***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

zeny Onnea!! :flower:

Mulla sitten tänä aamuna lorahti vaaleanpunaista vuotoa housuun. Viikon on lirahdellu kirkasta nestettä, joka viime sunnuntaina testattiin eikä ollut lapsivettä. Kaikenlaista ällöä sitä joutuukin bongailemaan :D Vatsa kovettuu ja menkkakipuja on, mutta missä ne supistukset on? :) No onhan tässä vielä laskettuun päiväänkin aikaa, mutta ei mene enää edes kuukautta niin saadaan vauva, JEE!! :)

uneksija85 ja papu 38+5
 
heips. kopioin ton uudestaan tohon... mut näkymmä on unohdettu laittaa listalle, elokuussa jo ilmoitin ja sain onnen toivotuksia teiltä. ja ONNITTELUT KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE. JA VOIMIA VIELÄ SITÄ TUHISEVAA NYYTTIÄ ODOTTAVILLE.


Hei.
En ole helmikuun jälkeen kirjoitellut, mutta ahkerasti lukenut.
Tulin vain kertomaan, että meille syntyi pieni poika 10.8. rv:37+0 ja painoa 2695g. ja pituus: 50cm.koko perhe voi hyvin.
 
onnea kovasti kaikille vauvautuneille :flower:

Täällä ei ole viellä tietoakaan että pääsisi synnyttää. Alkuraskauden oireet on vaan saapunut takaisin; kauhea väsymys ja OKSETTAA!! Jollain muullakin taisi olla uupumusta ja huonoa oloa niin ettei sängystä ylös pääse.. :headwall: Kyllä meitä nyt koetellaan.. puuh
Odotan niin kovasti että saisin tuon pikkuasen tuolta viereeni ja voisin nukkua mahallani, NUKKUA MAHALLAAN :heart:

Väsynyt Dindei + hikotteleva-mini :) 38+6
 
Moikka,

Voi saatiinhan tänne nyt ainakin yksi vauva jonka syntymä osui päivälle 090909 :heart: Onnea kaikille vauvan saaneille.

Meillä on ollut kovasti vatsanväänteitä ku tyttö syö niin hurjaa vauhtia et varmasti menee ilmaa masuun. Muuten yöt sujuu kyl tosi hyvin. Onneks on tuo iskö auttelemassa, nytkin se lähti kauppaan meille naisille hyvyyksiä ostamaan :heart:

Täytyy kyl myöntää etten olisi selviytynyt synnytyksestä ilman mun miehen apua ja tukea. On se synnyttäminen sen verran kova kokemus.

Nyt täytyy ruveta laittaa kahvia pöytään ku tulee frendi kylään kattoo vauvaa ja huomenna tulee miehen mummu joka on 90 vuotias. on ihanaa kun hän ennättää nädä vielä meidän vauvan kun mun oma mamma ei ennättänyt.

nyt kahvin laittoon

Jooseppi & Möykky 1 vko ja 1pvä
 
heipä hei!

kasassa edelleen.... :headwall:

ei sillä, että eihän laskettuaika ole edes vielä mennyt, mutta kun on niin väsy ja kipeä olo!
kaksi yötä meni aivan helvetillisen kipeiden supistuksien kans, jotka kesti molempina öinä reipas 3h, mutta sitten laantuivat vähitellen!
jotenkin niin väsy, ja masentunut fiilis, kun tahtos jo tositoimiin!
ei jaksaas enää odottaa! :'(

mutta onnea teille kaikille jotka olette jo jakaantuneet, ja saaneet vaavin kainaloon!
en muista nimiä, ketkä kaikki vauvan ovat jo saaneet, mutta onnea tasapuolisesti! =) :flower: :heart:

fiksu ja brutus 38+2
 
Äääää kaikki synnyttänyt kohta! En ala mitään :S Tosiaan onnea kaikille.
Roona82 näyttelin kuvaa miehellekin. Ihasteltiin yhdessä :D

Odottelen usvantähdeltä facebook tunnareita niin voi sitten nähdä enemmänkin kuvia, ja omiakin, kunhan tämä löylykauha tulisi joskus ulos!

Mä en jaksa jos tää tosiaan menee yli, jonkun 2 vkoa!

 
Onnea zenylle!!! :heart:

Hemuli1981: Laita Roonalle yksäriä niin päivittää sut jossain välissä listalle. Ei vauvansa kanssa ehdi, yllättäen ;), näitä kaikkia juttuja lukemaan, joten tässä viestiketjussa voi jäädä huomaamatta.

Nuppu:
Hyvin kaikki menee! Koita keksiä muuta ajateltavaa ja kerätä voimia :hug: Helppohan tässä on sanoa, kun itsekin jänskään tuota synnytystä hullun lailla.... :)


kerttuneiti:
Ei täälläkään mitään limoja ole tullut. Juttelin kavereiden kanssa eikä neljästä kaverista KELLÄÄN ollut tullu limoja ennen synnytystä. Tai ainakaan niin, et olisivat huomanneet sitä. Joten nou hätä :D

Vähän kyllä alkaa mullakin positiivisuus kaikota. Miehen töissäkin jo ihmetellään, et EIKÖ VIELÄKÄÄN??? Mitä helvattua se niille kuuluu, koska se syntyy??? Ja sitäpaitsi sielläkin on monilla lapsellisilla mennyt synnytys paljon lasketun ajan jälkeen, joten ei täällä nyt mitään sirkusfriikkejä sentään olla |O Onneks sukulaiset ei kysele. Jollain sentään järki päässä. Tosin ei mulla kauaa :D No, en oikeasti oo ahistunu, mutta heti jos joku ihmettelee, et eikö vieläkään, niin mua käy vituttamaan. Anteeksi sanavalinta :ashamed:

No, ehkä omppupiirakka auttaa ;)

rimpulakissa rv 41+1
 
yonnazzz: Heh, no täällä yks jolla on varmaankin menossa yli sen 2 viikkoa... :headwall: Nyt jo 41+1 menossa... Kysyy kyllä henkisiä voimia vastailla 10 kertaa päivässä hymyssä suin naapureille ja tutun tutuille, et joo ei oo vieläkään tullu, juu, ei vieläkään :headwall:
 
Vauvaonnittelut Tikrutar, Viivi09 ja Zeny!! :flower: :flower:

Täälä ei kummempia. Eilinen aamu oli edellisen yön jälkeen kummallinen, supisteli ja selkää jomotti, mutta iltaa kohti vointi "koheni" ja nyt ei mitään tuntemuksia. Viime yö tosin meni ihan harakoille taas lonkkakipujen vuoksi.. :kieh:

Kerttuneiti, mulla kaks lasta ennestään enkä ole kummankaan loppuraskaudessa bongannut tuota maagista limatulppaa.. Esikoisen synnytys käynnistyi kotona vesien menolla, että kai se on jossain vaiheessa irronnut koko tulppa.. :D Kakkosen synnytys käynnistettiin enkä silloinkaan mitään limoja huomannut.. Tuntuu tätä palstaa lukiessa, että yllättävän moni sen huomannut. Noh, jospa mulla tää kolmas kerta toden sanoo ja näen senkin ihmeen :D

dindei, mulla kans oksettava olo palannut tällä viikolla.. Ja ihan samanlaisena kuin alkuraskaudessa.. :kieh: Siihen ei tunnu auttavan mikään.. Tulee pitkin päivää vaikka olis juuri syönytkin. Vatsaa toimii kenties tavallistaki vilkkaammin ettei voi ummetuksestakaan johtua tuo yökötys! Onneksi ei ole oksentaa tarvinnut!!

Tsempit muillekin vaivojensa kanssa kärvistelijöille!!

Micade poks poks 37!!
 
Täytyy vissii yrittää se meidän jo jakautuneiden pino tehä?! Kai mä rohkeena voin alkaa sitäkin päivittään... Tuntuu olevan jo kysyntää sille :) Ja onhan se itekin kiva kirjoitella sinne enemmänkin näitä imetys- ja kakkajuttuja :LOL: On tää palstailu kuitenkin sen verran mukavaa puuhaa, kun ei jaksa kaikkia kavereitakaan aina piinata näillä vauvajutuilla...!

Nyt poju huutaa tissiä, eli siis palailen sen pinon merkeissä myöhemmin :D
 
kerttuneiti: Siis ei voi olla todellista; just kun mä kirjoitin sulle, ettei ole mitään havaintoa mistään limasta, niin nyt sitä sitten tuli vessakäynnillä ja sen jälkeen :eek: Tosin onhan mulla noita viikkojakin jo enemmän, et ei mullakaan tuossa vaiheessa vielä mitään tullu. Toivotaan et täs vaiheessa kertoiskin jo jotain... Tai sen kai se kertoo, että synnytys on tulossa jossain vaiheessa :D
 
äää, me jäädään tänne kitumaan ilman teitä :D Oon yksin täällä ketjussa, kun tää ei synny ikinä!(katkerana)
Ihana rauha, mies ollut pihalla lapsiensa kanssa koko päivän ja nyt vielä lähtivät kyläilemään enkä jaksanut lähteä mukaan vaan päätin tehdä puolukkarahkaa, maata, lukea ja toki vähän foorumoida :D

Rimpulakissa, mulla sukulaiset kyselee vaan KOKOAJAN vointia! Sanoinkin viimeks, että "kyllä mä ilmoitan sitten jos voinnissa tapahtuu muutoksia ja, että en jaksa KOKOAJAN samaa jauhamista" (Painotin kyllä, että ymmärrän heidän tarkoittavan hyvää, mutta....)
 
dindei Minä ainakin valittelin väsymystä ja huonoa oloa. Sänky on tosiaan ollut paras kaveri tällä viikolla :) Mulla on muuten sama haave nukkumisen suhteen - mahallaan ois niin ihanaa! Jaksamisia sinne ja kaikille muillekin! Eihän tässä ihan kauhean pitkä aika ole kenelläkään, onneksi :hug:
 
yonnazzz elä huoli, et sä tänne yksin jää. Mä oon ainakin sun seurana vielä tonne lokakuulle saakka aivan varmasti =) Mä en edes viitti elätellä toiveita, että syntyis vielä tän kuun puolella.

Veltto, väsyny ja kulahtanu VK + rinsessa 38+1
 
No moro!

Torstaina 10.9.2009. klo 22.56 syliimme saapui Ötzki Masupalleroinen. Pieni mies painoi 4300g ja oli 52cm pitkä. Urakka ensimmäisestä säännöllisestä supistuksesta pojan syntymään kesti 4h55min. Muutenkin synnytys oli aika haipakkaa, mutta kirjoittelen tarkempaa kertomusta kunhan tässä ollaan rauhoituttu ja pääsen takaisin omalle koneelle

Olkkis ja Ötzki lähes 2vrk
 
Mulla ollut/tullut supistuksia jo kahdesta asti.
Viime yönä tuli ekat mutta ne laimeni.
Nyt väli tällä hetkellä 8-10min. joten kohta varmaan pääsee lähtemään.
Mä vaan niin pelkään että laimenee :ashamed: :snotty:
Maha on tyhjentynyt ja limat tullut pihalle mutta saa nähdä.

Nyt menen laittamaan tai yritän laittaa muut lapset nukkumaan niin pääsen rauhassa kärsimään |O

Bebes & Salamatkustaja 40+6 :heart:
 
Olkkis74 ONNEA! Vauvakuume83, ollaan täällä kahdestaan lokakuussa, kun ei ole syntynyt kumpainenkaan!
Mulla on ihan samalainen olo, veltto ja väsynyt ja HIKINEN, kokoajan. Mieskin väitti, että olen öisin ihan limainen :D Kiva olla niin SEKSIKÄS!

Pakko kysyä, jos joku kehtaa vastata, että onko teillä tehnyt tässä lopussa mieli seksiä. Säälin nimittäin miesparkaani, mutta mua ei hirveästi ole seksi kiinnostanut.

Bebes, tsemppiä!
 
Moikka!!
Listassa on väärin laskettu aika se on 14.9.
Siinä kävi niin, että toinen tytär päätti haluta tulla ulos, eilen aamulla klo. 05.49
Pituus oli 50cm ja paino 3203g
Ihana vauvankäärö, odotellaan täällä sairaalassa että päästäään uuteen kotiin<3
 

Yhteistyössä