Syyskuun Sydäntenmurskaajat

Hyvää lauantai-iltaa tytsit.

Cummastelijan oireet tuntuvat kummallisilta =) mä olen nimittäin tässä alkuraskaudessa saanut sydämen sykkimään pelkästä rappusten noususta niinku olisin maratonin juossut. Kaikki hommat täytyy tehdä kuin hidastetussa filmissä. Haluaa saman olon kuin sinulla!!!

Mies lähti juuri varpajaisiin! Pelkään pahoin, että se muutaman juoman juotuaan avautuu ystävilleen... Yritin kyllä varoitella (samoin kävi sille nyt isäksi tulleelle, jossain pippaloissa viime keväänä avautui, melkeen heti positiivisen tuloksen jälkeen) :LOL: On se miehillekin aika kova juttu.

Mä olen vähän tutkinut kalenteriani ja tullut siihen tulokseen, että mun laskettu aika on vasta 13.9. eli nyt olisi 5+6. Alan nyt laskemaan näitä viikkoja tämän mukaan. Tänään on ollut kyllä NIIN huono olo, yhtään ei ole voinut olla pää alaspäin. Oksentanut en vielä ole.

Hyviä vointeja kaikille!
Odottelen muuten koska joukkoomme osuu ensimmäinen jolla LA on syntymäpäivänäni 24.9.


-SiiriS ja "tuntematon sotilas" 5+6
 
Mulla on tänään ollut oikein kunnon väsypäivä ja sen lisäksi lähes kaikki ruoka on etonut. Oon kyllä syönyt jotain, mutta nyt pitäis vielä iltaruoka kehittää. Edes pizza ei tunnu hyvältä ajatukselta. :x Ihan ku olis ollut koko päivän ihan kamala krapula, ilman sitä oksentelua - toistaiseksi. Ainoa hetki, kun olo tuntui hyvältä, oli tanssitunti. Eli pitänee väsymyksestä ja huonosta olosta huolimatta raahautua vastedeskin jumppaan, se kun näyttää hetkellisesti auttavan. Ainiin ja väsymykseen varmasti vaikuttaa naapurit, jotka päätti taas kerran alkaa soittamaan musiikkia bassot täysillä joskus keskellä yötä. Valvoin sitten varmaan puoli neljästä viiteen ja manasin niitä. Pitäisköhän tuollasesta ilmottaa suoraan isännöitsijälle, kun se on kuitenkin toistuvaa?

Siiri, tuota pää alaspäin olemista luulis olevan helppo välttää! :D Ainakin, jos ei oo ammatiltaan esim. trapetsitaitelija tai joogi. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja rosehip:
Ihan ku olis ollut koko päivän ihan kamala krapula, ilman sitä oksentelua - toistaiseksi.
Siiri, tuota pää alaspäin olemista luulis olevan helppo välttää! :D Ainakin, jos ei oo ammatiltaan esim. trapetsitaitelija tai joogi. ;)
Hehee. Kenkien solmiminenkin riitti minulle pää alaspäin oloon.... Tuo krapula on kyllä juuri oikea termi tälle ololle...

 
Mii ei huolta suurinpien maitotuotteiden valmistajien juustot (johon todennäköisesti sekin juusto kuului) on lähes sataturvallisia, joten ei huolta.Lähinnä kannattaa varoa ulkomaalaisten ja ihan pienten maitotuotteiden tuottajien juustoja.

Mul on tänään hieman nipistellyt masussa, muuten ei oireita.
 
Täällä yritetään valvoskella koko yö töissä,mitenköhän onnistuu ku väsyttää jo nyt :/ Eipä ole vieläkään oireita mulle ilmaantunut, mut ehkä parempi niin, olis aika ikävä vaan oksennella ;) Neuvolaan jos uskaltais rimputella jo ens viikol..

-Heissu rv 5+2
 
Vivid
Tissit, tissit, tissit...miksi vainootte mua 24/7?! Onko muilla samaa vaivaa? Hipasukin tekee kipeetä, plääh. Ja asiaa ei helpota yhtään, kun luin jostain, että tää saattaa jollain kestää koko raskauden...

Nyt nukkumaan, sillä tää mamma ei jaksa valvoa kovin pitkään |O Öitä!

Vivid ja Hippu 7+4
 
hei saako tänne vielä ilmottautua..? tein eilen plussatestin ja mun nettilaskujen mukaan se viel ehtis syntyy syyskuussa :)

En vielä jaksanu lukea kaikkia 15 sivua läpi, mut hiljalleen.. Jännittä todella paljon et onkohan tää nyt todellista vai kuvitelmaa, meneekö joku heti pieleen jne.. mulla ei oo vielä oireita, paitsi kova väsymys ja voimistunut hajuaisti. päivällä joku söi pöydässä katkarapuja ja mun piti melkein vaihtaa pöytää..
 
hyvää sunnuntaiaamua kaikille!oletteko te muut miten väsyneitä?mulla tämä on viides raskaus enkä ole ennen kokenut tälläistä väsymystä.ei kertakaikkiaan jaksa tehdä mitään,kotiaskareetkin tuntuu ihan ylivoimaisilta.kävin neuvolassa mittaamassa hemoglobiinin,se oli 137,joten ei tämä siitä johdu.nukun yöt kuin tukki,noin 10h yössä ja vielä päiväunet.sängystä nouse on työn takana,tekis vaan mieli nukkua koko päivä.mitenköhän pitkään tätä jatkuu...
 
Huomenta vaan,

Mulla nämä touhutunnit tuntuvat vain jatkuvat. Olen tänään siivonnut jo kaksi vaatekaappia (vetänyt kaikki hyllyiltä alas, lajitellut ja viikannut takaisin) ja tuntuu, että kohta pitäisi mennä jatkamaan. Yöt nukun kyllä sikeämmin kuin ennen mutta päivisin virtaa on kuin duraselpupulla. Rupean jo epäilemään, että olenkohan oikeasti edes raskaana, oireet ovat niin erilaiset kuin muilla :D
 
Minulla on perinteisesti kauhea väsymys... yöunien jälkeen ja parin kolmen tunnin ylhäällä olon jälkeen on taas väsymys ja tekis mieli nukkumaan |O ...aivan hirveetä.. Ei ole aiemmin ollut muistaakseni näåin totaalista väsymystä. Minulla alkoi jo mietityttää että onkohan tulokkaita kaksi...just tuon väsymyksen ja pahoinvoinnin takia, jota tosiaan ei ole aiemmin ollut juuri ollenkaan. Ihan kyllä tosissaan jännittää!!!
Sekin että miten kosketuskin tuntuu erilaiselta, on ihan uskomatonta. Iho on niin herkkä että miehen hipaisukin saa ihon kananlihalle :D :heart: ...siitä huolimatta aikuisviihdepuoli jää useimmiten väsymyksen jalkoihin :/ .
Minä odottelen että pääsisi sinne 16 viikon tienoille niin tulisi tuollainen touhubuumi päälle niin kuin cummastelijalla =) .

Ai niin ja tervetuloa Olg4
 
Huomenta kaikille..

Voiku mullakin olis tollasia oireita ku Cummastelijalla.. Ei jaksa tehdä mitään väsyttää vaan koko ajan.. Ja vessanpönttöä halaamassa saa juosta koko ajan.. yök.. :/
Huomenna pitäs varmaan neuvolaan soittaa.. Mut en taida uskaltaa, mielessä pyörii koko ajan et apteekin testit on valehdellut mulle, enkä olekkaan raskaana.. :( mut kyllä tää olo tila tuntuu ihan siltä et olen.. :)
Hyvää päivän jatkoa vaan kaikille.. :D

T. Sokruli ja "Kirppu" Rv. 5+1
 
Onko muita joiden oireet on tosi vähäiset ?? Mulla oli rv 4-6 kohtuullisesti kaikkea mitä voi vaan keksiä, aamupahoinvointia (oksentaa ei tarvinnu), rintoihin ei kärsinyt koskea, menkkakipuja, kiukutusta ja mitä kaikkee. Nyt huomenna täyttyy viikko 7 ja alkaa 8, (ultran mukaan, sanoi kyllä lääkäri ettei oo ihan varmaa onko niin vähän kun vaikea mitata sillä koneela kun se kuva niin iso ja alkio niin pieni). Mutta siis viimesen viikon aikana oireet on alkanu lieventyä, ja nyt ainoat oireet on hirveä uupumus/väsymys, rinnat on kovat ja ihan vähän vaan arat ja nivuset alavatsa ja selkä välillä vihloo ja nipsasee. Mut siinä ne oikeestaan oli.. Torstaina kaikki oli ultrassa hyvin, mut vähän jänskättää silti, että jos jotain kävis...

arianrhod + papana 6+6 :heart:
 
Tervetuloa olg4 ja Faith.

Olg4:stä en ainakaan löytänyt kauheasti tietoja.... :)

Cummastelija, minulla on yksi ystävätär joka on kummankin raskautensa aikana ollut NIIN elämänsä kunnossa, että on saanut olla oikein kade. Meikä ilman raskautta ei pysyny perässä... joten ihan normaalia kai tuokin. :hug:

-Siiri S ja "Tuntematon sotilas" 6+0
 
ilmotan itseni myös tälle listalle =) , elikkäs viidettä lasta odotan syntyvän 25.9.2009 päivän paikkeilla. ensimmäisen plussan sain 2 päivää ennen oletettujen menkkojen alkua, siitä kaks päivää toinen plussa, ja varmuus ennen kaikkea tänä aamuna aikaisin se kolmas plussa. et eiköhö se odotettu iltatähti ole tulossa?
 
Joo tollaset cummastelijan oireet kelpais miulekin! Useempana aamuna pahoinvointia + päässä pyörii ja ämpäri kaverina saa hiipparoida kotosalla.. Paha olo tulee niin sekunnissa etten ehdi pönttöä halaamaan.. eli ämpäri on miun new best friend |O Ei kyl kivaa ja seuraavat 2 vkoa aamuvuoroa!? Kuinkahan selviin? Tulee pahoinvointia muuhunkin aikaan päivästä, mutta 99% varmuudella aamuisin. Ja kauhia väsy! Joskus on vaikee olla niin, ettei simmut mee kii ja mie kun oon alkanu yhdistää pahoinvoinnit silmien sulkemiseen!?

Missähän Olivia83 on? Olis kiva tietää, onko sukkapuikoille löytynyt selitystä :D

Ens viikolla neuvola.. jännää.. :heart:
 
mä tein tuon ensimmäisen testin, (kaks päivää ennen menkkojen oletettua alkua), kun oli vaan niin sellanen tunne, et elimistös on jotain outoa ja uutta, ja lisäks rinnat oli arat, sen vaan tiäs. konkari varmaan jo. ja tää pissarallikin on jo alkanu. ja kaikki tää vasta alkua...... =)
 

Yhteistyössä