä saa voimia jaksaa kun katselee sitten söpöläisen kasvoja toisen niin tyytyväisenä syöpötellessä... :heart:
Menninkäistyttö, toivottavasti päänsärky pysyy loitolla! Täytyy kyllä nostaa hattua sulle, kun kuulostaa sulla olevan aina kremppaa toisen perään, ja silti jaksat niin paljon touhuilla kaikkea! Mut otahan silti välillä ihan levon kannalta rennosti joku päivä, että jaksat sitten sen itse toimituksen! (Hui kauhea...
Tajusin tuota edellistä lausetta kirjoitellessani, että mun äidillinen hoivavietti ulottuu nykyään ihan kaikkeen ja kaikkiin!
)
Tsemppailut taas kerran kaikille. Loppusuoralla ootte jo joka iikka
Shuri ja Päivänsäde vajaa 2 vko