Tervehdys!
Meilläkin oli tänään ultra ja kaikki edelleen hyvin :saint: Ei suostunut täti edes kattomaan kumpiko sieltä olis tulossa |O Pitäkää vaan hullua jännityksessä
Nyt pitää suostutella tuo isukki yksityiselle, vaikka oon kyllä 98% varma tytöstä. Ekassa ultrassa sanottiin istukan olevan etuseinämässä, mutta nyt se olikin takana
No samapa tuo.
Häntäluusta oli aiemmin puhetta... Mulla kipeytyy istuessa ja pitkällä kävelyllä ( vaikken pitkiä kävelyjä kyllä enää pysty tehdä ). Mursin sen -06- 07 talvella, eikä se oo ihan kunnossa sen jälkeen ollutkaan
Mutta ei se kyllä edellisessä odotuksessa vaivannut! Lisäksi on tullut liitoskipuja ja kaikkea muuta epämukavaa, mitä normaalisti on ollut vasta vikoilla viikoilla :/
Vaunuista: Ostettiin tammi-helmikuun vaihteessa nuorimmalle jo rattaiksi Emmaljungan sport edget erillisellä kopalla. Vaikka tuplat taitaa olla enemmän tarpeen 1v 8kk ikäerolla
Muut sitten onkin jo ennestään. Nuorimmaiselle ostin Britaxin kaukaloon sopivan Vigour 3+ ratasosan, on aivan ykkönen autolla liikuttaessa, koska kaukalo painaa todella paljon!
Masu alkaa olla omasta mielestä jo valtava. Joka aamu tuntuu muka isommalta
Ei olla oikein otettu noita masukuvia koskaan muuta kuin synnärille lähdössä, niin ei oo vertailukohdetta. Kai se on näkynyt muillakin jo näillä viikoilla!?
Eilen tuntui oikea käsi ja jalka olevan turvoksissa, ei oikein sormet liikkunu. Eikai sitä nyt tässä vaiheessa kuulu olla?
Viikko sitten oli kovaa stressiä, kun oli riitaa exän kanssa. Tuli yöllä pitkiä ja kipeitä supistuksia, jotka onneksi oli jossain vaiheessa loppunu, ku nukahdin
Soitin neuvolaan ja kävin labroissa varmuuden vuoksi, onneksi kaikki arvot oli hyvin. Nyt pitäis vaan välttää stressiä
Hyvin onnistuu neljän muksun kanssa :saint:
No joo...
Roona: Mulla oli esikoisen aikana krooninen virtsatietulehdus. Joskus rv 30 oli kerran pissa puhdas ja heti estolääkkeet päälle. Mulla ei edes välttämättä ollu mitään oireita kokoaikaa! Sen takia pissaa seurataan nyt niin tarkasti joka kerta.
Oliskohan sitä jo juoruttu tarpeeksi
MN + vaavi 18+4