Heippa pitkästä aikaa!
olen ollut poissa koneelta, oli tossa joku aika sitten migreeni joka päivä, ja muutenkin puuhaillut vähän muuta kuin surffaillut. Yhtenä päivänä pelästyin oikein kunnolla: istuin koneella ja yhtäkkiä lähti näkö lähes kokonaan
Ei samalla tavalla kuin migreenissä, vaan täysin yhtäkkiä ja palautui myös alle minuutissa. No soittelin sitten äippäpolille, sieltä käskettiin soittamaan lekurille, ja vihdoin sain meidän oman terveyskeskuksen kiinni, jossa terveydenhoitaja käski soittamaan neuvolaan. Sanoin, että siellä on soittoaika jo ohi, mutta käski silti soittamaan... no minähän soitin eikä neuvolassa ole puhelimet edes päällä soittoajan ulkopuolella! :kieh: Hienoa palvelua taas... no sitten soitin isomman kaupungin päivystykseen ja sieltä vihdoin sain puhua lääkärin kanssa, joka sanoi, että kyseessä tod. näk. on vain migreeni, jota raskaus voi muuttaa milloin minkäkinlaiseksi. Toivotaan, ettei tule uudestaan tuollaista kohtausta! Kiva juttu, jos en enää voi ajaa autoa... niin nopeasti se näkö lähti...
Hitto kun on kuuma! :headwall: Toivottavasti tämä kesä olisi mahdollisimman viileä....
Mulla on
häntäluu ja muutenkin takamus usein kipeä, onko muilla? Varsinkin kun on istunut jossain kovalla tuolilla niin sen kyllä huomaa sitten myöhemmin, auts!
JiiMii: voi harmi mikä lekuri ja vaiva! :hug: Mutta miten ihmeessä sut on käsketty tekemään vatsalihasliikkeitä??? Meillä fysioterapeutti perhevalmennuksessa KIELSI tekemästä niitä raskauden aikana! :O
Kiitos kaikille sukupuolikommenteista!
Kyllä on ajatukset jo vähän iloisemmat
ja
Tervetuloa uusille! :flower:
Pakkastyttö: minä vasta aloitin rd-ruokavalion. Mutta eihän tuo eroa mitenkään mun aikaisemmasta ruokavaliosta - kun en raskauden aikana ole yhtään suklaata syönyt ja makeisiakin vaan muutaman aina silloin tällöin... suurin ero lienee se, etten saa juoda mehuja. Minä en oikein ymmärrä tuota ruokavaliota: onko tarkoitus olla syömättä sokeria vai olla syömättä sokeria niin paljon, että arvot nousevat??? Minulla on monesti aterian jälkeinen arvo ollut reippaasti alle 5! Ja korkein arvo minkä olen nyt mitannut, on 6,4....
Teenköhän jotain väärin?
Vakuutusta koitettiin hakea If:stä, eikä saatu. Ei kannata olla rehellinen, sen voin sanoa joooooo :headwall: Ja heti hakemuksen lähettämisen jälkeen sain tuon rd-tuomion, eli en varmaan enää saa mistään muustakaan yhtiöstä vakuutusta. No lapselle otetaan sitten heti kun mahdollista.
Me pidetään
nimiäiset. Samasta syystä kuin haluttiin siviilivihkimen. Vaikka minä yhä kuulun kirkkoon, enkä sieltä aio erota, niin emme koe "reiluksi" kirkkoa kohtaan lausua uskontunnustusta tai muita rukouksia, joita emme rehellisesti tarkoita. Saas nähdä kuinka paljon ihmisiä tulee nimiäisiin... ensin oli tarkoitus pitää mahdollisimman pienet, mutta sitten toisaalta taas siinä olisi hyvä tilaisuus näyttää vauvaa kaikille sukulaisille, niin eivät sitten änkeäisi kyläilemään...
Kseena: hyvä että kysyit, muuten mä oisin laittanut gallupin pystyyn!
Mun
paino on noussut raskauden aikana 2,9 kiloa. (ja silti valitetaan syömisestä...........jeeeeeeeee..........) no varmaan se alkaa kohta nousemaan, kesä ja kuumuus ei sovi mulle, ja vähän alkaa jo turvotusta olemaan...
Santtu: mulla on maha välillä kipeä, ja välillä kova. Mutta ei kuulemma huolta. Toisaalta, jos sulla tulee säännöllisesti niin taitaa olla eri asia. :hug: Lepäilyä vaan! :hug: Muutaman kerran olen muutan joutunut sanomaan AU! kun Sintti on potkassu oikein kunnolla
Se on kova liikkumaan välillä :heart:
Onko jollain ylimääräisiä
kestovaippoja? Tai jää käyttämättä äippäpakkauksesta? Meille saa tarjota myös, voin vaikka postikulut maksaa
Laita viestiä, kiitos!
Jaahas, ja kohta ois taas ruoka-aika... mitäköhän sitä tällä kertaa pistäis suuhunsa...
Nähdään pian taas, voikaa hyvin!
tömpsis ja super 22+6