Terve teille kaikille pitkästä aikaa
Me muutettiin tänne Turkkiin tässä välissä ja netti katkoksesta kärsin 2kk:ta joten en ole paljon tännekkään päässyt !
Mulla tänään viikot paukkuu 21vk tulee täyteen ! :heart:
Täällä kävin ultrassa ja siellä näkyi että poika olisi tulossa.
Ja täytyy myöntää että itsekin ensimmäisen kerran ultrassa näin itse aivan selvästi sukupuolen. Meillä on siis jo kaksi tyttöä ja yksi poika :heart:
Odotus on mennyt ihan hyvin.. maha on tälläinen pikkuinen poika massu.. painoa mulla ei ole tullut yhtään lisää... toisin sanoen se on laskenut 5kg alespäin..
Viime poika raskaudesta oli sama juttu painoin vähemmän synnyttämään mennessä kuin raskauden alussa. !!
Saa nähdä että meneekö nyt samalla tavalla !
Viime yönä mulla oli ihan tajuttoman kipeä ala selkä vasemmalta puolelta !?!?
Mistä johtui en tiedä !? Hyvä etten itku vääntänyt joka kerta kun vaihdoin kylkeä :'(
Sattui nimittäin ihan pirusti !! Aamulla ei sitten ollut mitään !!
Toinen mistä kärsin öisin jos nukun ilman sukkia on kamalat suonen vedot jaloissa !!
Ja tämä vaiva mulla on ollut joka raskaudessa !
Vauva pitää kovaa myllerrystä ja kutittelee kivasta aina tota ala mahaa !!
Aamuisin on ihana herätä kun vauva heittää kuperkeikkaa ja riehuu tuolla mahassa :heart:
Nyt vaan odotetaan että tulisi jo Heinäkuu ja tullaan täältä Suomeen synnyttämään !!
Tuntuu itsestäkin paremmalta kun pääsee omaan tuttuun sairaalaan ja omalla kielellä synnyttämään !!
Tietääkö muuten kukaan täällä mille viikoille asti saa lentää ?
Ja missä vaiheessa pitää olla se lääkärin lupa ?
Bebes & Salamatkustaja 21+ :heart:
Ai niin ja salamatkustajan tulostakin kerroin kumminkin kaikille ennen meidän tänne
tuloa !! Ja ihan turhaan pelkäsin kenenkään sanomisia tai vastaanottoa !!
Kaikki oli onnellisia puolestamme !!