HUOMENTA!! Nyt sitä sitte lähetää rakenneultraan :heart: Jännittää aivan älyttömästi että mitä sieltä löytyy... Tulen myöhemmin kertomaan kuulumisia ultrasta..
O&O 20+1
O&O 20+1
Mulla ihan sama ongelma... Neuvolalääkäri määräs ihan reseptillä mulle Heinixiä joka on siis samaa kamaa ku Zyrtec... Sano et sitä on ihan ok käyttää - parempi se ku jatkuva kärsimmys äidillä... Ja mullahan tää on aika tuskaa... Tänäänki aamulla heräsin aivasteleen n 10 sarjoissa... tosi kiva, varsinki jos ajaessa tulee noita! Lääkkeiden avulla ne on vähän paremmin kurissa.. mut... ei tääkää kivaa oo. Sain myös hengenahdistukseen astmapiipun... ite joudun syömään kuitenski epilepsialääkkeitäki, ni eipä nuo antihistamiinit kauheena pelota.... Ja nyt kun ultrassa näkyi ihan ehjä poika, lääkkeistä huolimattaAlkuperäinen kirjoittaja olkkis74:Mä tuun hulluksi tän tukkoisuuden kanssa. Oon siitepölyallerginen ja täällä Etelä-Suomessa on lepän siitepölyä ja kai pajunkin vielä. Ei jaksa mitään kun nenä on ihan koko ajan tukossa mutta en oikein uskalla noita allergialääkkeitäkään käyttää. Toki lääkäri varmaan ohjeistais kun kuulee tilanteen mutta siitä huolimatta epäilyttää.
Olkkis ja Ötzki 20+2
Toivottavasti kaik kunnossa... Mulla onneks vaan oli se VTI, vaik kävi kyllä jo niin kamalia juttuja mielessä sillon vklp ku alavatsa kipeenä.. Tsemppiä!Alkuperäinen kirjoittaja inka85:Pakko oli tulla vielä nopeasti kirjottamaan kun tulin hakemaan kotoolta panadolia ja neuvolakortin.
Olen menossa Kättärin päivystykseen, mahassa ollut voimakasta pistämistä jo aamusta lähtien. Töissä yritin olla ja lepäilin lasten kanssa yli tunnin mutta kipu ei helpottanut.
Onneksi pääsen nyt siis suoraan näytille. Hope pienellä on kaikki hyvin :heart:
Inka 17+1 :heart:
Taas kerran pitää sanoo, et ihan samantapasia oireita ku mullaki... Kato että ne testaa pissan! Ilmeisesti raskaana toi VTI oirehtii ihan eri tavalla ku muuten, tai ei välttämättä ollenkaan! Mulla ei esim. kirvele ollenkaan, ONNEKSI, vaikka bakteerit hälyttikin heti että on VTI... Ottaa päähän ku se paukahti päälle... toivottavasti ei mee krooniseks tai uusi... Pitää ens viikolla mennä viel kontrolli antaan ni ne kattoo et se tulehdus on pois...Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:Mulla on ollut tänään kovia alavatsakipuja, poltetta ja menkkamaisia kipuja. Soitin neuvolaan ja sanoi, että tuu näyttää lääkärille. Meen sitten ylihuomenna poikkeen. Epäili kyllä puhelimessa, että kyse voi olla ihan vaan liitoskivuista. Onneksi ainakin vauva liikkuu edelleen, joten ei mikään hirvee paniikki pääse iskemään.
Mullahan meni myös korvat lukkoon reilu kuukausi sitten ja olivatkin noin 4-5 vko yhtäjaksosesti lukossa. Syynä oli ainakin osittain korvatulehdus, johon söin antibiootit. Lääkkeellä lähti tulehdus, mutta korvat oli vielä kauan sen jälkeen lukossa. Vieläkin korvat poksuu välillä lukkoon, kun esim. haukottelee tai niistää. Tukkosuus ja lukkosuus voi tosiaankin johtua raskaudesta, kun limakalvot turpoaa..Alkuperäinen kirjoittaja uneksija85:Oon muuten unohtanut kertoa, että minulla on kummallinen raskausoire, nimittäin korvien tukkoon meneminen Kävin sairaanhoitajalla, terkkarilla ja lääkärillä josta lopputulos oli, että raskaus on aiheuttaja. Harvinaista kuulemma, mutta minulla vaiva aina korjaantuu makuuasennossa tai kyykistyessä. Melko hassua
Joo, pitää mennä pissiin sinne purkkiin heti, kun meen neuvolaan ja sanoo sitten, että annoin pissanäytteen varuiksi jo etukäteen. Hassua, jos ei oo ollut sitä kirvelyä, kun se on aina ollut sellanen oire, mistä varmana tietää, että on VTI.Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Taas kerran pitää sanoo, et ihan samantapasia oireita ku mullaki... Kato että ne testaa pissan! Ilmeisesti raskaana toi VTI oirehtii ihan eri tavalla ku muuten, tai ei välttämättä ollenkaan! Mulla ei esim. kirvele ollenkaan, ONNEKSI, vaikka bakteerit hälyttikin heti että on VTI... Ottaa päähän ku se paukahti päälle... toivottavasti ei mee krooniseks tai uusi... Pitää ens viikolla mennä viel kontrolli antaan ni ne kattoo et se tulehdus on pois...Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:Mulla on ollut tänään kovia alavatsakipuja, poltetta ja menkkamaisia kipuja. Soitin neuvolaan ja sanoi, että tuu näyttää lääkärille. Meen sitten ylihuomenna poikkeen. Epäili kyllä puhelimessa, että kyse voi olla ihan vaan liitoskivuista. Onneksi ainakin vauva liikkuu edelleen, joten ei mikään hirvee paniikki pääse iskemään.