Kiitos uudesta pinosta!
Vaniljainen Kyllä ne kovasti liikkeiltä kuulostaa
Mulla meni viikon verran niistä ekoista ehkä-tuntemuksista ettei oikein vielä varmaksi osannu liikkeitä sanoa, mutta sen viikon
jälkeen päivittäiset tumahdukset tuntui niin, ettei niistä enää erehtynytkään. Meidänkin neuvolatäti oli iloinen siitä että mulla on kotona doppleri, varsinkin kun nyt viime aikoina on ollu supistuksia ja ihmeellisiä kipuja, niin ei ole tarvinnut vaivautua neuvolaan asti kuuntelemaan niitä sydänääniä, vaan oon saanu kotiläksyksi kuunnella sydänäänet.
straycat Mulla on ollut kilpirauhasen vajaatoiminta jo vuosia. Mulla oli arvot sekasin tossa alkuraskauden aikana mut tasaantui itsestään, ei tarvittu edes uutta annostusta.
Mulle neuvolassa sanottiin, että pienillä heitoilla ei ole vaikutusta sikiöön, pääasia että pääsääntösesti arvot ei heittele laidasta laitaan.
Huldis Mulla mitattiin rv 16+ 11cm neuvolalääkärissä, ja 18+ oli ylimääränen käynti, jolloin kohdun korkein kohta oli jo navan kohtaalla, tosin mittaa ei kirjoitettu neuvolakorttiin : /
Keikoista, mä kävin paikallisessa viikko takaperin fanittamassa puolikuuta, sivusta tuli katseltua, kun pelkäsin saavani humalaisia niskaan ja varovaisuudesta huolimatta sainkin isompi
kokoisen miehen runtelut mun varvasparoille kun horjahti päin.
Sedna :hug:
).( Mä olen tässä kovan pähkäilyn alla ollu tämän viikonlopun. Mulla tutkittiin syytä supistelulle
eikä mitään tulehdusperästä tai poikkeavaa löydetty mistään testeistä, joten syy laitettiin fyysisesti raskaan työn piikkiin. Neuvolasta kehotettiin hakemaan lääkäriltä pitkäaikaista sairaslomaa kohdunsuun muutoksien välttämiseksi. Esimies ei tunnu asiaa ymmärtävän, kehottaa pitämää positiivista mieltä yllä ja tulemaan töihin. Perjantaina olin töissä ja parin kuorman purun jälkeen lonkat, häntäluu ja alaselkä poltti niin ettei kävelystä tullut mitään, ja koko perjantai-ilta meni sohvalla maaten ku istumaan ei kyennyt. Kuitenkin kipu meni ohi ja nyt olo on jo "työkelpoinen" ja esimies kannustaa kovasti töihin. Kuitenkaan tässä tapauksessa vaikka oma olo olisikin hetkellisesti hyvä ja valoisa, ei pidä unohtaa että kyse ei nyt olekaan vain ja ainoastaan mun hyvinvoinnista. Esimiehellä itsellä ei ole lapsia. Kovasti mua on joka suunnasta kehotettu jäämään kotiin. : / vaikeaa vain ihmiselle, joka ei osaa sanoa
EI ja ajattelee aina ensisijaisesti muita.
Muuten meidän suunnalla menee hyvin. =) Vatsa kasvaa ja vauva potkii päivittäin, sinneppä se doppleri on nyt jääny käyttämättömäksi vähitellen.
Kuin moni muu
näkee jo vauvan liikkeet?
Selällä maatessa ja hiukan vatsanahkoja kiristäessä näkyy tärähdykset ja pullahdukset vatsan läpi ja sitä on tullu ihailtua miehen ja muutaman ystävän kanssa.
Mies on niin malttamaton, ettei kuitenkaan ole vielä tuntenut potkua kädellensä, luulisi kyllä tuntevan, kun ne jo näkyykin "kohoumina".
Mulla on pari viikkoa maistunu suussa jatkuvasti veri, mikä ei lähde millään pois.
Räpä ja kölliäinen 19+0 POKS* Kylläpä viikot vierähtää silmissä .... :O