Otampa nyt vihdoin ja viimein osaa tänne...
Jännitys on kyllä kovanlainen, koska lähtö tulee...
Kipeitä supistuksia on tullu jo ja sitten niitä inhottavia sukkapuikko-tuntemuksia.. -Kelläään muulla kokemusta niistä?? Yleensäki sillon ku lapsi liikahtaa, niin tuntuu kuvainnollisesti siltä ku se yrittäis raivata tietään auki jollain sukkapuikolla!
Kuulostaa typerältä, mutta niin se on parhaiten selitettävissä minun mielestä.. Ja ne KÄY kipiää! Sitte suppareitten ohessaki niitä tulee.
Sitte toisekseen, onko kellään sitte sellasta "vikaa",että koko alavatsa menee aivan taju kipeäksi, vaikkei tee mitään raskasta, eikä paljoa istu eikä seiso..vaan siis on ihan normaalisti.. Niin sitte ku lähtee kävelemään niin vihloo ihan julmetusti KOKO alavatsaa, ja askeleet on niinku TOSI lyhyitä ja tosi hankalia ottaa, ku täytyy keskittyä niihin kipuhihin jne.. Mulla on ollu sitä jo 2 päivää, eilinen oli pahempi. Nyt se on yön aikana heittäny pois, ja voi taas kävellä ihan normaalisti.. Saa vaan taas ootella koska se alkaa
No huomena on onneksi neuvolakäynti, niin josko sitä sielä sais jotain vastauksia näihin...
TOSIN, mulle on kyllä käyny niinki että en oo saanu mitään kokoarviota lapsesta! Tässä pari viikkoa sitten oli lekurin tarkastus, ja ennen sitä terkkari sano että lääkäri antaa kokoarvion suhteessa lantionleveyteen (tai jotain sinnepäin...heh) mutta ku sitte lakseuduin siitä tutkimuspöyältä ja raatailtiin niitä näitä, niin kysäsin sitä kokoarviota sitten, niin lääkäri vaan totes että "en ota kantaa" wtf??? Siis KUKAAN ei oo missään vaiheessa puhunu mulle niistä arvioista mitään..Niin ompa sitte kiva ku ei tiiä mitä oottaa
Tuntuu että ite pitäis osata kysellä neuvolassaki niitä kysymyksiä ku mitään ei kerrota noin vain..
Vielä pitäis pessä pinnasängyn lakanat ja peitot ym pientä, tänään kai se täytyy se alottaa..Muuten on kaikki (tai ainaki pitäis olla!
) valmiina.. Kassit pakattuna molemmille jne..
Ja tääläki on nukuttu aika huonosti, vähän väliä herää kattoon kelloa ja vessaan pitää mennä ainaki 2 kertaa yössä.. Ja tänäänki heräs jo puoli 8 ku kauhea vessahätä. No, jospa se tästä!
zuttu 38+3