Kivasti kävi joo niin, että hianon tekstin kirjotin ja sit olikin joku pärkkeleen huoltokatko. Jos ny paremmalla onnella.
Kiitos
Lahopää-Liisalle uudesta pinosta!
Tervetuloa
Nipistys!
Onnea
Cinnamolle tytöstä ja
MiiaK:lle yllätyspojasta. Mäkin oon alkanut miettiä, että jos kuitenkin meidän "ei tytöllä tämmösiä vehkeitä ole"-poika onkin sit kummiskin tyttö
Hauskaahan se ainakin olis.
Visitor39 kuulostipa pahalta, millainen on vointi nyt? Kauheasti aina noissa pelkää, että vauvalle sattuu jotain mutta ei se itsellekään kivaa ole, ei varmaan oikein ilahduta könkätä kepeillä. Onneks ei kuitenkaan sattunut pahemmin!
Voi ihana
syyskuu, joskus tuntui, ettei se ikinä tule ja nyt se on täällä
Tykkään syyskuusta, meidän ensimmäisen hääpäivä tulee nyt syyskuussa, samoin viis vuotta seurustelun aloittamisesta. Toivon kovasti, että vauvakin ehtisi syyskuun puolella tulla, kruunais meidän syyskuurakkauden
Neuvolassa kävin tänään, eipä siellä ihmeempiä. Ei mulla koskaan oikein mitään asioita siellä purettavana tai kysyttävänä ole, mikäs tässä ollessa. Arvotkin oli kaikki ok, sf-mitta tipahtanut 32 sentistä 31,5 senttiin mutta olin kyllä vähän eri asennossa ja mittaajakin eri kuin viimeksi. Painokin tippunut 400 grammaa hirveestä mässytyksestä huolimatta.
Vauva
raivotarjonnassa, jes! Pääkin suht alhaalla, tosin sen verran ylhäälläkin vielä, että terkka veikkaili ainakin laskettuun aikaan menevän ja sitähän mäkin oon koko ajan aatellut. Tuumasi myös, että vauva vois olla kooltaan maksimissaan 3,3 kiloa, kelpaa
helpottava tieto tuo, että se nyt kummiskin on pää alaspäin ja ilmeisesti alkaa laskeutuakin alemmas.
Voimia kaikille!
Sannimarja 37+3