**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Voi kamala mikä herätys :headwall:

Herään kun ulkoonta kuuluu kovaa jylinää ja nousen ylös. Medi-helihän se laskeutuu meidän talon pihallle, noin 20 metrin päähän olohuoneen ikkunastamme. Silmät ristissä jään kummastelemaan kyseistä vehjettä ja huomaan mieheni olevan jo pihalla pällistelemässä samaa kapistusta. Kone on tosiaan hieno tulipunaisen värinen ja mielestäni iso kuin per**le, hämmästynkin sen kokoa, eihän ne ilmassa tosiaankaan niin isolta näytä.
Asumme erään hoitolaitoksen aluella, koska mieheni on kyseisessä laitoksessa töissä ja siellä eräs potilas oli aamupalajonossa saanut slaagin. kyseiselle asiakkaalle ei sitten ollut hirveän hyvin käynyt, joten olo onkin tosi nuhjuinen ja surullinen näin juhannus-aattona. Elämän kiertohan on se, että toiset kuolee ja toiset syntyy. Asiallehan ei mtn voi.. :ashamed:

Onko kukaam mammoista tietsikan äärellä jussina?
meillä ollaan ihan kotosalla kun mies huomenna loman jlk aloittaa taas arkisen aherruksensa. Toivottavasti myös muita kirjoittelijoita.. :wave:

Hyvät keskikesän juhlinnat kaikille tasapuolisesti! :hug:

Äippä35v ja Nuppu25+4 :flower:
 
Mä oon ihan pihalla teidän jutuista, oltiin nimittäin viikko Puumalassa Saimaan rannalla vuokramökillä! :) Mies on ollu siellä päin nyt kuukauden reissuhommissa ja oltiin sit nyt lasten kans mukana siellä, ku ei jaksa koko aikaa istua kotona yksinään! Mukavaa oli vaikkei ilmat oikein suosinukkaan! Oli kuitenki tosi vaihtelevaa, ku mökissä ei ollu mitää mukavuuksia (paitsi sähköt) ja piti olla viikko nettipimennossa, teki kait ihan hyvää ;) :whistle: Nyt tosin osaa taas arvostaa sisävessaa, lämmintä vettä ja suihkua, ihana oli tulla kotiinki :) Saatiin mukaan uus vauveliini, lemmikki.. nimittäin mies löysi rannalta orvon lokinpoikasen ja otti sen hoitoon! On kyllä aivan suloinen karvainen tapaus, herättää kerrassaan kaikki äidinvaistot :heart: Sitä ollaan nyt sitte hoideltu jo viikko, reppana haluais aina olla sylissä ja ihmisten lähellä, ihana :) Mieski on ihan heltyny ja puhuuki itteään isänä sille linnunpoikaselle :heart: Suloista!

Eilen siis tultiin reissusta ja nyt pitäs vielä talo imuroida ja tavarat purkaa kasseista, ni juhannus vois tulla! Ei kyllä oo mitää isompia juhannussuunnitelmia, kotosalla ollaan ja varmaan illalla grillataan ja saunotaan pihasaunassa naapureitten kans! Toivotaan nyt ettei vaan tulis sadetta, aika harmaalta näyttää ilma..

Massu on taas kovasti kasvanu (ja muutenki pelottaa et painoa tullu taas ihan liikaa ku tulee mässäiltyä... :ashamed: ) ja vauva tuntuu voivan hyvin! Isompia vaivoja ei vieläkää oo ja siitä oon niin tyytyväinen! Pystyy nauttimaan massun kasvusta! :) Kelalta oli tullu jo äitiysavustus rahana ja pitäs käyä ostaa sillä turvaistuin tuolle 11kk:n ikäiselle, et sais sitte vauvalle tuon Gracon kaukalon käyttöön. Naapurit oli ostelleet kirpparilta tulevalle vauvelille vaatetta, ihania :heart: Ite en osaa varmaan etukäteen juurikaa niitä hommata, ku ei sukupuolta tiedä ja molemmille sukupuolille löytyy etukäteen vaatetta ku on nyt poika ja tyttö.

Onkohan Sohvista ja neidistä kuulunu vieläkään mitään? :attn: :attn: Olisi mukava kuulla miten heillä menee? Toivottavasti pikku-neiti ja äiti voivat hyvin! :hug:

Mut nyt siivoilemaan, mies on ostamassa grillievästä...
Ihanaa juhannusta kaikille! :hug:

Anrika & Tepi 26+0 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu09:
Onko kukaam mammoista tietsikan äärellä jussina?
meillä ollaan ihan kotosalla kun mies huomenna loman jlk aloittaa taas arkisen aherruksensa. Toivottavasti myös muita kirjoittelijoita.. :wave:

Äippä35v ja Nuppu25+4 :flower:
Mä oon ainakin koneen ääressä kun ei meillä oo tarvista lähtee mihinkään.

Olkkis ja Ötzki The imurinvihaaja 28+5

 
Oikein mukavaa Juhannusta kaikille! :)

Eilen oli neuvolalääkäri, jossa kaikki oli kunnossa. Hieman on ollut paineen tunnetta alhaalla, vaikka vauva ei kuulemma ole kauhean alhaalla. Sf-mitta kulkee hieman alakäyrillä ja oli nyt 25+3 21cm.

Mutta tää perhe suuntaa nyt reiluksi kahdeksi viikoksi Eurooppaan joten palaan taas heinäkuun alkupuolella! :) :)

Oikein mukavaa kesää kaikille!

Inka ja rinsessa 25+4 :heart: :heart:

Ps. Keksittiin muuten nimi meidän tytölle eilen, ainakin yks hyvä vaihtoehto ;)


Tässä vielä tuore kuva tältä päivältä:

 
Hyvää juhannusta kaikille! :flower:

Jotain mitä muistan, niin kommentoin pikaisesti.. Vaatteiden pesusta ja silittämisestä, esikolle silitin tunnollisesti kaikki vaatteet, mutta kyllä se sitten kakkosen aikana jäi. Lasten vaatteet pesen edelleen pääosin erillään meidän aikuisten vaatteista, mutta poikien vaatteista nyt äkkiä kertyy koneellinen pestäväksi. Pesuaineena myös Swipen White, oon käyttäny sitä jo pian kymmenen vuotta enkä pois vaihda! Mua ällöttää, jos vaatteet haisee joltaki pesuaineelta.. Puhdas on puhdasta ilman mitää hajusteitaki!! Luultavasti silitän ainaki äitiyspakkauksen vaatteet, mutta katotaan nyt saanko aikaiseksi..

Naksos, kyllä helpotti kun on joku muukin joka ei ole vielä laittanut vauvaa varten mitään valmiiksi. Vähän kaappeja olen tyhjäillyt ja kaikki tarvikkeet on hankittu, mutta ei sitten muuta. Vaatteita en ole ostanut vielä ainuttakaan :whistle: Äitiyspakkauskin on vielä tulematta.. Varmaan vasta viime viikolla lähti paperit työnantajalta Kelaan.. Toki jään kesälomalle kaks kuukautta ennen lask.aikaa ja sit alkaa äippäloma heti perään, että enköhän sitten ehdi kaikessa rauhassa laittaa kaiken valmiiksi..

Roona, mulle se suklaakakun ohje HETI!!!

Nyt antaudun saunan lämpöön ja stten nautitaan grillin antimista ihan perheen kesken =)
 
Vivid
Kyllähän oli sellanen Juhannus-keli, että huh huh! Onneksi oli sen verran taukoja sateesta, että saatiin grillaukset grillattua. Uudet perunat on niiiin hyviä! Namia! Meillä oli siis ihan perusgrillausilta kavereilla. Ajatukset alkaakin olla jo ens viikon Kalajoki-reissussa!!

Äitiyspakkauksen sisällöstä Musta kanssa ihanin oli se haalari, missä oli niitä piirroshahmoja. Ja se mustikka/puolukka-asu oli kanssa hauska, oikein suomi-lapsen asu.

Vaatteiden pesusta Me ollaan ostamassa uus pyykinpesukone. Sellanen edestä täytettävä, että saa sit siihen päälle vauvan hoitoalustan. Aattelin, että pesen kaikki kuteet vasta sllä uudella koneella, sillä en luota ton meiän vanhan koneen pesutulokseen... Aattelin kanssa silittää vaatteet, mutta voi hyvin olla, että se eka kerta jää ainoaks :kieh:

Täällä on monet puhunut, että välillä tuntuu sellasta painontunnetta alapäässä, ihan kun paikat tippuis. Mulla on parina päivänä kanssa ollut sellanen olo, ilkeetä. En sit tiiä, onko sillä merkitystä asiaan, että Hipun pää on tuolla alhaalla.

Mulla väsy eilen jalat ihan älyttömästi. Niitä oikein alko illalla pakottaan ja oli pakko kävellä ympäriinsä ja nostaa jalkoja ylös. Ja sit kun lähettiin sieltä kavereitten luota yöllä, niin tuntu, että pohkeisiin oikein sattu. Tänään aamulla oli jo onneksi parempi olo.

Roona Mahtava munakoe! :LOL: Ja todella sulosen näkönen makkari teillä.

Kerttuneiti Kiva, kun oot selvinnyt yhtenä palana Suomeen, vaikka voin kuvitella, että oli kurjaa palata.. Mutta jutskataan miiteissä lisää!

Täällä alkoi loma!! B) 3 viikkoa ois kesälomaa tiedossa. I-HA-NAA!!

Vivid ja Hippu 30+1 (Nyt ollaan jo vikalla kymmenyksellä, mahtavaa, mutta hui!)
 
Kylläpä on ollut hiljaiset sivut täällä! :/

Aamulla nousin taas väärällä jalalla kun miehelle tuli tekstari jossa pyydettiin häntä menemään aikaisemmin töihin. Siellä eräs työntekijä oli aika pahoissa olotiloissa, kun eilisen kuolemantapauksen aikana oli ollut töissä ja ei ollut raukka tajunut sitten kotiin jäädä vaan sinnikkäästi oli töihin tullut aamuvuoroon.
Mieheni piti aloittaa työt vasta klo 12 ja sitten hän teki taas itsekkään päätöksen, siis sanallakaan mainitsematta mulle et, meneekin töihin jo klo 10, siitähän mä sitten pillastuin, kun ei minun mielipidettäni asiaan kysynyt ollenkaan.. Nyt mä sitten kökötän tääl kotona yksin noin niinku 13 h ja hermot menee.. :headwall: Ensimmäinen työpäivä ja heti pitää tehdä loman jlk ylitöitä :'( Eihän siinä mitään jos olisi kortti niin senkun vaan tosta pihalta auton käynnistäisi, mutta kun ei niin ei.. joten joudun sitten vaan kököttämään neljän seinän sisällä kun ei toi ilmakaan suosi..per**le!! :headwall:

Käytiin pari päivää sitten ostamassa hoitopöytä vaavelille. Olen jo pitkään hamstrannu kirppikseltä Nupulle vaal.punaisia vaatteita, jota olen sinnikkäästi peseskellyt ja nyt ois toi hoitopöytäkin, johon niitä upottais pölyä piiloon, mutta nyt ei vaan jotenkin jaksa..haluan vaan olla ja köllötellä, niin kyllähän kotona aina tekemistä piisaisi, mutta en kiusallanikaan tee, kun mies kerran teki ton tempun.. :headwall:

Kaip tää jossain vaihees tää veetutus hellittää..??

Äippä35v ja Nuppu 25+5 :flower:
 
Nyt ottaa päähän :kieh:

Flunssa pahenee koko ajan ja ois reissu ylihuoomenna eessä. Keuhkot lentää pihalle yskiessä ja nenä on tukossa koko ajan :'(
Ei kyllä jaksais mitää tehä, inhottavaa.


Oisko hyviä vinkkejä millä tätä oloa sais edes pikkasen helpottumaan? :ashamed:



O&O 28+5 :heart:
 
Nuppu09: Joko ketutus laski?

Mä oon ihan puhki tuosta pinnasängyn kunnostamis- ja maalaamisurakasta. Otin ja hioin sekä maalasin pinniksen osat luonnonvalkoisiksi. Ei hirmutasaista jälkee saanut mutta ihan tyydyttävää kuitenkin kun oli niin kova pinta käsin hiottavaksi. Nyt osat lasitetulla partsilla kuivamassa ja sekös härnää meidän kissoja... Eivät näet pääse parvekkeelle ulkoilemaan niin kauan kuin noi osat on siellä.

O&O: Kokeilepa tukkoisuuteen ihan tavallista höyryhengitystä. Ainakin mulla kosteus avaa hyvin tukkoisen nenän ja helpottaa yskää. Eikä oo kovinkaan vaikeaa toteuttaa. Oletko lentäen vai autolla matkustamassa?

Mua nauratti tänään kun äiti oli isän kanssa juhannussaunoessaan keksineet meidän vauvalle nimen... Tyttö olis ollut Oona Kaarina ja poika Onni Henrikki. Ei noissa nimissä muuten olis mitään huonoo mutta me ehdittiin jo miehen kanssa sopia kriteerit minkä perusteella nimi päätetään ja jotain on jo alustavasti sovittukin. Ehkä tuo O-alkuinen nimi tulee siitä kun esikoiseni on Olga. Jotain siihen nimeen sopivaa, mutta saa nyt nähdä. :D

Huomenna tasan 11vkoa LA:an....

Olkkis ja Ötzki 28+6
 
Heippu! :flower: Ja mukavaa juhannusta kaikille! Arvelinkin, että täällä odottajissa saattaa olla hieman enemmän elämää kuin tuolla taaperoissa, jossa kaikki tuntuu olevan kadonneen maalle.. Me täällä vietetään rauhallista koti-juhannusta kaupungissa ja nautitaan, kun isikin on kotona monta päivää putkeen =)

Me olemme löytäneet unelmiemme talon johon pääsemme muutamaan elokuussa. Tiukille siis menee (la 23.9.) ja siksi alottelin jo tänään pakkaamaankin :p Uuden kodin takia en laita tänne vanhaan mitään valmiiksi - vasta sitten uuteen hankimme tulokaalle uuden pinnasängyn+patjan. Mitään suurempia hankintoja emme tee, kun esikoinen tosiaan täytti vasta 1v. ja häneltä on kaikki tallessa! Samaa sukupuoltakin ilmeisesti ovat joten kaikki vaatteet saa kiertton - taloudellista B) Ajattelimme tehdä tytöille yhteisen makuuhuoneen yläkertaan ja alakertaan leikkihuoneen, jotta on leikit ja lelut lähellä äidin kotiaskereita - tosin alkuun vauvan sänky tulee meidän huoneeseen. Esikoinen tosin siirrettiin omaan huoneeseen jo 3kk iässä joten tuskin tämäkään kauaa meidän kanssamme nukkuu. Ollaan meinaan tosi herkkäunisia molmemmat miehen kanssa :/

Painontunnetta ei ole, mutta supisteluja on alkanut ilmaantumaan.. Ei tosin mitään kovia ja neuvolalääkärin mukaan eivät ole avanneet paikkojakaan joten kohtu kaiketi harjoittelee. Painoa on nyt tullut raskaudenalusta +1,8kg (laskenut kahden edellisen neuvolakäynnin välillä 0,4kg :ashamed: ) joten sen suhteen tilanne on hyvä. Turvotustakaan ei ole. Sokerirasitus oli puhdas - ja aivan KAMALA KOKEMUS!! Raskaus siis etenee hienosti kaikenkaikkiaan! ;)

Näimme tänään kahta ystäväpariskuntaa ja heidän 2kk sekä 3,5kk tyttöjään - voi luoja, kun olivat pieniä :heart: Tuntui, etten osannut sylissäkään pitää, vaikka vasta tuo meidänkin touhottajamme oli sellainen pikkuruinen nyytti =)

Sitten loppuun kysymys/gallup aiheesta, jota tietenkään EI VOI ETUKÄTEEN PÄÄTTÄÄ, mutta lähinnä kyselen mielipidettänne.. Eli imetys/pulloruokinta: miten suhtaudutte? Meillä on esikoinen ollut aina tosi hoikka ja pieniruokainen tyttö ja näin jälkeen päin olen kokenut kauheita tunnuntuskia, kun koitin mennä täysimetyksellä eteenpäin, vaikka toisen paino niin kovin kitsaasti kasvoi (riittävästi kuitenkin, kun 0-käyrillä aina mentiin). Asiaan vaikutti aivan kauhean paljon neuvolatätimme, jolla oli ei-asenne pulloruokintaan ja sain suunnilleen haukut, kun kerroin vähän antaneeni NANnia :ashamed: Loppujen lopuksi täysimetin 5,5kk, kiinteät aloitin 4kk iässä ja tuosta 5,5kk eteenpäin sai pelkkää korviketta. Toisen kohdalla ostan kyllä korviketta kaappiin valmiiksi enkä epäröi sekuntiakaan antaa sitä lapselle! En ymmärrä miten olen voinut pitää sitä suunnilleen myrkkynä, mutta olin kai niin kovin altis fanaattisen imetyskannattaja-neuvolaterkan vaikutuksille :/

Mutta nyt lepäilemään!

Carmen ja Antero-typy 26+1
 
Hei :wave:
Mä oon ollut niin laiska viime aikoina et luen hyvinkin ahkeraan teijän tekstejä mutta kommentoiminen on kyllä jäänyt jonnekkin kauas :LOL:

Painontunteesta: Täälläkin vähän tuntuu painetta alhaalla, varsinkin jos on paljon liikkeessä mutta eilen just illalla kuuntelin doplerilla että mitä tuolla alhaalla tapahtuu kun tuntu tosi oudolta niin eiköhän tää meijän pikkunen siellä jotain kädellään säätänyt.. ihan kun ois esim nipistellyt ja työntänyt virtsarakkoon koska se ei ollut pääkään sillä pää oli vasemmalla n. 10cm ylempänä.

pesemisestä: Kaikki vaatteet kyllä pesen (allergiatestatulla pesuaineella) ja se urakka alkaakin ensi viikolla kun nyt sain tällä viikolla raivattua meijän kodinhoitohuoneen uuteen uskoon :D Koneet oli ennen tornina mutta nyt kun sain mankelin niin tahdoin ne vierekkäin niin sain mankelin koneiden päälle ja vähän pöytä tilaakin :) on nyt ollut ihana manglata ja pestä tota isoa pyykkivuorta pois. Siis meillä kertyy aina tommonen vuori vaikka jatkuvasti pyykkiä penekin. Meijän neiti kun tykkää vaihtaa vaatteita vähän liiankin usein, mistäköhän lie oppinut :whistle:

Silittämisestä: En kyllä todellakaan silitä, inhoon sitä hommaa niin paljon :kieh: mut lakanat yms. petivaatteet kyl mankeloin :D

( . ) meillä on vietetty juhannusta aika lepposin tunnelmin kun tyttö oli ensin miehen äidin luona yhden yön ja eilen tahtoi lähteä mun vanhempien kanssa merelle, että semmoinen reissaaja :saint: se onkin kesällä aina menossa joka paikkaan.. ja kaikki haluais sen ottaa aina mukaankin kun on sen verran kiltti eikä rutise turhia ja mulle se kyl passaa kun saa vaan olla ja nauttia hiljaisuudesta =)

Neuvolassa tuli käytyä ja siellä neuvola täti ei löytänyt sydän ääniä :eek: mutta liikkeet kuuluivat, tuntuivat ja näkyivät eli meijän herra oli ilmeisesti tunkenut päänsä jonnekkin solmuun tai jotain :LOL: Neuvola täti sanoi että nyt meni hänen juhannus pilalle kun pohtii että miten voi olla mahdollista ja joudunkin sit heti maanantaina menemään uudestaan kuunteluttamaan :whistle:
Mä kun en niin tykkää ravaa tuol neuvolas kun siel on joka kerta uus täti ja saan muutenkin ravaa siellä joka viikko. Mulla kun oli siin keskenmeno raskaudessa niit vastaaineita niin spr haluaa näytteit ihan koko ajan mitä en kyl ymmärrä kun täs ei ole ollut mitään :/

painoa tullut alusta nytten 8,2kg |O KAMALAA!!
ja sf mitta oli nyt 34 eli sama kuin tytöstä synnärillä :ashamed:
Mutta sf mitan kasvu on nyt vähän hidastunut, meinaan se ei ollut nyt kasvanut kk kuin vain 1cm kun taas aikaisemmalla kuukaudella oli tullut 8cm.. mut joo, silti se on Jättimaha

mut laitetaanpa loppuun pari 28+1 aamu kuvaa..


edestä..



ja sivusta.. vähänkös muuten tissit näyttää ihan sika pieniltä ton mahan kanssa :LOL: vaikka siis ne ei ole ees pienet..

TiiuHti 28+5 Niilo (työkaveri aina sanoo mun masukkia Niiloksi tai Nipaksi)

muoks.
Imetyksestä: Mä imetin meijän neitiä 11kk ja meinaan kyllä tätäkin imettää jos onnistuu. Neidille kyllä annoin sitten isomapana myös korviketta välillä mutta pääsääntöisesti imetin. Ja ihan normisti tietty meni soseet sitten 4kk-> maistellen.
 
Huomenta!

Carmen: Mä oon miettinyt että jos jättäisin kokonaan imetyksen väliin ja ruokkisin ötzkiä heti alusta pullosta. Esikoisen syntyessä ei imetyksestä jäänyt kovinkaan hyvä tunne eikä tahtonut onnistua ja neiti joutukin 2kk ikäisenä siirtymään täysin pullolle. Saa nyt sitten nähdä miten lopulta käy mutta tällaiset ajatukset tällä hetkellä.

Mitenkäs porukoiden juhannus on sujunut? Meillä ihan rauhallisesti muuten mutta sekä la- että su-aamuina heräsin ennen ysiä jo siihen että joku alhaalla hakkas vasaralla naulaa tms seinään. Muuten kaikki on mennyt loistavasti. Sain eilen tehtyä oman juhannusurakkani kun hioin ja maalasin ötzkin pinnasängyn osat. Nyt vois sen vaikka jo koota tuonne makkariin valmiiksi. Ei tässä oo enää älyttömän paljoo aikaa tehdä valmisteluja kun tänään taas pamahti uusi rv alkuun... Sen kunniaksi Ötzkikin tuntuu taas riehuvan ja pönkivän kyljestä kohta ulos. :D

Olkkis ja Ötzki 29+0
 
TiiuHti täälläkin tehty tuo sama huomio, et tissit alkaa näyttää kovin pieniltä, kun vatta on valtava!!! Eikä ne siis mitenkään pienet ole. 75D tai 80C liiveistä riippuen. Kasvanu nekin on sen yhden koon ja raskausarvet tainnu tulla niihin :eek: Ainakin sellaisia punertavia suikeroita niissä näkyy.. Sf-mitta kulkee lähempänä yläkäyrää..

galluppiin mikäli imetys vaan lähtee sujumaan, niin aion imettää. Ja niissä määrin kun tarve vaatii.. eli täysimetyksellä jos vaan onnistuu, mut jos maitoo ei riitä niin sitten korviketta pullosta. En koita väkisin pitää täysimetyksellä jos se ei tunnu riittävän. Ja jos imetys ei alkujaankaan onnistu jostain syystä, niin en saa mitään kohtausta siitä että "joutuisin" korviketta antamaan. Suosituksetkin muuttuu aina vähän väliä.. ennen imetys on paras vaihtoehto, jossain välissä sanottiin ettei tissiä missään nimessä.. korvike on parasta ja nyt sit ollaan pidempään oltu pro-tissi -linjalla.
 
J84
Aurinkoista sunnuntaita :)

Painontunteesta, mulla tuntuu sillain, et ihan kuin poitsu painaisi päätään häntäluuta/perssuolta vasten...ei tarvii siinä vaiheessa kyl haaveilla istumisesta, kun se on tosi inhan tuntuista :/

Peseminen ja silittäminen, uudet ja kirpparilta löydetyt vaatteet pesen, mutta en silitä. Kuopukselta jääneet vaatteet on valmiiksi puhtaita, jotka ovat säilyneet hajuhaitoilta pahvilaatikoissa.

Imetyksestä, pidän siitä erityisesti. Se on niin vaivatonta ja omakohtaisesti ollut helppoa :) Täysimetin kuopusta 7,5kk jolloin siirryttiin soseiden maisteluun ja imetys jäi päivisin vähäisemmäksi ja yöllisiksi hetkiksi. Imetyksen lopetin 9kk jälkeen, kun maidon tulo hiipui niin olemattomaksi pojan tarpeille niin korvike otettiin käyttöön.
Joten tälläkin kertaa imettän ja vielä pidempään jos vain mahdollista :D

Lopuks vielä massu päivitystä tältä aamulta

*muoks* innostuin sit itekkin ottaan ekan edestäpäin otetun massukuvan


Terkuin J84 ja Veeti 26+2
 
Ihana ilma ulkona! B)

Gallub; Aion yrittää tosissani imettää ja jos ei onnistu niin jonkun aikaa jopa ajattelin lypsää. Mulla ei aikaisemmin ole (4krt) imetys oikein onnistunut syystä että se tekee mulle niin kipeää, vaikka olen käyttänyt rintakumia. Ilmeisesti on ollut huono imetysasento, jotta nänneihin on päässyt muodostumaan haavoja ja sitten se kierrehän onkin valmis :/ Nyt haluan täydet ohjeet jo synnytyssalista jotta imetys onnistuisi. Onhan toki olemassa sekin seikka, että jos maitoa ei tule riittävästi, niin sitten ei tule, eletään sit sen mukaan.. :wave:

Kuinka moni hankkii hoitopöydän? Jonkun mnuksun kanssa käytin sivusta täytettävän pesukoneen pälle laitettua pehmustetta, jonkun vaihdoin vaipat ja hoitelin ihan parisängyllä tai lattialla. Nyt käytiin Tampereelta hakemassa( miehen toive ) käytetty Niemen tehtaan pöytä (40?) ja kirpparilta ostin siihen vaal.pun/roosan värisen pehmusteen (2?) joten ei ainakaan ollut hinnalla pilattu. Nyt vaan vauvan pestyjä vaatteita laatikoihin viikkaamaan.. :whistle:

APUVA!!Mulla huomenna (26+0) sokerirasituskoe.. :headwall:
Nyt jo stressaan kun tiedän kokemuksesta miten inhottava juttu se on :ashamed: Se litku ja pistäminen ja odottelu :x ei minua varten!!

Äippä35v ja Nuppu25+6 :flower:
 

Yhteistyössä