Moikka!
Tampere kuittaa täälläkin: Lukonmäki... Eli Hervannan suuntaan tääkin kallistuu.
Kerhossa lisää
Neuvolalääkäri takana... Huh.
Allergioista:
Sain reseptillä Heinix-nimistä lääkettä (samaa periaatteessa kun esim Zyrtec) ja sit kans viel sellasen astma-inhalaattorin, jos tulee hengenahdistusta! Ja nää on ihan siis ok käyttää, sano neuvolalääkäri. Mulla on niin pahat allergiaoireet yleensä läpi koko kesän,että pakko käyttää noita antihistamiineja... Limakalvot kuivuu niin pahasti, ja muutenkin meen ihan umpeen naamasta koko ämmä! Inhalaattoria ajattelin käyttää vaan jos tulee tosi paha hengenahdistus, joka ei mee itestään heti pois...
Mulla on oikeastaan yleensä ympäri vuoden yliherkkyys pölylle, ja esim halpis-hajuvedet ym saa mut aivasteleen ja nenän kutiseen. Mut sellaset hajut nyt varmaan saa kenen vaan silmät vuotaan hehe! Sen lisäks on viel atooppinen iho, eli kuivuu tosi herkästi, ja tulee ihottumaa. Varsinkin talvella kun on kuiva pakkanen. Kesällä aurinko yleensä parantaa. Pitää varmaan siis muuttaa johki lämpimään maahan asuun
olkkis74: rautaa esim perus-rautatableteista??? Vai etkö halua niitäkään? Kandee googlettaa noista ruoka-aineista... löytyy yleensä aika hyvin perustietoo
Aavalan tyttö: mulle tuli mieleen tosta hiustenlähdöstä, voisko johtuu kalsiumin, kalkin puutteesta? Ku sehän vaikuttaa just luustoon - kynsiin ja hiuksiin??? Mulla on kyl vaan toisinpäin: raskauden myötä hiukset kasvanu ja vahvistunu nopeemmin, ja kynnet varsinkin!!! Outoo...
Jellona84: paljon voimia!! kukaan ei halua tuollasia uutisia kuulla, toivotaan parasta!
19+3 :flower: