Jahhas, tää on just tätä... Eilen tosiaan koko illan ravasin pissalla, ja oli ihan sellanen olo että on se VTI taas. Nyt ei sit mitään. Alapääkin tuntuu ihan "normaalilta"
Suppareita ei oo tullu tänään. Ja kysymys:
Voiko se pissalla juoksu ja alapään puutuminen johtua suppareista??? Näin kun ensi kertaa matkassa ollaan, niin nää kaikki on ihan uutta mulle! Supparit on ollu ihan lyhyitä ja kivuttomia, joten en oo liikoja huolestunu... Tottakai ne tuntuu aika ärsyttävälle, mut vissiin ihan normaalia että niitä tulee tässä silloin tällöin?!
Bebes: Toivon mukaan ei sulla mitään vakavaa ainakaan vauvalla ole, jos ei oo ees suppareita ja hän liikkuu siellä ahkeraan?
Mulla kun oli silloin se vti, niin just makasin vaan sängyssä koko päivän kun sattui mahaan ja alaselkään. Sit tajusin netistä lukiessani että raskaana ollessa se tulehdus saattaa oirehtia just noin, eikä tuntua virtsateissä ollenkaan! Päivystyksen kautta jouduin äippäpolille ja siel katto et kaik ok vauvalla, ja sain viikon äksy-antibioottikuurin, sillä lähti. Heti ekana päivänä jo kivut helpotti!
ElämänIlo3 puhui pakara-ja reisikivuista? Mulla oli silloin niitä just, kun oli noita selkävaivoja. Töissä niitä tuli kun istuen tein duunia 8h putkeen. Ilmeisesti alaselässä jotkut hermot painoivat ja kipu säteili pakaroihin ja reisiin. Ihan kuin joku olis puukon iskeny alaselkään ja vetäny sitte siitä reittä pitkin alas? Nyt "onneksi" on työt loppu ja selkäkin rauhoittunut. Tosin yritän olla imuroimatta, tiskikonetta täyttämättä ym koti töitä tekemättä missä joutuu pitkään oleen kumarassa. Sitten alkaa jumiin heti!
Jahhas, heräsin tossa klo 13, joten pitäsköhän syödä aamiaista ja yrittää järkätä kämppää? Mä oon nyt varmaan viikon nukkunu tosi huonosti, joko en saa illalla unta ja pyörin puol yötä sängyssä - tai sitten nukahdan hyvin, mut niinku tänään: heräsin klo 4 ja pyörin sitten 8 asti hereillä! onneksi sentään vielä nukahdin kun mies lähti töihin.... Mutta eihän tää uni oo mistään kotosin! Eikä tässä oo mitään järkeä miksen sais unta!!! onneksi vklp pääsee ehkä taas mökille, jos ulkoilu ja saunominen olis hyvä unilääke. Ainakin viimeksi oli
Aurinkoa kaikille! B) :flower:
23+1