**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Nuppu09: Oon hengessä mukana kun menet sokerirasitukseen... Jos odotusaikasi käy pitkäksi niin pommittelehan tekstareilla.... Mä oon kyllä puhelimen päässä jos tylsää tulee. Liikenteeseen tosin sen verran lähden että käyn hakemassa huutiksesta ostamani sitterin mutta kun bussilla lähden niin mitähän sitä muuta matkalla tekis kuin tekstais... :D

Kuka lähtis mun puolesta kauppaan hakemaan meille maitoa ja muuta syötävää? Ei millään jaksais vaikka pitäis. Jotenkin on niin tuskaisen täys olo kun Ötzki taas tuntuu pönkivän kyljestä ulos. Ei tunnu kivalta vaikka onhan se hyvä että antaa itsestään elonmerkkejä...

Olkkis ja Ötzki 29+0
 
Nuppu ostettiin käytettynä hoitopöytä (ihan virheetön) 25e. Kattelin että vastaavan näköisestä olis saanut pulittaa uutena vajaan 200e! Pehmuste tosin tuli ostettua ihan kaupasta, muistaakseni 10-15e. Tosi kallis verrattuna tohon pöytään.. mut sehän olikin puoli-ilmanen =) Lisäks tuunasin hoitopöydän sisutustarroilla "oman näköiseksi". Nyt olen pessyt vauvalle vaatteita ja hoitopöydän laatikoihin ajattelin änkeä aina sillä hetkellä sopivat :) Eli nyt siellä on kaikista pienimmät vaatteet. Ja tietty jätin tilaa vaipoille, kynsisaksille, pukliräteille ( =ä-pakkauksen sideharsovaipat parempaan käyttöön :D ) jne jne... Nyt vielä kun keksisin että mihin tunkisin ne isommat vauvan vaatteet 62cm ->. Niitäkin on jo kertynyt.. saatiin iso kasa vaatteita tuttavilta!
 
Helou...
Pikaisesti ajattelin merkkailla. Mies kattoo Äärirajoilla-maratonia mun läppärin kautta, joten jouduin hänen koneelleen tulemaan surffailemaan... grrh. Tänään pitäis sitten varmaan siivoilla. Ja tietty ilma on tuollainen! Ei kamalasti huvita siivoamaan ryhtyä, kun vois lähteä kävelylle ja jäätelöö hakemaan tms. Eilinen meni koko pv melkein telkkarin äärellä. Nyt ei jaksa enää yhtään Äärirajoilla-jaksoa, vaikka hauskoja klassikoita ovatkin :)

Sen verran voisin kommentoida, tuosta imetyksestä... Mä haluaisin kyllä imettää niin pitkään kun vaan maitoa tulee. En aio lukea tai kuunnella mitenkään liian vakavasti neuvoloiden tms ohjeita. Mennään sillä miten itestä tuntuu hyvältä. Ja tietenkin, jos maitoa ei tule tarpeeksi, antaa korviketta lisänä. Pakko siihenkin on varautua, vaikkei haluaisi. Mä oon vaan sitä mieltä, että äidinmaidosta tulee kaiken tarvittavan lisäksikin vielä sellaista mitä ei korvikkeista saa. Ja lapsellehan se on ihan parasta kun saa olla lähellä ja imeä äidin tissiä. Mutta,. sen näkee sitten miten menee. Pumppu ollaan hommaamassa kyllä, ja jos vaan maitoa riittää, haluaisin sitä pakkaseenkin... Voi lisäillä puuron ja vellien sekaan sitten kun niiden aika tulee :)

Nyt keittiön pikasiivous ja ehkä jos tuon ukon sais kanssa pihalle sen jälkeen tuolta telkkarin äärestä :)

28+6
huomenna alkaa 30.viikko.. pelottava ajatus!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
huomenna alkaa 30.viikko.. pelottava ajatus!!!
Mieki havahduin tuohon samaan asiaan pari pv sitten.. että ihan pian ollaan taas uudella kymmenellä!!! Tosi hurjaa!!! Aina on ollut jännää, kun saa sen ekan 10 (tai oikeestaan 12) täyteen.. sit 20 ja nyt ollaan tosi lähellä 30!!! Joka miun tapauksessa onkin se viimeinen kymmenys. Täällä ei 40 asti tulla pääsemään. Kuinka tää aika onkin näin nopeesti sujahtanut-pujahtanut??? Alkuun kyllä tuntui ettei aika etene yhtään mihkään mut viimeiset 10 vkoa on mennyt ihan siivillä!

 
nuppu 09,
mulla kans huamenna sokerirasitus! :/
oksettaa ny jo ajatus siitä sokeriliemestä :x .
viime kerralla kun siinä olin niin se räppäs mun mahankin ihan ruikulille, et oli kiva juasta siihen odotus huaneen vieres olevaan veskiin, ja päästää ne äänekkäät vellit! :LOL:

juhannus menny täs rattosasti, just kotiuduttiin tropiclandiasta, tulipa kahtena päivänä siälä pulikoitua! =)
aatto ilta oltiin koneita kattoos kauhavalla, ja sen jälkeen kuolleen kotikaupungin, ja grillin kautta tultiin kotio! =)
nyt paluu arkeen edessä.... tylsää! :headwall:

brutus riehuu tuala masus aika riehakkaasti koko ajan, ja välillä niin että kivusta huudan kun sattuu!
viime yönä oli ekaa kertaa nua kylkiluut kipeenä, ilmeisesti vaavi siälä tekee itselleen lisää tilaa! huh, ja henkeä ahistaa enemmän kun ennemmin!
torstaina lääkäri neuvola, sirt nähään kuinka paljon pikkanen on kasvanu? ja äiti siinä samalla! =)

nyt grillaamaan! :p

fiksu ja brutus 26+3
 
Pikasesti piti tulla lukemaan muiden kuulumiset, mutta täällä onkin suurin osa ollut juhannuksen vietossa. On kyllä ollut aika surkea ilma - paitsi tänään paistaa aurinko - mutta siitä huolimatta uskaltauduin perjantaina saunasta järveen :) Oli kyllä kylmää vettä, mutta tulipahan käytyä. Syötyä on tullut aivan liikaa. Vois ensi viikon paastota..

Imetyksestä on ollut puhetta ja tarkoitus olisi imettää, jos vain onnistuu. En ole kauheasti kuitenkaan kyseistä asiaa miettinyt, kun sen näkee vasta sitten kun vauveli on maailmassa.

Torstaina on ultra, ihana päästä näkemään pikkunen :heart:

uneksija85 ja koko vkonlopun juhannusbileitä viettänyt papu 26+6
 
Meillä alkaa lentopäivä lähenemään :D
Jännittää ihan älyttömästi :x Huomenna alan jo pikku hiljaa pakkaamaan noita tavaroita
kasaan. Mitä muuten lapsille mukaan? Siis millaiset ilmat on siellä ja mitä itse olette pitäneet lapsille päällä? Täällä kun suunnilleen ollaan alasti :whistle: ;)

Imetyksestä Ekalla ja tokalla en onnistunut... kolmatta imetin 1v2kk :D
Ja nyt olen vähän vaiheilla että imetänkö vai en?? Miten se onnistuu kaikkien lastenkanssa?
Kun tuo meidän pikku neiti on oikein äitin prinsessa!? :heart:
No se jää nähtäväksi! Suurempaa stressiä en asiasta aio ottaa.

Täällä pikkuinen eilen survoi nyrkillä jonnekkin luuhun ja vihloi ihan älyttömästi :x
Muutenkin tuntuu että mahassa on meno koventunut tai sitten tila alkaa jäämään pieneksi :whistle:
Liikkeistä ei todellakaan ole pulaa :D

Tänään muuten poksuu viikot *POKS*POKS* 29 jo.. vähän aika menee nopeasti :heart:
Kohta se on jo meidän vuoro ;) Saa nähdä kuka on seuraavana vuorossa!
Sohvi käy laittamassa kuulumisia sinusta ja pinon ekasta vauvasta :heart:
Toivottavasti kaikki hyvin :hug:

Bebes & Salamatkustaja 29 :heart::heart:
 
Flunssa senkun vaa jatkuu..
Huomenna ois neuvola ja neuvolalääkäri.
Ollu sellasta menoo taas tuolla massussa että ei oikee pysy mukana ;)


Huomenna tosiaan reissuu pitäs lähtee ja autossa istuminen ahistaa jo valmiiks.

Imetyksestä Täällä kyllä ajateltu imettää jos vaan mahdollista.

O&O 28+6 :heart:
 
Jussit vietetty mökillä ja omia lapsia tässä oottelen kotiin.Siellä ollessa irtos sit osa limatulpasta....mut voipi tässä mennä vielä (toivottavasti)aikaa.Jotain tuolla kohdun suulla kyl tapahtuu,sellasta kirvelyy/kiristystä tuntuu.Ja paikallaan seisominen on ilkeetä,tuntuu kauhee paino.Ukolle tuli nyt sit rajotus kaljan juomiseen,ei muuta ku saunaoluet jos lähtö tulee...
Päivä kerrallaan,huomen meen lääkäriin hakee lisää saikkua,ei miusta töihin oo.

Tepa75 28+4
 
Tepa!Mulla on kolme synnytystä lähtenyt käyntiin just limatulpan irtoamisella :p
Eli kun limatulppa on irronnut niin vauva on ollut maailmassa 12h sisällä. :heart:
En halua peloitella ja kaikkihan me ollaa yksilöitä ja synnytetään eri tavalla ja olen lueskellut että sitä limaa voi irrota koko raskauden ajan säännöllisin väliajoin..ja silti vauvan syntymä on saattanut mennä jopa yli lasketun ajan..mut kandee kuullostella tilannetta.. :hug:

Äippä35v ja Nuppu25+6
:flower:
 
Tepa mä kanssa tässä ketjussa mainitsin tosta limatulpan bongaamisesta oliskohan ollut pari viikkoa sitten... mutta vielä kasassa ollaan ja ekaa kertaa sen bongasin :)

Bebes & Salamatkustaja 29 :heart::heart:
 
Bebes! Täällä meillä Hyvinkäällä on ainakin ollut tänään aurinkoinen ja suht lämmin kesäpäivä ja sellaistahan on luvattu jatkossakin, tosin tiistaina alkaa taas 5 päivänhelteet, joten ei hirveästi tarvitse mukaan vaatteita raahata..Riippuu tietty, mihin päin suomea matkaatte?

Äippä35v ja Nuppu25+6 :flower:
 
J84
Limatulpasta, itsellä on tuo tulppa irronnut vajaa 2vrk ennen kuin lapsi on ollut maailmassa. Samaan aikaan on alkanut myös kivuttomat supistukset jotka voimistuivat loppua kohden. Tällä kertaa noita kivuttomia harkkasuppareita on jo ollutkin rv22 eteenpäin melkein joka päivä. Muutamat mun ensisynnyttäjä ystävät eivät ole koko klönttiä nähneetkään eli aikas yksilöllistä tosiaan on tämäkin =)

Bebes, tänne Tampereen suuntaan on luvattu oikein mukavia helteitä ens viikoksi, 24-29 asteen välillä. Käyn kurkkaan säätietoja aina iltasanomien paikallissään sivuilta.
 
Hei!
Jussit on sitte juhlittu ja hyvin on syöty :x ...meinaa tulla jo korvista ulos kaikki. Turvottaa ihan sikana!!!!!!!! Että meninki kehumaan aiemmin kuinka olen säästynyt turvotukselta... Kyselinki jo kaveriltani jolla oli raskausdiabetes että millainen hänen ruokavalionsa oli aiemmin että jos vaikka alkais noudattaa ohjeita ja säästyis enemmiltä turvotuksilta.

Viime yö oli tuskaa ja samoin tämä päivä... hirveet vihlomiset alapäässä ja paineen tunne häpyluiden kohdalla...auuuuts. Kaveri taitaa nyt alkaa raivaamaan tietään ulospäin. Nyt melkein pelottaa jo loppuaika.

Imetyksestä aion imettää niin kauan kuin se vain onnistuu... kahdelta ekalta imetin 2kk eli ei menny oikein putkeen ja sit kuopusta imetin 4,5kk mutta kaikeksi harmiksi hälle tuli 4kk iässä jo hampaat.... pari viikkoa yritin sinnitellä pienten naskaleiden pureutuessa nänniin kiinni mutta piti lopettaa... olis ollu nännit suurinpiirtein irti jos olis jatkanu, neiti tarras niin hyvin aina kiinni. Harmitti tosi paljon :kieh:

Toivon mukaa imetys onnistuu nytkin ja ilman naskalihampaita kiitos =)

Mua jännittää että minkälainenhan synnytys se tälläkertaa tulee eteen...onko rauhalliseen tahtiin etenevä niinkuin aiemmatkin (lyhin 7h) vai tuleeko nopeammin. En vaan tiedä että kestäisinkö kipua jos en ehtisi saada mitään puudutteita...
Mutta mä lähen nyt huuteleen poikia pihalta iltapalle.
Ihania masukuvia taas tullut!!!

Naksos&Miina 29+3
 
Täälläkin on juhannus vietetty syöden. Meinaa kanssa vähän turvottaa mahasta. No mutta kun ei saa juoda, pitää sitten syödä :LOL: Mies tuli juuri pyörälenkiltä ja haluaa taas grillata, no onneksi vihanneksia. Mä kun ehdin sen lenkin aikana jo syödä pakkasesta puolijäisiä mansikoita itsetehdyn kinuskikastikkeen kanssa :ashamed:

Mullakin on ruvennut vetämään suonta pohkeesta. Viime yönä heräsin siihen, ja se sattuu aivan julmetusti. Siihen auttaa itselläni se, että venyttää vastaan. Taitaa olla vauveli imaissut itseensä magnesiumit musta, joten täytyy juoda magnesium-poretabletteja tai monivitamiinia. Siinäkin on aika paljon magnesiumia.

Mutta hienot kelit on alkamassa. Ihanaa! Keskiviikolle on luvattu 25 astetta ja täällä Tampereella on meillä mammoilla silloin jäätelötreffit. Voisiko parempaa keliä tulla =)

Helinä rv 28+2 (kai)
 
Täälläki meni juhannus ihan kivasti ulkona grillaillessa.. :p Alakaa tosiana olla nuo grilliherkut kohta vähän liian tuttuja tälle kesää, painoa varmaan kohta 100kg lisää ku aina vaan grillaillaan.. :kieh: Yäk!! Ylihuomenna on neuvola ja suorastaan pelottaa mennä puntarille, apua!! Varmaan täytyy aloittaa jonkunlainen paasto sen jälkeen, ja mulla ku on niin huono itsekuri herkkujen suhteen :eek: :ashamed: :snotty:

Imetyksestä: Mulla ei oo oikein hyvin onnistunu nuo imetykset. Esikon aikaan annettiin heti sairaalassa rintakumi käyttöön, mikä sit vaikutti siihen että vauva söi vain sen avulla eikä maidon tuotanto kunnolla päässy vauhtiin ja imetin vain 2kk, eikä sekää ollu täysimetystä vaan lisänä oli korvike. Sit tokan kohalla maito nousi paremmin ja neiti imi hyvin alusta alkaen, imetin 3kk ja sit loppu maito. Nyt toivonki et tää kolmas imetys menis paremmin ja tosi mielelläni imettäsin ainaki 1-v asti!! MUn mielestä imetys on ihanaa ja helppoa, ku ei tarvi pulloja kuletella ja pestä. Mut noitten kokemusten jälkeen ostan todellaki korviketta valmiiksi kaappiin enkä luota siihen et imetys onnistuis 100%:sti!

Huomenna pitäs lämmetä ilmat, ihanaa :) Vaikkei mitää hirveitä helteitä toivokkaa, ni on se ihana jos tulee lämmintä ja aurinkoista pitkästä aikaa!

Limatulpasta
: Mulla tuli esikoisen aikaan limatulppa vasta muutama tunti ennen synnytystä ku olin sairaalassa suihkussa kivunlievityksessä. Ja toisessaki raskaudessa sitä tuli pikkuhiljaa päivällä, ku neiti syntyi illalla. Toivotaan kuitenki että Tepan vauva pysyis vielä massussa ja kaikki menis hyvin :hug:

Anrika & Tepi 26+2
 
Vivid
Pikainen merkkaus ennen nukkumaanmenoa. Kotiuduttiin juuri mökiltä. Kyllä se mökkeily on ihanan rentouttavaa. Hyvää ruokaa ja saunomista!

Täällä aukes taas näköjään maitohanat...

Meillä on Hippu iskenyt eilisen ja tän päivän ihan tonne alas ja alapäässä tuntuu värinät. En oikein tiiä, onko ne hyviä vai huonoja tuntemuksia.. Kyllä ne aina säpsäyttää, mutta ei ne värinät nyt niin ilkeeltäkään tunnu :p Hyi mua :kieh:

Mahtavaa, näyttää, että ollaan saamassa helleaalto!!! B) Torstaina Kalajoelle, jipii!

Vivid ja Hippu 30+2
 
Vastailenpa minäkin pikaisesti. Imetin esikoista (ja samalla ainokaista) 6kk täysimetyksellä, 2 vuotta yöimetystä ja imetys kesti 3v 7kk. Oli aivan ihanaa hommaa :heart: , vaikka aluksi sainkin opetella imetyksen niksejä ja luottamaan itseeni, imetyksen onnistumiseen ja maidon riittävyyteen. Imetystukisivut ja imetystukilista pelastivat minun imetykseni. Nyt oloni on varmempi jo lähtökohtaisesti, enkä aio edes hommata kaappiin tuttelia. Toivottavasti saan imettää vauvaa pitkään...

Alkuperäinen kirjoittaja Naksos:
Mua jännittää että minkälainenhan synnytys se tälläkertaa tulee eteen...onko rauhalliseen tahtiin etenevä niinkuin aiemmatkin (lyhin 7h) vai tuleeko nopeammin. En vaan tiedä että kestäisinkö kipua jos en ehtisi saada mitään puudutteita...
Tästäpä tulikin mieleeni, että olisi mukava lukea kokemuksianne mahdollisista aiemmista synnytyksistänne. Millaisia ne olivat, jäikö pelkoja, saitteko puudutuksia ja jos, auttoivatko ne jne. jne. Millä mielin odotatte tulevaa synnytystä ja miten aiotte valmistautua siihen.

Lupaan itse kirjoittaa oman tarinani huomenna - vähän pirteämpänä |O

hanjuu + vauva 26+3
 
Huomenta kaikille! B)

Tässä odottaessa (lähdetään labraan sokerirasituskokeeseen) voin skriivata omia synnytyskokoemuksia.
:wave:
Kolmatta synnyttäessäni sain käynnistyksen kohdun suulle laitettavien pillereiden muodossa. Ilta-päivällä joskus kahden aikaan sain ekan pillerin josta ei juurikaan vaikutusta. Viideltä sitten lisättiin ja supistukset alkoivatkin heti tosi rajusti ja siirryttiin synnytyssaliin. Siellä sitten hengittelin ilokaasun voimalla anestesialääkärin tuloa odotellen. Epiduraali laitettiin ja kas kummaa se ei auttanutkaan, joten jouduin koko synnytyksen aikana kärsimään tosi rajuista supistuksista ilman puudutusta ja se oli yhtä helvettiä. Tosiaan kun yksi supistus loppui, niin heti toinen alkoi ja kyllä siinä äitiä tuli ikävä.. :p Yritin kaikki keinot että kipu olisi ollut edes siedettävää, mutta eihän siinä mikään auta kun käynnistetään, ainakaan mulle. Ehkä olisi kannattanut odottaa sen ekan pillerimurusen vaikutusta ennenkuin lisättiin uutta.. :x Doh loppujen lopuksi tyttövauveli näki maailman noin klo 23 minun ponnistaessa seisaaltaan ja täytyy kyllä sanoa siskot, että tuo seisaaltaan ponnistaminen asento on ollut minun ponnistuksistani mieluisimpia..siinähän luontokin auttaa jo ihan itsestään työntämällä vauvaa ulos.. :heart:
Olisi tosiaan kiva kuulla muidenkin synnytyskokemuksia :hug:


Nyt startataan :whistle:

Äippä35v ja Nuppu26+0 *POX* :flower:
 
Nyt on palauduttu lähemmäs viikon kestävältä mökkireissulta!
Ilmat ei suosinut, mutta kivaa silti oli..

Meinasin saraalaan itteni sillä reissulla saada, kun tipahdin kellariin..
Siellä on keittiön lattiassa semmoinen luukku, misä on n.1,5 metrin pudotus maan alle..
en muistanut että se on auki, kun tiskailin ja otin askeleen taaksepäin..
Kellarin luukku oli pirtin penkkiä vasten pysty asennossa ja sekunnin murto-osassa
tajusin tarttua siihen kiinni ja rysähin sit koko painolla roikkumaan oikeella kädellä siihen..
Oikeesta kädestä sit joku lihas revähti, kun sitä ei kauheemmin pysty nostamaan..
ja sisä reisi mustelilla..mut onneksi mahaan ei sattunut mitään. Ja vauva on liikkunut normisti!

Joudun tällä viikolla yöksi sairaalaan.
onko kukaan joutunut olemaan sairaalassa yötä sokerien mittauksien vuoksi?
Joudun semmoiseen, et syödään sairaalaan antamia ruokia ja mitataan pitkin päivää sokereita, kun olen itte mitannut arvoja ja olleen välillä koholla..
Jos joku on joskus ollut tämmöisessä voisiko kertoa jotain siitä...

esmeralda- + kamu 30+0
 
Huomenta!!
Hui kamala.. nyt jo synnytyskertomuksia... Mulla on alkanut mietityttään yhä enemmän joka päivä se, ja en todellakaan halua lueskella noita synnytysjuttuja vielä... Kaverinikin pyöräytti tossa 17. pv neljännen, ja laitoin viestiä, ettei vaan kertoile synnytyksestään, joka siis oli mennyt vissiin aika huonosti. En vaan halua psyykata itseäni nyt millään mielikuvilla. Pakko pitää päässä sellainen tasapaino ja tyyneys, että hyvin se menee... Täytyy vaan yrittää jättää noita juttuja lukematta jos alkaa mennä synnytystarinoihin. :)

Hienot on ilmat. Ja tällä viikolla melkein joka päivälle jtn ohjelmaa. Onneksi, menee viikko nopeasti ja perjantaina päästään lähtemään reissuun!!! Ihana kun miehellä alkaa loma, ja päästään pois täältä kaupungin pölyistä..! Tokihan Rovaniemikin on ihan kaupunki, mutta anoppila on vähän sivummalla, iso omakotitalo ja järvi ja metsää ja mitä siinä nyt on vieressä... Joten aika luksusta tähän kerrostaloelämään verrattuna! Kovasti vaan pelottaa, et mitä jos se synnytys alkais siellä... Mutta miksikä se nyt alkais - kaikki on kunnossa.. Pitää vaan itelle teroittaa kokoajan sitä! Ja onhan sielläkin sairaalat... LKS ja Oulussa yliopistollinen! Mutta... Silti, eihän se olisi kiva saattaa lapsi maailmaan toisessa päässä Suomea, ja vielä keskosena. Siellä sit oltais! Noh... ei pidä miettiä moista asiaa. Olo on hyvä, ja kaikki on hyvin. Suppareitakaan ei ole nyt tullut.
Mut vielä: mitenköhän jos jotain tulee parin viikon aikana siellä Roissa, että pitäs käydä näytillä? Ottaakohan ne miten siellä lääkäriin ulkopaikkakuntalaisia? Ja meneeköhän sellainen matkavakuutuksen piikkiin?
:D ---> pihi! Onko täällä muuten ketään joka synnyttää Lks:ssa? Että minkälainen äitiyspoli siellä on, tai onko? Hui kun alkoikin pelottaa....

Nyt mä meen pelkojeni kanssa ja koitan tehdä jotain ihan muuta. Auto pitäis siivota. Siitä on hyvä aloittaa - tai ainakin miettiä sitä. Eilen loppui suklaajuustokakku. MITÄ mä nyt syön aamupalaksi??? :LOL:

Roona&Tahvo 29+0 POKS***
Nyt se sit lähti käyntiin, 30. viikko... Jauuuuzaa! Viikon päästä tuntuu, että ollaan jo tosi pitkällä!!!
 
Merkkailen vaan ja samalla hämmästelen, kun täällä alkaa viikkolukemat näyttää ensimmäisillä jo kolmeakymmentä. Mihin se aika menee?! :eek:

Muistakaa nauttia masuista! Tää masuaika tuntuu sittenkin olevan tosi lyhyt...
 
Ainiin, Bebes, kyselit Suomen säätä.... Mä käytän aina ilmatieteen laitoksen sivuja, helpot ja tarkat paikallissäätiedot, ja päivittyykin tosi nopeaan. http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?place=Tampere
Tossa linkissä tosin Tampereen sää, mutta sieltä voi valita paikkakunnan...

UIH - ja kappas Tampereen säätä perjantaille! Pilvettömältä taivaalta +28!!! Herranen aika mikä keli lähteä ajelemaan!! Toivottiin pilvistä tai jopa vähän sateista keliä.... Noh, paljon juotavaa ja evästä mukaan. Ja hyvät aurinkolasit.
 
Vivid
Alkuperäinen kirjoittaja rosehip:
Merkkailen vaan ja samalla hämmästelen, kun täällä alkaa viikkolukemat näyttää ensimmäisillä jo kolmeakymmentä. Mihin se aika menee?! :eek:
Toi on niin totta, että aika rientää ihan siivillä. Mä en oikein vieläkään osaa sisäistää, että se vauva on oikeesti jo suht pian tulossa. Semmosta pientä tutinaa täällä on jo havaittavissa, että pitäs pikkuhiljaa alkaa haalia loppuja vauvan kamoja kasaan. Meillä kun ei vielä oo muuta kuin vaunut, kaukalo, hoitopöytä ja vaatteita + äippäpakkaus. Ja ootan kyllä innolla, kun saan alkaa peseen ja järjesteleen vauvavaatteita. Se vaan vaatiin sen uuden pesukoneen, joka saadaan aikasintaan ens viikolla.

Säästä on ollut paljon puhetta. Hienolta näyttää eka kesälomapäivä täällä Tampereella ja helleaaltoa ois tiedossa. Me katotaan sääennusteet Forecalta!! Suosittelen.

Imetys Haluaisin imettää, jos se vain onnistuu. Mullahan on herunut maitoa jo raskauden puolen välin tienoilta, mutta toisaalta se ei vissiin takaa kunnon maidonnousua synnytyksen jälkeen. Mutta ainakin jotenkin ne hormonit tuntuu pelaavan :p

Vivid ja Hippu 30+3
 
esmeralda- hui mitä sulle on käynyt :eek:
Onneksi selvisit vaan säikähdyksellä :hug:

Kiitos noista säälinkeistä! :D Menen niitä katsomaan ;)
Nyt suihkuun ja pienin päikkäreille :wave:

Bebes & Salamatkustaja 29+1 :heart::heart:
 

Yhteistyössä