Äitiysloman alkamisajankohta mietityttää täälläkin. Ei tekis mieli aloittaa varhennettuna, mutta työt loppuu 31.7 ja äippäloma on aloitettava viimeistään 24.8 tai 25.8, en nyt muista kummin päin se oli
Ei huvittais olla 3 viikkoa ilman rahaa ja kun en osaa päivärahoja, kun olen päätoiminen opiskelija
Ehkä teen kompromissin ja aloitan vähän aiemmin. Pääsen sitten viettämään esikoisenkin kanssa aikaa kahdestaan vielä
Meillä esikoinen otetaan pois hoidosta, kun olen äitiyslomalla. On niin pieni vielä kuitenkin, että uskon kotona riittävän tekemistä kuitenkin. Kerhopaikkaa on hänelle haettu kyllä, saisi kerran viikossa käydä oman ikäistensä seurassa kuitenkin pari tuntia.
Tiistaina saan neuvolasta viimein sen raskaustodistuksen ja pääsis Kelan papereita täyttämään. Äitiyspakkaus ainakin otetaan, se on varma
Vauvan liikkeistä minulla ne tuntuu vielä todella alhaalla, navan seudulla ylimmät tuntemukset. Olen kyllä ihan tuolla listan häntäpäässä, että perästä tullaan
Kovasti kyllä liikkeet jo tuntuu. Ehkä sekin vaikuttaa kun istukka takana nyt, esikoista odottaessa edessä. On ihan huomattava ero kyllä.
Seksistä halut on kyllä vähän kadoksissa, eikä sitä lisää yhtään, kun seksin jälkeen alapää on kipeä ja tuntuu ihmeen turvonneelle? Outoa..
Mies on huomaavainen. Kotihommia tekee, varsinkin ruuanlaittoa hoitaa ja esikoisen kanssa touhuaa, saan silloin itsekin levätä. Nyttenkin ovat ulkona keskenään
Minulla vain 1 vapaapäivä, tänään siis, ja sitten olis 5 päivää töitä, 1 vapaa, 3 töitä, 1 vapaa.. jne. Kivaa tää vuorotyö välillä. Ei paljon ehdi huilata ja levätä yhden vapaapäivän aikana, tai ei ainakaan tee mitään ylimääräistä jotta jaksaisi sitten töissä.
Esikoisen pienet vaatteet kävin hakemassa kellarista. Niitä katselin ja hypistelin jo
Muutaman uuden 56 cm vaatteen olen ostanut. Niitä meillä ei ollut ennestään kuin ihan muutama. Kunhan saan aikaiseksi raivattua kaappitilaa, niin pesen ne tuolta laatikosta ja laitan jo kaappiin odottelemaan
Miehen kanssa mietiettiin että vaihdetaan vielä loppukesästä esikoisen ja meidän makkareita keskenään, niin mahtuu pinnis paremmin tuonne toiseen makkariin. Keittiöreppakin meille tulossa kesäkuun loppupuolella. Alkaa tuo pesänrakennusvietti nostaa päätään jo
Nessu ja pieni 22+2