Poni Ihanaa, että pääsit kotiin!
Toivottavasti maltat lepäillä kotonakin (mulle tekis tiukkaa...)
Lahopää-Liisa Onnea 3xtädille! :flower:
visitor nro 39 Voimia ongelmiisi, toivottavasti kaikki selviää! :hug:
Shuri Ihana toi miehesi kommentti :heart:
Mä kävin keskiviikkona neuvolalääkärillä. Kaikki oli hyvin. Kohdunsuun tilanne oli sama kuin alkuraskauden lääkärissä:kiinteä, kiinni ja 4cm pitkä. Sf-mitta oli 25cm, kasvaa kuulema samaa tahtia kuin esikoinenkin (esikoinen syntyi laskettunapäivänä 3470g/52cm, eli "normaalikokoinen" vauva oli). Syke vaihteli 140-150 ja vauva oli rt:ssa. Tosin sillä on niin hyvin tilaa liikkua, että en usko sen vielä jäävän pää alaspäin. On tainnut jo kääntyäkin taas, kun potkut tuntuu aina eri kohtaan
Olin esikoisen kanssa toissayön mun vanhemmilla. Käytiin kummipojan kanssa ostamassa hänelle ensimmäinen kännykkä 7v-lahjaksi
Poika oli ihan onnensa kukkuloilla ja kävi koko ajan kattelemassa puhelinta, kun se oli latauksessa
Ihana, kun voi antaa toiselle noin hyvän mielen!
Nukuin sitten "vieraassa" sängyssä vähän huonosti ja olin tosi väsynyt, kun tultiin eilen kotiin. Tänään sainkin sitten nukkua pitkään, mies heräsi esikoisen kanssa ja äsken lähtivät keskenään johonkin liikenteeseen, että mä saan olla yksikseni ja ihan rauhassa
Mies on muutenkin ollut tosi ihana, on sairaslomansa aikana ollut tosi ahkera tekemään kaikkia rästihommia, mitä kotona on roikkunut tekemättä ties kuinka kauan. Ihana, kun kerrankin tulee hommat tehtyä, yleensä saan nalkuttaa asioista monia kertoja, ennen kun jotain (vastahakoisesti) tapahtuu... Miehellä on siis ihan haavan parantumissairasloma, eli on ollut koko ajan ihan toimintakykyinen.
Tuntuuko muista, että aika menee tosi nopeasti? Siis viikon päästähän on jo juhannus! Ihan uskomatonta
Ja mun piti äsken oikeasti miettiä, että poksuiko mulla eilen 25+0 vai 26+0, ja onhan noita viikkoja jo 26
Ei pysy enää perässä...
Mukavaa juhannuksen odotusta kaikille
-dask ja typy