Neuvolassa käyty
Kaikki oli hienosti ja seuraava aika onkin jo ens tiistaina. Hemppa oli laskenut 142=>118..arvasin sen laskeneen, kun tää väsymys on päivisin voimia vievää..ei oo energiaa oikein mihinkään vaikka kiinnostais tehdä vaik mitä
Th oli, et haluanko rauta kuurin vai onko mulla jotain monivitamiinia kotona jota voisin syödä..onhan mulla tota Ladyvitaa, mut se on jääny alkuraskaudesta kaapin perukoille lojumaan. Nyt vaan täytyy kaivaa se taas esille ja liimata tohon jääkaapin oveen, et muistan ottaa niitä 3 päivässä..muisti kun on nykyisin mitä on eli todella huono :/
Mulle on iskeny ihan hirvee himo maksalaatikkoon..varsinkin, kun sitä ei sais syödä
Tänään menin ja ostin rusinattoman version ja söin hulluna sen pois..hyi mua...mut oli se sen arvoista, IHANAA pitkästä aikaa
Roona, voi kökkö sen TAYSsin kanssa :/ Mä niin odotin saavani vieraita katsomaan vauvaa, mut pöh...täytyy vissii ostaa kasa lehtiä ja sudokuita ajan kuluks.
J84 36+3
Mulle on iskeny ihan hirvee himo maksalaatikkoon..varsinkin, kun sitä ei sais syödä
Roona, voi kökkö sen TAYSsin kanssa :/ Mä niin odotin saavani vieraita katsomaan vauvaa, mut pöh...täytyy vissii ostaa kasa lehtiä ja sudokuita ajan kuluks.
J84 36+3