Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

J84
Eilen aamulla tunsin ekan kerran kunnon liikkeet ja sain tuntea sen jopa ihan kämmenellä. "Veeti" oli muutenkin eilen menossa niin, että enään ei voinut erehtyä tuntemuksissa :heart:

J84 ja Veeti 18+6
 
Black Panther
Mulla on myös ollut ahdistusta (fyysistä, siis :LOL: ) jo kuukauden verran. Nyt rv 20+2. Enkä ole edes tiettävästi siitepölyille allerginen, ainakaan mitenkään merkittävästi. Tuntuu todellakin siltä ettei saa happea vaikka kuinka syvään yrittäisi hengittää.
 
jooseppi No juu,eihän se lääkäri paljon vointeja kysellyt tai tuntunut edes kuulevan mitä minä sanoin - tyypillinen lääkäri, kun rakastaa niin paljon omaa ääntään B) Mutta mulle tärkeintä lääkärin vastaanotolla on asiakeskeisyys ja tehokkuus, hoitelen sitten tunnepuolen asioita itsekseni tai kotona. Ja tästä syystä valitsinkin synnytyspaikaksi esikoisen kanssa Naistenklinikan, millä valitettavasti on hieman turhankin "kylmä" maine eli moni sanoo, ettei siellä keskitytä paljoakaan ihmiseen vaan mennään heidän tyyliinsä ja tehokkuuden ehdoilla. Ehkä vähän niin onkin, mutta itse ainakin olin tästä todella tyytyväinen, kun esikoinen joutui pariksi päivää teholle ennen kuin selvisi, että oltiin pelästytty ihan turhaan. Siinä viereisessä rakennuksessa kun on Lastenklinikka, jonne kaikki Suomen vauvat kiidätetään, jos jotain vakavempaa on. Mutta pk- seutulaisethan saavat valita missä synnyttävät eli Naistenklinikalla, Kätilöopistolla, Jorvissa (Epo) tai Tammisaaressa. Tuolla Kättärillähän on se Haikaranpesä, mihin naiset ihan jonottavat (on käsittääkseni jotenkin "luonnonmukaisempi" paikka) ja Tammisaaressa taas on mahdollisuus synnyttää altaassa (+Ruotsinkieliset suosivat tätä). Ja Jorviin kai menee sijainnin takia moni espoolainen. Eli vaihtoehtoja sulla tulee olemaan!
Espoon alueista voidaan laittaa vaikka privaa - tuskin kaikki jaksaa kuunnella meidän lähiökeskustelua :D - joten kirjoittelepa mulle päin ja kerro minkälaisesta asuinympäristöstä/-asunnosta haaveilette! Ja asuntojen hintatasostakin minulla on aika hyvä käsitys, kun tein siellä neljä työkseni asuntokauppoja ;)

Minä menen nyt laskemaan päiviä siihen rakenneultraan, kun haluttaa niin penteleesti tietää tuleeko meille tyttö vai poika :whistle:
 
ahdistuksesta;te ketkä kirjoititte hengenahdistuksesta.oletteko huomannut että ahdistusta tulisi etetnkin ruokailun jälkeen?minulla on ollut sellaista jo kolmessa raskaudessa,puoli tuntia syömisen jälkeen alkaa ahdistus,mihin liittyy pulssin nousua ja korvat menee lukkoon.onko kellään samanlaisia tuntemuksia?
heisku ja maha-asukki 21+4
 

Yhteistyössä